سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>خطر در کمین زنان زندانی است

خطر در کمین زنان زندانی است 

 

جهان، گزارش ها نشان می دهد زنانی که به دلیل جرایم کوچک مالی مثل چک بلامحل و غیره وارد زندان می شوند در بند هایی زندانی می شوند که ممکن است زنان دارای سوابق ضد اخلاقی و ضد اجتماعی خطرناک هم در آن حضور داشته باشند.


این زنان سابقه دار و خطرناک که معمولا عضو باندهای غیر اخلاقی و گاهی هم رؤسای این باند ها هستند در داخل زندان نیز برای اطرافیان خود خطرناک بوده و با توجه به تجربیات قبلی خود در زندان به شناسایی و شکار طعمه های خود می پردازند و با تهدید و تطمیع زمینه انحرافات اخلاقی آنان را فراهم می کنند.

در چنین شرایطی زنان بی تجربه و هراسانی که تنها به دلیل مشاجرات مالی، چک، سرقت های کوچک و موضوعات خانوادگی به زندان افتاده اند طعمه های در دسترسی برای این زنان پر خطر هستند و معمولا مورد سوء استفاده این زندانیان خطرناک قرار می گیرند.

این مسئله ناگوار در حالی صورت می پذیرد که بارها خطرناک بودن عدم دسته بندی مجرمین تذکر داده شده است و آگاهان حوزه اجتماعی و انتظامی ضرورت جداسازی اینگونه زندانیان از یکدیگر را مطالبه نموده اند موضوعی که تا کنون مورد توجه قرار نگرفته است.


به زعم کارشناسان این گونه بی توجهی ها در حالی صورت می گیرد که مسئله  به شکل سریع و کم هزینه ای قابل تغییر است و از صدمات جبران ناپذیر به زندانیان با جرائم سبک تر جلو گیری می کند.

این توضیح هم ضروری به نظر می رسد که زندان با توجه به حضور چنین افراد خطرناکی در کنار سایر زندانیان بی تجربه، نه تنها ندامتگاه نخواهد بود بلکه به آموزشگاه رایگان انواع بزه تبدیل می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد