سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>نتانیاهو: جهان شاهد نابودی اسرائیل به دست ایران است

اخبار ویژه روزنامه کیهان
نتانیاهو: جهان شاهد نابودی اسرائیل به دست ایران است
 
 

نتانیاهو: جهان شاهد نابودی اسرائیل به دست ایران است، ناراحتی جناب بهاءالله از شکست برادران بعثی در انتخابات عراق، پرونده آدم سوزی منافقین در دادگاه پاریس و ... بخشی از اخبار ویژه امروز روزنامه کیهان را تشکیل می‌دهد.


 

اخبار ویژه امروز روزنامه کیهان به شرح زیر است:

* نتانیاهو: جهان شاهد نابودی اسرائیل به دست ایران است
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به بی اعتنایی اکثر کشورها به جنجال غرب علیه برنامه هسته ای ایران، گفت: واکنش های جهانی در قبال برنامه اتمی ایران بیش از حد ملایم است.
بنیامین نتانیاهو همچنین گفته است: ما در بهترین حالت با واکنش های ملایمی روبرو هستیم که آن هم در حال رنگ باختن است. هیچ کس در دنیا بر سر ایران فریاد برنمی آورد در حالی که بسیاری ما را متهم می کنند و ما را زیر آتش انتقادات خود گرفته اند.
به گزارش هاآرتص نتانیاهو می‌گوید: جهان شاهد نابودی ما به دست ایران است.
مظلوم نمایی رژیم صهیونیستی در حالی است که این رژیم بنابر اعتراف نخست وزیر سابق اولمرت دارای سلاح هسته ای است و به امضای معاهده ان پی تی و نظارت آژانس هم تن نداده است. صهیونیست ها در جریان جنگ 22 روزه غزه از تسلیحات نامتعارف و غیرقانونی بهره گرفت و 1300 شهروند بی گناه از جمله زنان و کودکان را قتل عام کرد.
نتانیاهو از ترس انتقادهای فزاینده اعلام کرد که در کنفرانس امنیت اتمی در واشنگتن منصرف شده است. مقامات آمریکایی اعلام کردند موضع اسرائیل را درک می کنند و حاضر نیستند به این رژیم به خاطر تسلیحات اتمی اش فشار بیاورند. اوباما و هیلاری کلینتون اخیرا برای چندمین بار تاکید کردند متعهد به حمایت از اسرائیل هستند.

* ناراحتی جناب بهاءالله از شکست برادران بعثی در انتخابات عراق
موفقیت دوستان و متحدان ایران در انتخابات پارلمانی عراق و شکست جریان سکولار وابسته به رژیم سعودی و انگلیس و آمریکا، صدای حلقه ماسونی لندن (با محوریت مهاجرانی) را درآورد.
سایت وابسته به این حلقه ماسونی در خبری جعلی که ظاهرا به نیابت از وزارت خارجه انگلیس تنظیم شده، از قول منابع عراقی مطلع(!) مدعی شد سیاستمداران شیعه عراق از دخالت ایران در انتخابات آن کشور ناراضی هستند.جرس به شیوه تبلیغاتی آمریکا و انگلیس، سپاه پاسداران را متهم به مداخله در امور عراق کرد.
سایت وابسته به مهاجرانی درد واقعی خود را نگفت و آن هم این که با وجود هزینه های گزاف سعودی، آمریکایی و انگلیسی، جریان سکولار همانند ایران در انتخابات عراق هم ناموفق ماند و اکثریت لازم برای تشکیلات را به شیعیان همسو با جمهوری اسلامی واگذار کرد.
ادعای مداخله در امور عراق در حالی است که اغلب گروه های سیاسی، قومی و مذهبی گوناگون در عراق بهترین روابط برادرانه و توام با احترام متقابل را با جمهوری اسلامی دارند.
جرسی ها روی جریان بعثی- سکولار شرط بندی کرده بودند و البته این امر چیز غریبی نیست چنان که بهاءالله مهاجرانی به هنگام حضور در وزارت ارشاد دولت خاتمی به تخطئه ملت ایران و به جانبداری از صدام حسین (رئیس وقت حزب بعث) پرداخته و مدعی شده بود جنگ (دفاع) ملت ایران در مقابل رژیم بعث برادرکشی بود!
طبیعی است که وقتی برادران بعثی جناب بهاءالله همانند هم قطاران وی در ایران با بد گمانی و رویگردانی مردم مواجه می شوند، مهاجرانی نباید خیلی حال خوبی داشته باشد و از این اتفاق استقبال کند.
بعثی ها و سکولارهای عراق نیز طی هفته های اخیر حملات تبلیغاتی مشابهی را علیه جمهوری اسلامی ایران سامان دادند تا بی آبرویی خود نزد ملت مظلوم عراق را به ایران نسبت دهند.
شایان ذکر است جوسازی و جنگ روانی سایت جرس علیه جمهوری اسلامی عیناً در سایت "امروز " وابسته به سازمان مجاهدین (انقلاب) و حزب مشارکت منتشر شد.

* پرونده آدم سوزی منافقین در دادگاه پاریس
دادگاه پاریس با 7 سال تأخیر دومین جلسه رسیدگی به جنایت دو عضو گروهک تروریستی منافقین را برگزار کرد.
محمود ائمی با نام های جعلی "محمود اعلمی " و "محسن عباسی "، و حسین امینی قلی‌پور به جرم تحریک به خودکشی و آتش زدن دو عضو دیگر سازمان منافقین در تاریخ 2 تیر 82 تحت تعقیب هستند.
این دو تروریست ابتدا به درخواست مدعی العموم (دادستانی کل پاریس) مهر ماه 4 سال پیش به دادگاه فراخوانده شدند. دومین جلسه محاکمه "ائمی " و "امینی " 4 سال پیش روز 13 فروردین ماه جاری برگزار شد.
صدیقه مجاوری و ندا حسنی دو عضو گروهک منافقین بودند که پس از سال ها نگهداری در شرایط انزوا و فشار و شست و شوی مغزی به اروپا انتقال داده شده بودند.
به دنبال دستگیری مریم رجوی و چند تن از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین از سوی پلیس فرانسه، ائمی و امینی آن دو زن را وادار کردند به نشانه اعتراض، خود سوزی کنند و خود نیز در آتش زدن دو مهره افسرده و ایزوله سازمان شرکت کردند!
منابع فرانسوی با انتشار خبر دومین جلسه محاکمه ائمی و امینی تصریح کردند این دو نفر از اعضای خطرناک و جنایتکار مرکزیت سازمان هستند که پیش از این هم در کشتار مردم در کردستان عراق نقش مستقیم داشته و در اروپا نیز از فرماندهان جوخه های ترور افراد پشیمان و جدا شده سازمان به شمار می روند.
گفتنی است مریم رجوی مدتی پس از بازداشت صحنه سازی شده، آزاد شد و در کشورهایی نظیر فرانسه، ایتالیا و آلمان تردد دارد و با سرویس های اطلاعاتی این کشورها همکاری می کند و در ازای آن اجازه سخنرانی و برگزاری مراسم را پیدا کرده است.
وبلاگ ایران قلم که توسط یکی از جدا شدگان منافقین اداره می شود، می‌نویسد: قربانیان خودسوزی در 2 تیر 82 در پاریس را افرادی سرخورده و افسرده معرفی کند که اگر دستور تشکیلاتی را اجرا نمی کردند مورد طعن و لعن و آزار قرار می گرفتند. افراد دیگر مجاهدین (منافقین) به هنگام حادثه کناری ایستاده و تهییج می کردند و فیلم می گرفتند. آنها قربانی شدند تا جسد متحرک شبح گونه ای که در زندان فرانسه گیر افتاده بود، از بند بگریزد. مریم رجوی فردی خودخواه و مریض احوال و بی آبروست که اکنون پایکوبان بر جنازه صدیقه مجاوری و ندا حسنی می خندد و به خیانت ادامه می دهد.

* دیدار در کیش، هم فال و هم تماشا
دیدار هاشمی رفسنجانی با بهزاد نبوی در جزیره کیش تأیید شد.
محمد هاشمی با تأیید دیدار مذکور به ایلنا گفت: آقای هاشمی در ایام نوروز در کیش بودند و در جریان این سفر با افراد بسیاری دیدار داشتند و آقای نبوی هم جزو این افراد بود.
رئیس دفتر هاشمی توضیح بیشتری درباره جزئیات این دیدار نداد. نبوی که در جریان فتنه پس از انتخابات بازداشت شده بود، در ایام نوروز در مرخصی به سر می برد.
محمد هاشمی در عین حال دیدار آقای هاشمی با رئیس قوه قضائیه را که در برخی سایت ها منتشر شده بود، قویاً تکذیب کرد. برخی سایت ها با انتشار خبری در این باره تصریح کرده بود که صادق آملی لاریجانی در دیدار یاد شده از هاشمی خواسته تا مهدی هاشمی را برای رسیدگی به اتهامات به کشور بازگرداند.
مهدی هاشمی نیمه دوم سال گذشته را در خارج از کشور به سر برده و این در حالی است که اتهامات جدی درباره طراحی برای ایجاد تشنج و اغتشاش در کشور متوجه وی است.

* اقلیت مجلس حق داشتند کروبی را بایکوت کنند
مهدی کروبی چند روز پس از آن که در دیدار جمعی از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس (موسوم به فراکسیون خط امام) مدعی شد که عزادار خط امام و انقلاب است، مخفیانه با شماری از عناصر ضد انقلاب و اعضای گروهک نهضت آزادی ملاقات و رایزنی کرد.
در حالی که سایت رسمی حزب اعتماد ملی (سحام نیوز) با وجود سپری شدن چند روز درباره این ملاقات سکوت کرده، سایت جرس (وابسته به حلقه ماسونی لندن) از ملاقات کسانی چون سحابی، حبیب پیمان، بسته نگار، تقی رحمانی، رضا علیجانی، هدی صابر، محمد اردهالی و مرضیه مرتاضی با کروبی خبر داد.
در خبر چند سطری جرس از این ملاقات آمده است: فعالان ملی- مذهبی در این دیدار از صداقت و شجاعت مهدی کروبی و اینکه ایشان علیرغم جسارت قابل احترامشان، همیشه در چارچوب معقول و معتدل حرکت کرده اند، تقدیر کرده و اظهار امیدواری کردند که سال جاری نیز همچنان با روحیه حق جویانه شان پیگیر مطالبات مردم و به ویژه آزادی زندانیان باشند. کروبی هم خطاب به حاضران خاطرنشان کرد ما همچنان روی حرف های خود ایستاده ایم و برای تغییر اوضاع هم دعا می کنیم.
این در حالی است که کروبی در دیدار شماری از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس مدعی شده بود: فرقه‌ای کوچک به نام اسلام و دین، تهمت و دروغ رواج می‌دهد. من امروز علاوه بر آن که عزای امام راحل و انقلاب را گرفته ام، بیش از همه عزای اسلام و امیرالمؤمنین را با این رفتارها گرفته‌ام.
به خاطر موضع ضد انقلابی و منافقانه کروبی، بسیاری از اعضای فراکسیون اقلیت حاضر به دیدار با وی نشدند به طوری که از حدود 45 عضو اقلیت، تنها 15- 14نفر با وی دیدار کردند.
گفتنی است کروبی ارتباطات مستمری با گروهک نهضت آزادی (گروهک وابسته به لانه جاسوسی آمریکا و مطرود حضرت امام خمینی) برقرار کرده است.
وی 25 آبان سال گذشته نیز با نصیحت هشدارآمیز شماری از اعضای اقلیت مجلس مواجه شده بود.اما کروبی در همان روز و ساعاتی پس از ملاقات با اعضای اقلیت مجلس، با یکی از اعضای گروهک نهضت آزادی (حاج سیدجوادی) ملاقات و گزارشی از رفتارهای ضدانقلابی انجام شده در روز 13آبان را ارائه کرد.
اعضای اقلیت مجلس آن روز از کروبی خواسته بودند با مخالفان نظام و خط امام مرزبندی کند تا هزینه‌های غیرضروری متوجه اصلاح طلبان نشود.اما کروبی در ملاقات با حاج سیدجوادی بر سر لزوم تشکیل ائتلاف فراگیر با گروهک هایی نظیر نهضت آزادی توافق کرده بود.
مواضع بی خردانه و ضدانقلابی کروبی که به واسطه تحریک برخی عناصر نفوذی در ستاد حزب وی صورت گرفت، باعث شد آرای 5 میلیونی وی در انتخابات سال 84 به حدود 330 هزار رای در سال 88 (زیر یک درصد) سقوط کند.

 

 

 

گزارش سرویس "فضای مجازی " خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد