سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>بازداشت رئیس شبکه شعورکیهانی- اطلاعیه شماره 3

بازداشت رئیس شبکه شعورکیهانی- اطلاعیه شماره 3

اطلاعیه شماره«3»:

باسمه تعالی

«وعدالله لا یخلف الله وعده و لکن اکثرالناس لایعلمون» 

سوره مبارکه روم- آیه 6

چند صباحی است که در خبر­ها می­خوانیم که رهبر یک فرقه انحرافی بازداشت شده است. در ابتدا در پی آن بودیم که این فرد کیست و این فرقه چه نام دارد؟ پس از کمی پرسش و جستجو متوجه شدیم آقای مهندس دستگیر شده است، گفتند شاید مهندس هوا و فضا باشد اما مدارکی دال بر این مهندسی پیدا نشده! گفتیم شاید مهندس عمران و یا صنایع باشد باز هم مدرکی نیافتیم! گفتیم پس مهندس چه رشته­ای است؟ ساختمان، معدن و یا ...؟ دوستی گفت: «مهندس کیهان و حلقات زحل و یا هندسه ستاره دنباله دارهالی است» گفتیم مگر چنین مهندسی یافت می­شود؟ گفت: «یافت می نشود گشته­ایم ما» گفتیم، آنچه یافت می نشود آنم آرزوست. دست آخر پس از کلی گفتگو به این نتیجه رسیدیم: گشتیم نبود،نگرد،نیست! پس بی خیال آقای مهندس بریم سر اصل مطلب:

 

حقیقتش این است که چند سالی است عده­ای با گرایش فرادینی! دست به فرادرمانی  می­زنند که نه معلوم است فرادینی چیست و نه معلوم است فرادرمانی چه نوع درمانی است! البته این فرقه می­گوید ما تعریف داریم و همه چیز را هم به طور کل می­نگریم یعنی جهان را کل می­نگریم. به طب نگرش کلی داریم و قس علیهذا و اما کل­نگری یعنی چه؟ شاید خیلی هم مفهوم نباشد و شاید هم همان استقراء منطقی منظورشان باشد و اگر این است پس عنوان فرکل­نگری یعنی چه؟ آیا فرا استقراء نگری خواهد بود، باید از فرای همه چیز، همه چیز را ببینیم؟ خوب اگر اینطور است پس مهندس!ما فرکل­نگر هستند. اما آیا کسی که فرکل نگر است نباید فیلسوف و یا عارف بالله باشد؟ اگر ایشان عارف بالله است پس چرا اولین قدم های عرفان نظری و عملی را نمی­داند و چرا این فراکل­نگر ما طی الارض و طی السماء را نیاموخته است. مگر نمی ­گوید می ­تواند انرژی ­های موجود در کیهان را با اشاره ­ای بدست گیرد و از این طریق شفای عاجل بیماران را درمان کند و مگر نمی ­گوید: «فیض روح القدس ار باز مدد فرماید – دیگران هم بکنند آچه مسیحا می کرد»

شاید هم، چون اعتقاد دارد همه چیز مجاز است و حقیقتی در کار نیست، خود و درمانگر­انش را مجاز می­داند و آن وقت هر چه مجاز و عاری از حقیقت باشد دیگر چه نیاز است آن را فرا گرفت و عمل کرد.

راستش این مهندس که زمانی می ­گفت کارخانه سیمان کامیاران را راه اندازی کرده (بگذریم از این که کامیاران چنین کارخانه ­ای ندارد) معلوم نمی­کند آیا پول هم حقیقت است یا مجاز، ظاهراً ایشان از راه مجاز و فراکل ­نگری مجاز به حقیقتی به نام پول رسیده و از هر چه بگذرد از این مسئله نمی­ گذرد. در آمدی که وی داشته و دارد آنچنان است که بتواند زندگی ساده ­ای به اضافه چند دفتر ساده و به اضافه سفرهای اروپایی و آسیایی ساده را برگزار نماید و همه این امور نیز در فضای مجازی انجام می­شود! و شیطان نیز چون مجاز است هیچگاه سراغ ایشان و اعضای این حلقه عرفانی نیز نمی ­رود و اساساً مگر شیطان چه توانی دارد که جرأت کند به حلقات عرفانی و شعور وارد شود؟

بگذاریم و بگذریم، این روزها مدعیان عرفان و توانگری زیاد شده­ اند و دست بر قضا همه­شان نیز رسالت مهمی دارند. حالا از کجا، نمی­دانیم. شاید اگر شبه عرفان یهود و کابالیسم را مطالعه کنیم معلوم می­شود این رسالت و ماموریت از کجا بر پیشانی مهندس بعد از این­ها نقش می ­بندد. 

 

 

>>گزارشی از فعالیت‌های مخرب فرقه‌ای موسوم به عرفان حلقه

 >>کلاس عرفان خلاف شرع حلقه + عکس

 >>عرفان کیهانی (حلقه) چیست ؟!

 >>بازداشت رئیس شبکه شعورکیهانی- اطلاعیه شماره1 

 

>>بازداشت رئیس شبکه شعورکیهانی- اطلاعیه شماره 2

نظرات 1 + ارسال نظر
راویان جوان سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 http://misagh8.mihanblog.com

سلام و درود
تشکر از حضور گرمتون ما همیشه منتظر حضور شما هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد