سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>توجیهات جالب سه نماینده درباره دیدار نامزد ندا با پرز؛

"ندا آقاسلطان " هنوز جواب "بله " را نداده بود!
 
 

عضو فراکسیون اقلیت مجلس در واکنش به دیدار نامزد آقاسلطان با شیمون پرز، گفت که کاسپین ماکان نامزد ندا نبوده و تنها از او "خواستگاری " کرده است.

گرچه کاسپین ماکان، نامزد ندا آقاسلطان، به دنبال قتل ندا بر تریبون رسانه‌های بیگانه و مخالف جمهوری اسلامی سوار شد و به جوسازی علیه ایران پرداخت اما سفر او به سرزمین‌های اشغالی و دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی، نه تنها پشت پرده قتل ندا را روشن ساخت که موجی از واکنش های جالب را در میان محافل سیاسی و رسانه های حامی میرحسین موسوی به راه انداخت.
پس از دیدار نامزد ندا آقاسلطان با شیمون پرز، رسانه‌های حامی آقای موسوی که تا پیش از این سخنان وی را با عنوان "نامزد ندا " بازتاب می‌دادند، در حرکتی ناگهانی هرگونه ارتباط ماکان با ندا آقاسلطان را زیر سوال بردند.
این موضوع حتی برخی از نماینده‌های اصلاح طلب مجلس را هم به بیان سخنان جالبی واداشته است.
شبکه ایران در این باره نوشت؛ عضو فراکسیون اقلیت مجلس در واکنش به دیدار نامزد آقاسلطان با شیمون پرز، گفت که کاسپین ماکان نامزد ندا نبوده و تنها از او "خواستگاری " کرده است.
علی‌اکبر اولیاء در سخنانی جالب اظهار داشته است: "خانواده ندا آقاسلطان هرگونه ارتباط ماکان با ندا را رد کرده و تنها موضوع بین آنان را خواستگاری کردن کاسپین از ندا، عنوان می‌کنند. "
روز گذشته هم، نصرالله ترابی، دیگر اصلاح طلب مجلس در این راستا، نامزدی کاسپین ماکان با ندا آقا سلطان را تایید کرد اما گفت احتمال دارد که این نامزدی از روی برنامه بوده است.
اما این اظهارات و موضع گیری های جالب در حالی مطرح می‌شود که حامیان آقای موسوی تا پیش از دیدار کاسپین ماکان با رئیس رژیم صهیونیستی، او را با عنوان "نامزد ندا " مورد اشاره قرار می دادند.
علاوه بر این، خانواده ندا پیش از این عکس‌های خصوصی ندا و نامزدش را برای شبکه خبری "سی ان ان " آمریکا فرستاده بودند که این عکس‌ها موید ارتباط مداوم ندا و کاسپین بوده است.
این دو نفر حتی در یک سفر تفریحی به کشور ترکیه نیز به همراه یکدیگر بوده‌اند که فیلم‌هایی از این سفر نیز در اینترنت منتشر شده است.
اما در همین راستا چند روز پیش سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس، دیدار نامزد ندا با مقامات رژیم صهیونیستی را مورد تشکیک قرار داد.
داریوس قنبری با بکار بردن واژه "اگر " برای اشاره به این دیدار، گفت: "اگر کاسپین ماکان واقعا با اسرائیلی‌‌ها دیدار کرده باشد، باید گفت که این حرکت کار کاملا ناپسند و زشتی بوده که از سمت این شخص صورت گرفته است. "
اظهارات قنبری مبنی بر اینکه "اگر کاسپین ماکان واقعا با اسرائیلی‌‌ها دیدار کرده باشد "، درحالی صورت گرفت که عکس‌های دیدار ماکان با شیمون پرز در رسانه‌های مختلف خبری منتشر شد و روزنامه‌های اسرائیل هم به مصاحبه با وی پرداختند.

قتل مشکوک ندا؛ خوراک خبری رسانه‌های ضدانقلاب
در جریان اغتشاشات پس از انتخابات دهم اگرچه اتفاقات ناگوار بسیاری از جمله کشته شدن تعدادی از هموطنانمان و هتک حرمت نظام جمهوری اسلامی رخ داد اما در این میان ماجرای کشته شدن مشکوک دختری به نام "ندا آقاسلطان " در یکی از محله‌های تهران، به طرز ویژه‌ای در رسانه‌های ضدایرانی بازتاب داشت.
در این میان، انتشار گزارش های پزشکی که حاکی از شلیک گلوله از پشت و فاصله نزدیک به ندا بوده و همچنین گزارش پلیس مبنی بر غیرسازمانی بودن سلاح‌ مورد استفاده قاتل ندا، بر شدت ابهامات این موضوع افزود.
همچنین انتشار گزارش های پزشکی که حاکی از شلیک گلوله از پشت و به فاصله نزدیک به ندا بوده و همچنین گزارش پلیس مبنی بر غیرسازمانی بودن سلاح‌ مورد استفاده قاتل ندا، بر شدت ابهامات این موضوع و احتمال سناریو بودن این قتل افزود.
چند ماه پیش نیز فیلمی در اینترنت پخش شد که در آن به شیء مشکوکی که در صحنه قتل ندا در دست او قرار داشت اشاره شده است. در فیلم، به یک بطری در دست چپ ندا اشاره شده که او با زیرکی آن را بالای صورت خود آورده و سپس مقداری خون را از آن بر روی صورتش می ریزد تا عکاس حاضر، بلافاصله این صحنه و عکس معروف ندا را ثبت کند.
این فیلم نشان می‌دهد که ندا با همکاری آرش حجازی و استاد موسیقی خود سناریویی را اجرا می‌کند که شاید خود او هم فکر نمی‌کرده پایان آن به منجر کشته شدنش شود.

 

 

 

گزارش سرویس "فضای مجازی " خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد