سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>روایت رجانیوز از جوسازی علیه احمدی نژاد

روایت رجانیوز از جوسازی علیه احمدی نژاد 

 

ناکامی اقلیت افراطی در دانشگاه های کشور با وجود تلاش زیاد برای استفاده از هر موقعیتی برای برهم زدن فضای دانشگاه ها به دلیل بی توجهی بدنه دانشجویی همچنان ادامه دارد.

به گزارش رجانیوز، در پی حضور رییس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی جهت تقدیر از پروفسور ابراهیمی استاد برتر ریاضیات در جهان و تنی چند از اساتید نمونه کشور، و سخنرانی در جمع اساتید این دانشگاه، قریب به 10 نفر از دانشجویانی که با خود نمادهای سبز رنگ داشتند در این دانشگاه تجمع کردند.

این عده در ادامه و با توجه به اتمام کلاس های درسی، در سطح دانشگاه به راه افتاده و با شعارهایی همچون «دانشجوی باغیرت، حمایت حمایت» در صدد جلب توجه دیگر دانشجویان برآمدند.

این جمع 50 نفره که سرانجام و درخوش بینانه ترین حالت موفق شدند جمع خود را به100 نفر افزایش دهند، بواسطه سردادن برخی شعارهای تاریخ گذشته، با تمسخر دیگر دانشجویان مواجه شدند.

اما در همین حال و در واکنش به اقدام اقلیت افراطی در دانشگاه شهید بهشتی، تعدادی زیادی از دانشجویان این دانشگاه نیز با حضور در صحن دانشگاه و سردادن شعارهایی در حمایت از احمدی نژاد با هوشیاری خود عملا راه هر گونه تشنج و ناآرامی در دانشگاه را مسدود کردند.

گفتنی است پیش از این نیز رییس جمهور همزمان با روز کارگر، جهت پاسداشت شخصیت شهید مطهری به دانشگاه تهران رفته بود که قریب به 15 نفر از اقلیت افراطی این دانشگاه نیز با نمادهای سبز رنگ سعی در تشنج در دانشگاه را داشتند که این اقدام نیز با بی توجهی اکثریت دانشجویان این دانشگاه ناکام ماند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد