سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اعتراف دیر هنگام محسن رضایی درباره فتنه88

با ناطق نوری و موسوی قطع رابطه کرده ام؟! 

  

ابتدا باید بگویم من با مطرح شدن این طرح در آن شرایط، موافق نبودم و البته در جلسه مذکور، پس از صحبت‌های آقای حداد عادل و آقای ناطق نوری، آقای باهنر گفتند که آقای رضایی موافق است، که من با صدای بلند گفتم که با این طرح مخالفم.

جهان، دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام، اخیرا در نشستی خصوصی که با حضور تعدادی از روحانیون برگزار شده بود، به ایراد سخنانی پرداخت که حاوی نکات جالبی می باشد.

دکتر محسن رضایی در خصوص نماز جمعه تاریخی مقام معظم رهبری در روز 29خرداد بیان داشت: پیش از نماز جمعه با صحبت با آقای موسوی، از وی خواستم تا در نماز جمعه حضور یابد. از طرفی از آقای علی لاریجانی هم خواستم تا با آقای ناطق نیز صحبت کند تا در نماز جمعه شرکت نمایند؛ اما پس از نیامدن آن دو، ارتباطم را با ایشان قطع کردم و حضورا و یا حتی به صورت تلفنی نیز با ایشان ارتباط یا دیداری نداشتم.  

وی با تأکید بر پذیرش نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، ابراز داشت:  من شورای نگهبان را ستون دیانت در سیاست می دانم.
 
به گزارش خبرنگار جهان، دبیر مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبری نظام اسلامی،   ضمن با اهمیت و سرنوشت ساز دانستن این روز، بیان داشت: من برای روز مراسم تنفیذ به سراغ آقای هاشمی رفسنجانی رفتم تا ایشان را به مراسم تنفیذ بیاورم، اما خانواده آقای هاشمی به من نشانی ندادند تا ایشان را برای تنفیذ دکتر احمدی نژاد بیاورم.
 
رضایی در خصوص اظهارت "داوود دانش جعفری" - نماینده ستاد انتخاباتی وی - در دیدار نمایندگان ستادهای نامزدهای انتخاباتی با مقام معظم رهبری گفت: من زمان و فرصتی برای اینکه به دانش جعفری بگویم در دیدار خدمت حضرت آقا چه بگوید، پیدا نکردم؛ بنابراین ایشان هرچه که گفتند از جانب خودشان بود. بعد از دیدار، من از آقای دانش  در مورد جلسه سؤال کردم که ایشان گفت آقا فرمودند که هرچه را که در ته دلتان است مطرح کنید و من زمانی که دیدم برخی‌ها مطالبی را بیرون جلسه می‌گویند که حاضر نیستند در مقابل رهبری بیان کنند، سؤال مورد نظر آنها مبنی بر سخنرانی مقام معظم رهبری در کردستان و برخی اظهار نظرها مبنی بر برداشت از حمایت معظم له از کاندیدایی خاص را پرسیدم.
 
رضایی افزود: دانش جعفری فردی سیاسی نیست و یک عنصر دانشگاهی است، چرا که اگر سیاسی بود می‌توانست سخنانش را به روش دیگری ارائه کند.
 
وی با بیان اینکه امکان دارد در نامه بنده اشتباهی وجود داشته باشد و البته این اشتباهات نیز قابل حل است، افزود: بعد از اینکه برخی دوستان برداشت نادرستی از نامه من کردند و برخی مطالب را به من منتسب کردند که از اصل در نامه من نبود، من تصمیم گرفتم تخریب بشوم اما پاسخ ندهم؛ چون اگر این کار را می‌کردم، به خانواده‌ام جواب داده ‌بودم و به همین دلیل هیچگاه پاسخ ندادم.
 
وی همچنین ادامه داد: به بعضی دوستان، خبر نادرست داده و گفته بودند که آقای موسوی و هاشمی با من تشکیل جلسه داده اند؛ در حالی که من حتی در انتخابات هم موسوی را ندیده بودم. 

دبیر مجمع تشخیص در ادامه سخنان خود در خصوص طرح کمیسیون ملی انتخابات گفت: البته من با آقای هاشمی صحبت کردم و خواستم که این طرح از دستور کار مجمع خارج شود و مثلا شش ماه دیگر بررسی گردد چرا که استدلالم این بود که با توجه به شرایط ملتهب موجود، برخی از دوستان حزب‌اللهی ما که از خانواده‌ خودمان نیز هستند، ممکن است برداشت بدی کنند.
 
وی در این جلسه خصوصی که با حضور برخی از روحانیون و مبلغین سخن می‌گفت، در ادامه در خصوص جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کمیسیون ملی انتخابات بیان داشت: ابتدا باید بگویم من با مطرح شدن این طرح در آن شرایط، موافق نبودم و البته در جلسه مذکور، پس از صحبت‌های آقای حداد عادل و آقای ناطق نوری، آقای باهنر گفتند که آقای رضایی موافق است، که من با صدای بلند گفتم که با این طرح مخالفم

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:32

دمت گرم رضایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد