سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>استراتژی«بهره برداری و خلق مناسبت ها » در دستورکار فرقه فتنه

تلاش برای فتنه 12و 11 اردیبهشت ناکام ماند


با توجه به در پیش بودن 11 اردیبهشت روزجهانی کارگر، برخی همفکران جریان فتنه به منظور دامن زدن به ناآرامی دردانشگاه‌ها اقدام به صدور بیانیه‌ای تحریک آمیز در حمایت از قشر کارگر در راستای اهداف مورد نظر کرده‌اند



جوان:فتنه گران در ادامه تلاش برای احیای جریان ناکام خود مجموعه هماهنگی های خود را برای کلید زدن نافرمانی مدنی و بهره برداری از اقدامات ضد امنیتی خود آغاز کرده اند.
،جریان فتنه که در مناسبت های گذشته با ریزش شدید نیرو و عقب زدگی مردمی روبرو شده بود،درسال 89 نیز استراتژی«بهره برداری و خلق مناسبت ها » را دردستورکار خود قرار داده و در اولین گام توصیه جین شارپ تئوریسین – پدرخوانده کودتاگران مخملی- قصد اخلال درکارویژه های دولت را تصویب کرده اند.
در همین حال فتنه گران ضمن تماس با برخی فعالان کارگری خواستار به خدمت گرفتن این قشر برای ایجاد یک راهپیمایی اعتراض شده اند.
گفته می شود قراراست در ابتدا بیانیه ای به مناسبت روزکارگر صادر و در آن ضمن بزرگنمایی برخی مشکلات صنفی،حقوقی و معیشتی کارگران از آنان خواسته شود که به مناسبت 11 اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر این افراد در جهت احقاق حقوق خود ،نافرمانی مدنی را در دستور کا رخود قرار داده و ضمن تجمع درمقابل ادارات و سازمان های متبوعه خود، دست از کار بکشند.
همچنین شده است مجموعه رایزنی هایی نیز با برخی شبکه ماهوارهای ضد انقلاب نیز صورت گرفته که مطابق همکاری های پیشین آنان پوششی از تلاش آنان برای این اعتراض ها صورت بگیرد.
در همین راستا اخبار بدست آمده حکایت از آن دارد که برخی لیدرهای کارگری در تماسی که از سوی جریان فتنه با آنان گرفته شده،ضمن رد همکاری با آنان هرگونه اخلال در مراسم های مختلف کارگری را متوجه آنان دانسته و نسبت به شکایت از افراد تماس گیرنده تاکید کرده اند.
از دیگر سو گفته می شود جریان فتنه همچنین تلاش دارد همچنین مدل نافرمانی مدنی را برای روز معلم نیز دنبال نماید که این تلاش ها تاکنون با ناکامی مواجه بوده است.


کروبی از هم اکنون برای حضور در نمایشگاه کتاب اعلام آمادگی کرده است!

فرقه فتنه که پس از ناکامی در انتخابات ریاست جمهوری، همواره تلاش کرده است از هر مناسبتی برای برهم زدن جو عمومی جامعه و دامن زدن به نا آرامی‌ها، بهره‌برداری کند، گویی تصمیم دارد در سال جاری نیز به همین روند غیر‌قانونی ادامه دهد.در همین ارتباط یک منبع مطلع در گفت‌وگو با «جوان» از برنامه فتنه انگیزان برای ایجاد نا‌آرامی در کشور در روز جهانی کارگر و برپایی نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
وی گفت: با توجه به در پیش بودن 11 اردیبهشت روزجهانی کارگر، برخی همفکران جریان فتنه به منظور دامن زدن به ناآرامی دردانشگاه‌ها اقدام به صدور بیانیه‌ای تحریک آمیز در حمایت از قشر کارگر در راستای اهداف مورد نظر کرده‌اند. دراین بیانیه با بزرگنمایی برخی مشکلات صنفی، حقوقی و معیشتی کارگران در کشور و ایجاد بدبینی نسبت به نظام و مسؤولان کشور از کارگران خواسته شده که در روز جهانی کارگر اعتراض خود را در قالب نافرمانی مدنی از قبیل تجمع در مقابل ادارات و سازمان‌های مربوطه اعلام کنند. خبر دیگری در همین زمینه حاکی‌است فتنه گران برای نمایشگاه کتاب تهران نیز تدارک دیده‌اند و درصدد بهره‌برداری سیاسی از اینرویداد فرهنگی هستند. آنها از طریق سایت‌ها و وبلاگ‌های خود از هواداران‌اندک فرقه فتنه درخواست کرده‌اند، با نماد سبز در نمایشگاه حاضر شوند و هنگام حضور رئیس‌ جمهور یا وزیر ارشاد شعارهای ضد انقلابی سردهند. آنها همچنین تصمیم گرفته‌اند در صورت حضور خاتمی، کروبی، موسوی یا مشاوران آنها در نمایشگاه در حمایت از اقدامات ساختارشکنانه آنها شعار دهند.گفته می‌شود که کروبی از هم اکنون برای حضور در نمایشگاه کتاب اعلام آمادگی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد