سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:

 

خوی کاخ‌نشینی دوران سازندگی زمینه‌ساز بدحجابی بود 

 

 

 

حال و هوای انقلاب برخی را به سمتی برد که همه با آهنگ نظام همراه شدند وی افزود: به تدریج‌ یک مجموعه اتفاقاتی افتاد که به همان خصلت‌های پیش از انقلاب پر و بال داد و ارتجاع به معنای بازگشت از یک مسیر حق و رجوع به ارزش‌های مبتذل قبل از انقلاب را موجب شد....

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوی کاخ‌نشینی که در دوران سازندگی به برخی از مسئولان عارض شد، منجر به تغییراتی در مسیر زندگی و ترویج ارزش‌های مبتذل قبل از انقلاب شد.
محمدحسین صفارهرندی در حاشیه سفر خود به اصفهان  ، با بیان اینکه جامعه ما در قبل از انقلاب جامعه بی‌حجابی بود، اظهار داشت: حال و هوای انقلاب برخی را به سمتی برد که همه با آهنگ نظام همراه شدند.
وی افزود: به تدریج‌ یک مجموعه اتفاقاتی افتاد که به همان خصلت‌های پیش از انقلاب پر و بال داد و ارتجاع به معنای بازگشت از یک مسیر حق و رجوع به ارزش‌های مبتذل قبل از انقلاب را موجب شد.
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این اتفاق از اوایل دهه هفتاد و موقعی که جامعه روی دوره مبتنی بر رها‌شدگی افتاد و گفتند که ما می‌خواهیم اقتصاد کشور رونق بگیرد، اما حواس‌ها جمع نبود که اقتصاد و فرهنگ و سیاست یک بسته به هم پیوسته است و با هم می‌آید و موقعی که اقتصادش را بیاوری فرهنگ هم پشت آن می‌آید.
صفارهرندی با اشاره به کلام امام خمینی (ره) که می‌فرمودند "کاخ‌نشینی خوی خودش را هم می‌آورد "، تصریح کرد: موقعی که فرهنگ کاخ نشینی می‌آید و ملاک حد به خود می‌گیرد و این خوی وقتی ملاک حد قرار گرفت، کاخ‌نشینی می‌شود و این آفت دارد.
وی با بیان اینکه این خوی کاخ‌نشینی بعد از برنامه‌های توسعه و دوران سازندگی به برخی از مسئولان عارض شد، اظهار داشت: آنها می‌گفتند زندگی ما باید این طور تنظیم شود و در این ارتباط پیشنهادهای خطرناکی دادند که منجر به تنزل نگاه پیشین و تغییراتی در مسیر زندگی شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد دولت نهم افزود: این پیشنهادها در برنامه‌های تلویزیونی، سینمایی و مطبوعات رخ نمود و یکی از عارضه‌های آن که مسئله حجاب نامتعارف جامعه اسلامی است، نمود پیدا کرد.
صفارهرندی با اشاره به اینکه همه کاخ نشینی‌ها بدحجابی نیست، بیان داشت: پشت آن ضربه زدن به ایمان مردم بود ایمانی که تا به حال توانسته یک نظامی را مستقل از قدرت‌های دیگر سر پا نگه دارد.
وی ادامه داد: دشمنان ناراحت هستند که چرا نظام اسلامی مستقل است و چرا همه از این نظام پیروی می‌کنند و آنها تنها راه مقابله با نظام اسلامی را رواج فرهنگ مرتد و مبتذل برهنگی دانستند که باید آنها را به این فرهنگ عادتشان بدهیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد دولت نهم تصریح کرد: دشمنان معتقدند که بمب اتمی که باید بر سر ایرانیان منفجر شود، همین برنامه‌های ضد فرهنگی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد