سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>حرمت شکنی‌های برخی زنان در تهران

حرمت شکنی‌های برخی زنان در تهران

سکوت دستگاه‌های مسئول در برابر حرمت‌شکنی‌ و قانون‌گریزی‌ گروهی از زنان بدحجاب که در برخی از مناطق پر رفت‌و آمد تهران اقدام به کشف حجاب می‌کنند، انتقاداتی را برانگیخته است.

به گزارش فارس، برخی زنان بدحجاب در نقاط پر رفت‌و آمد اقدام به حرمت‌شکنی کرده و کشف حجاب می‌کنند.

بر پایه این گزارش این گروه از زنان همچنین به بهانه رانندگی در بزرگراه‌ها و خیابان‌‌های اصلی شهر کشف حجاب کرده و در خیابان‌ها و اتوبان‌های پایتخت پرسه می‌زنند. این رفتار، واکنش غیرتمندان و متعهدان را در پی داشته اما متاسفانه تاکنون خبری مبنی بر برخورد با این پدیده ضد فرهنگی از سوی مراکز ذی‌صلاح منتشر نشده است.

همچنین برخی از آنان در خودروهای مسافربری و تاکسی نیز روسری خود را از سر برداشته و در زمان پیاده شدن از خودرو دوباره آن را به سر می‌کشند!

مشاهدات خبرنگار اجتماعی فارس حاکی است در واگن‌های مترو نیز بعضی از زنان حجاب خود را برمی‌دارند اگر چه تعدادی از واگن‌های مترو تنها ویژه بانوان است اما در هنگام توقف مترو در ایستگاه‌ها کاملاً این موضوع قابل مشاهده است.

با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد حجاب و عفاف انتظار می‌رود که مسئولان با جدیت بیشتری نسبت به مصادیق نقض آن واکنش نشان داده و برخورد جدی داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد