سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>برج میلاد و مرفهین بی‌درد

برج میلاد و مرفهین بی‌درد
  

یک‌ نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به برچیدن پایه‌های منوریل، پروژه‌هایی همچون برج میلاد را غیرکارشناسی خواند و گفت: برج میلاد غیر از رفتن مرفهین بی‌درد به بالای آن و شبی چند صد هزار تومان خرج شام کردن هیچ سودی ندارد.


 

مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رجانیوز،‌ در پاسخ به سوالی مبنی بر برچیدن پایه های منوریل صادقیه در ایام تعطیلات نوروزی، با ابراز تاسف از این اقدام شهرداری که بدون اطلاع شورای شهر انجام شده اظهار داشت: متاسفانه در برخورد با قضیه ساخت منوریل در تهران برخوردهایی که صورت گرفت سیاسی بود.
وی ادامه داد: اینکه عده ای ساخت منوریل را به یک اقدام غیر کارشناسی متهم می کنند، من همین جا اعلام می کنم از این کارهای کارشناسی نشده در تهران الی ماشاءالله صورت گرفته است.
این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ساخت برج میلاد را نمونه یک کار غیرکارشناسی عنوان کرد و گفت: صادقانه بیایند دلایل و ضرورت‌های ساخت برج میلاد را بگویند چرا که همون قدری که این برج ضرورت ساختش کارشناسی بوده منوریل هم کارشناسی بوده است.
کوچک زاده با اشاره به منوریل دارای مجوز شورای عالی ترافیک است تاکید کرد: منوریل برای تهران امری ضروری است حالا در این خیابان یا در آن خیابان و با چه طولی مطرح نیست بلکه اقدام به این کار برای کاهش ترافیک ضرورت دارد اما به جای پیشبرد منوریل شاهدیم که پایه‌هایی را هم که با هزینه بیت المال کارگذاشته شده بودند را از جا کنده‌اند.
وی اضافه کرد: برخوردهای سیاسی با این قضیه موجب شده که به این ترتیب در ایام عید پایه های منوریل صادقیه جمع شود و کسی هم توضیح نداد که بالاخره با کدام مجوز و با چه حکمی این کار انجام شد.
این عضو اصولگرای مجلس هشتم ضرر این اقدامات را متوجه مردم دانست و با بیان اینکه شهرداری باید با اطلاع شورای شهر این کار را انجام می داد و از آنها مجوز دریافت می کرد ادامه داد: به طور خلاصه تاکید میکنم که با معیار دوگانه با طرحهای عمرانی برخورد کردن برای مردم ضرر دارد.
وی گفت: اگر منوریل کارشناسی نیست، به طریق اولی ساخت برج میلاد در تهران هیچ ضرورتی نداشته است و این بهانه هایی که قرار است آنتن موبایل بر روی آن نصب شود هم منسوخ شده و مردم هم می دانند، چرا که سیستم ها به سمت ماهواره ای شدن حرکت کرده و اینها غیر ضروری است.
این نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه این برج تنها برای استفاده مرفهین بی درد است اظهار داشت: این برج غیر از رفتن مرفهین بی درد به بالای آن و شبی چند صد هزار تومان خرج شام کردن هیچ سودی ندارد به این دلیل که با بلیط سی هزار تومانی نیز مردم و طبقه متوسط نخواهد توانست از برج میلاد استفاده کند و گره ای هم از مشکلات مردم باز نمی‌کند.

 

 

 

گزارش "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد