سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>آخرین اخبار درباره فعالیت موسوی و خاتمی

آخرین اخبار درباره فعالیت موسوی و خاتمی 

 

 

 

 

دیدار یکی از سران فتنه با عنصر قوم گرا 

 

موسوی به دنبال تدوین مانیفست «سبز» 
 

دستگیری شبکه های استانی فتنه گران 
 

دیدار یکی از سران فتنه با عنصر قوم گرا

پس از آنکه وزیر اطلاعات از تلاش ناکام یکی از سران فتنه برای دیدار با برخی عناصر تجزیه طلب خبر داده بود،آخرین اخبار بدست آمده از جلسه مشترک وی با یکی از عناصر قوم گرا حکایت دارد.
به گزارش«جوان آنلاین»،یکی از سران فتنه که در دیدارهای خود بر تحریک قومیت ها تحت عنوان آنچه که وی انتقال پیام جنبش به اقشار و قومیت ها خوانده،تاکید کرده هفته گذشته دیداری را با یکی از عناصر قومیت گرا به نام«ح.ا» در تهران صورت داده است.
این کاندیدای اصلاح طلبان در این دیدار چند ساعته با تاکید بر توجه خود به موضوع قومیت ها بر حمایت اقوام از جریان شکست خورده خود توسط سران قومیت گرا اصرار کرده و گفته است،افکار روشنفکرانه من تضمینی بر پی گیری اصل 15 قانون اساسی است!.
گفتنی است دراین دیدار طرفین بر همکاری های متقابل با یکدیگرسخن گفته و محورهایی را برای اقدام مشترک با خود،طراحی کرده اند.
«جوان آنلاین» بزودی ابعاد جدیدی از محورهای مورد توافق کاندیدای اصلاح طلبان با این عنصر قومیت گرا را منتشر خواهد ساخت.
 

موسوی به دنبال تدوین مانیفست «سبز»
در حالی که سید محمد خاتمی از تدوین جزوه اصلاحات خبر داده ،میرحسین موسوی نیز برای تدوین مانیفست دست بکار شده است.
،در حالی که تلاش برای لیدری در جریان دوم خردادی ها شدت یافته و سید محمد خاتمی طی روزها و هفته های گذشته رایزنی های فراوانی را برای احیای محوریت خود در میان اصلاح طلبان صورت داده ،میرحسین موسوی در حال تدوین مانیفست جنبش سبز می باشد.
گفته می شود بخشی ازاین مانیفست حاصل مشاوره های نزدیکان وی و برخی مشاوران وی می باشد.
تاکید و توجه به قومیت ها از جمله محورهای این مانیفست می باشد. لازم به ذکر است مانیفست سبز موسوی قرار است به زودی منتشر شود

دستگیری شبکه های استانی فتنه گران 

در ادامه تلاش های نهادهای امنیتی و انتظامی شبکه ای از فتنه گران در برخی استان ها که اقدام به پخش شبنامه می کردند،دستگیر شده اند.
،این افراد که اقدام به پخش شب نامه هایی با مضامین تحریک آمیز و عناوین مختلف و توهین آمیزی به سران نظام و حضرت امام (ره) می کردند توسط نهادهای امنیتی و انتظامی شناسایی و دستگیر شده اند.
افراد دستگیر شده اعتراف کردند که با دریافت پول متن این شبنامه ها و همچنین دیوارنویسی ها را از طریق ایمیل و از شخصی در تهران دریافت می کرده اند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد