سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>نام سبز "موسوی و کروبی" بر روی قبور شهیدان فاطمی؟؟

هتک حرمت شهدای گمنام قطعه 44بهشت زهرا !! 

 

 

 

میرحسین موسوی که در ابتدای سال گذشته با تاکید بر ادامه راه امام و شهدا و اینکه "هنوز لباس بسیجیان را کنار نگذاشته ام " به صحنه انتخابات وارد شد پس از شکست در انتخابات رویه ای متضاد در پیش گرفت

خبرنامه دانشجویان ایران:  تعدادی از حامیان فتنه سبز شب و صبح دیروز با حضور در بهشت زهرا اقدام به هتک حرمت قبور مطهر شهدا کردند.
بنابر اخبار رسیده شعارهای جریان فتنه و اهانت هایی به شهدا و امام و انقلاب با رنگ سبز بر روی قبور شهدای گمنام قطعه 44 بهشت زهرا نوشته شده است.
شعارهای حمایتی از میرحسین و کروبی و نیز عمده شعارهای جریان سبز در دوران فتنه بر روی قبور شهدای گمنام نوشته شده است.
به نظر می آید تشییع و تدفین شهدای گمنام طی چند روز گذشته و ناتوانی جریان نفاق برای ابراز وجود عامل اساسی برای این هتک حرمت بوده است.
جریان شعارنویسی گسترده و اهانت های جریان سبز به انقلاب و امام پیش از این نیز در شهرهای مختلف دیده شده بود.
اهانت امروز ریشه در اهانت های سابق جریان فتنه سبز به تمثال مبارک شهدایی چون همت و باکری دارد.سال گذشته مخالفان شهدا که از نام شهید همت و باکری در کارناول ها و تجمعات خود استفاده کرده بودند با پاشیدن رنگ سبز اوج مخالفت خود با جریان شهدا و انقلاب نشان دادند.
عمل کرد وقیحانه در هتک حرمت مزار شهدای گمنام ظن های موجود در اهانت این جریان به قبر آیت الله خاتمی در اردکان را به یقین تبدیل کرد.
میرحسین موسوی که در ابتدای سال گذشته با تاکید بر ادامه راه امام و شهدا و اینکه "هنوز لباس بسیجیان را کنار نگذاشته ام " به صحنه انتخابات وارد شد پس از شکست در انتخابات رویه ای متضاد در پیش گرفت.
اما موسوی و رهنورد که پیش از این با خداجو خواندن اغتشاشگران روز عاشورا زاویه خود با انقلاب و همراهی شان با ضد انقلاب و منافقین را آشکار کردند چند روز پیش هر یک با صدور بیانیه ای به حمایت از معدومین و زیر سئوال بردن قوه قضاییه پرداختند.
میرحسین موسوی در پیام خود با مظلوم خواندن تروریست های اعدامی، خطاب به قوه قضائیه آورده است: وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت و مکنت بلغزد، مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت.و امروز حامیان وی در اقدامی هماهنگ به هتک حرمت قبور شهدای گمنام پرداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد