سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>بازی دوگانه خاتمی با هتاکان به قبر پدرش

«بازی در دو نقش» یکی از ترفندهای فتنه گری است 

 

 

در زشتی اهانت به مقبره مرحوم آیت الله سیدروح الله خاتمی و نیز مرقد شهید محراب آیت الله صدوقی، کمترین تردیدی نیست ولی سؤال این است که اقدام نفرت انگیز مورد اشاره از سوی چه کسانی صورت گرفته است؟!

یکی از شاگردان قاضی «ابن جوزی» از او پرسید چرا در فلان ماجرا، زود قضاوت کردی و حال آن که همه ما را به بررسی و تحقیق و درنگ سفارش می کنی و از تعجیل در قضاوت برحذر می داری؟ ابن جوزی از او پرسید؛ در هر دو دست خویش چند انگشت داری؟ و شاگرد معترض بلافاصله پاسخ داد. ده انگشت. استاد به ملامت پرسید؛ چرا بی درنگ پاسخ دادی؟ و شاگرد گفت؛ تعداد انگشتان خود، به یقین می دانم و برای پاسخ نیازی به محاسبه ندارم. ابن جوزی گفت؛ در آن ماجرا که شاهد بودی جرم یک طرف و بی گناهی طرف دیگر دعوا را به وضوح می دانستم و برای قضاوت درباره آن «قضیه بدیهی» نیازی به درنگ نداشتم.
چند روز قبل، خبری با این مضمون که «یکشنبه شب جمعی ناشناس به مقبره ]مرحوم آیت الله[ سید روح الله خاتمی در اردکان یزد حمله کرده و بر آن رنگ پاشیده اند» روی خروجی سایت پارلمان نیوز وابسته به فراکسیون اقلیت مجلس رفت و بلافاصله از سوی سایت ها و رسانه های بیگانه و ضدانقلاب در سطح گسترده ای انتشار یافت. سایت بالاترین، متعلق به منوشه امیر که گویی در انتظار این خبر لحظه شماری می کرد، خبر یاد شده را با آب و تاب فراوان و مظلوم نمایی درباره سران فتنه مخصوصاً محمد خاتمی منتشر کرد. این سایت که پیش از این ، اهانت اراذل و اوباش اجاره ای به ساحت مقدس حضرت امام حسین علیه السلام و پاره کردن عکس حضرت امام(ره) را نشانه «آزادی خواهی»! و «ابتدایی ترین حق دموکراتیک مردم»! دانسته بود، از رنگ پاشی به مقبره مرحوم آیت الله سیدروح الله خاتمی با عنوان «هتک حرمت یک روحانی برجسته و کسی که در زمان حیات امام]ره[ نماینده ایشان در استان یزد بوده است» یاد کرده و به مرثیه سرایی درباره این رخداد که آن را «بسیار تأسف آور» می نامید، پرداخت... شبکه های رادیو تلویزیونی آمریکا- VOA- و دولت انگلیس-BBC- رادیو اسرائیل و... نیز در محکومیت این ماجرا- که زشت و محکوم نیز هست- سنگ تمام گذاشتند و تمامی آنها، بدون استثناء، این اقدام را به نیروهای حزب اللهی نسبت دادند!
در زشتی اهانت به مقبره مرحوم آیت الله سیدروح الله خاتمی و نیز مرقد شهید محراب آیت الله صدوقی، کمترین تردیدی نیست ولی سؤال این است که اقدام نفرت انگیز مورد اشاره از سوی چه کسانی صورت گرفته است؟! پاسخ این سؤال اگرچه امروزه با دستگیری و اعتراف دو تن از عوامل دست اندرکار آن ماجرای زشت، آشکار شده است ولی بدون بازداشت و اعتراف آنها نیز پاسخ سوال یاد شده بسیار واضح، روشن و خالی از ابهام بود. چرا...؟!
1- نگاهی به مراکز، گروهها و جریاناتی که آشکارا- و نه پنهان و در پرده- با سران فتنه در ائتلاف بوده اند بیندازید. سازمان های اطلاعاتی و مقامات سیاسی آمریکا، انگلیس، اسرائیل، گروههای تروریستی منافقین، کومله، سلطنت طلب، بهایی ها، مارکسیست ها، مفسدان اقتصادی، کلان سرمایه داران و... خب! کدامیک از این طیف را می توانید نام ببرید که کمترین ارادتی به اسلام و انقلاب و روحانیت داشته باشند؟! تمامی آنها- بدون استثناء- نه فقط دهها و صدها مورد از اهانت و هتک حرمت نسبت به اسلام و انقلاب را در کارنامه سیاه خود دارند، بلکه برخی از آنها نظیر منافقین قاتل شهدای محراب- از جمله شهید آیت الله صدوقی- و عامل صدها انفجار در اماکن عمومی و قتل عام مردم بی دفاع بوده اند. بنابراین چگونه می توان دست پلید و ناپاک آنها را در ماجرای یاد شده نادیده گرفت؟! آیا تمامی آنها با سران فتنه در ائتلاف نبوده اند؟! و آیا سران فتنه آشکارا از آنها حمایت نکرده اند؟!
2- «بازی در دو نقش» یکی از ترفندهایی است که سازمان های اطلاعاتی بیگانه و گروههای ضدانقلاب بارها از آن برای فتنه انگیزی و مظلوم نمایی استفاده کرده اند. مگر منافقین اعتراف نمی کردند که از یکسو در خیابان های تهران و سایر شهرهای بزرگ، میز کتاب برپا می کردند و از سوی دیگر به تعدادی از هواداران خود برای برهم زدن آن و متهم کردن نظام مأموریت می دادند؟! مگر بهایی ها، سلطنت طلب ها و مخصوصاً سازمان های سیا، موساد و MI6 دهها نمونه از ترفند «بازی در دو نقش» را در کارنامه بعضاً اعلام شده خود ندارند؟ بنابراین با کدام منطق و براساس کدام عقل سلیم می توان آنها را که هم پیمان سران فتنه نیز هستند، در اهانت به مقبره مرحوم آیت الله خاتمی تبرئه کرد؟!
3- اسناد کشف شده در جریان فتنه اخیر، نشان داد که تعدادی از اراذل و اوباش دستگیر شده برای تخریب اماکن، آتش زدن خانه ها و مغازه ها و حتی قتل افراد کوچه و خیابان از سوی سران فتنه و سازمان های اطلاعاتی بیگانه و حامی فتنه گران با پرداخت مبالغ هنگفت و یا وعده و وعیدهای آنچنانی اجیر شده و به کار گرفته شده بودند. اسناد به دست آمده از نوع اعتراف متهمان نیست که سران فتنه و حامیان بیرونی آنها، در صحت آن خدشه وارد کنند. با این حساب ساده و سرانگشتی آیا تردیدی باقی می ماند که ماجرای اهانت به مقبره مرحوم آیت الله خاتمی نیز پروژه طراحی شده از سوی سران و عوامل فتنه بوده است؟!
4- آیا سران فتنه و عوامل میدانی آنها به ساحت مقدس حضرت امام حسین علیه السلام اهانت نکردند؟ وجود مبارک حضرت بقیه الله الاعظم را نفی نکردند؟! تصویر مبارک حضرت امام(ره) را پاره نکردند؟! اسلام را دین قرون وسطایی معرفی نکردند؟! به نفع اسرائیل در روز قدس شعار ندادند؟! به نفع آمریکا در روز مبارزه با استکبار عربده نکشیدند؟! مسجد را آتش نزدند؟! و... خب! اهانت به مقبره مرحوم آیت الله خاتمی برای کسانی که به اساس اسلام و پیامبرخدا(ص) و ائمه اطهار(ع) و امام راحل(ره) آشکارا اهانت می کنند نه فقط غیرمنتظره و تعجب آور نیست، بلکه بسیار عادی و آسان نیز به نظر می رسد. آیا غیر از این است؟!
5- آقای محمد خاتمی در واکنش به حادثه یاد شده، گفته است؛ «کسانی که به مقبره پدرم حمله کرده اند را به خدا واگذار می کنم»! که باید گفت؛ مرحوم پدر شما برای مردم مسلمان ایران قابل احترام و ستودنی است، اما بعید به نظر می رسد که حضرتعالی برای جایگاه معنوی و روحانی ایشان احترام چندانی قائل باشید! تعجب نفرمائید! آیا شما، پدر مرحومتان را از امام حسین(ع)، حضرت امام زمان(عج)، امام خمینی(ره) و اسلام برتر می دانید؟ اگر چنین نیست- که انشاءالله نیست- چرا در مقابل اهانت آشکار هم پیمانان خود به امام حسین(ع) و امام زمان(عج) و امام راحل(ره) و اسلام و... نه فقط سکوت کردید، بلکه همصدا با دیگر سران فتنه، آنها را «مردم خداجوی»! نامیدید!! این تناقض را چگونه پاسخ می دهید؟! ما مرحوم پدرتان را به قول خود آن مرحوم و به گواهی زندگی پاک و شرافتمندانه ای که داشتند، شاگرد صدیق امام راحل(ره) می دانیم و در این واقعیت هم تردیدی نداریم که آن مرحوم از اهانت کنندگان به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) و امام راحل(ره) بیزار و متنفر بوده اند. بنابراین باید به مردم حق بدهید که ابراز نگرانی شما از اهانت به مقبره آن بزرگوار را به آسانی نپذیرند این نگرانی برازنده مردم مسلمان و انقلابی این مرز و بوم است و نه جنابعالی و موسوی و کروبی و...
6- بعداز حماسه های بی نظیر 9دی ماه و 22بهمن ماه 88، سران فتنه و حامیان بیرونی آنها با بن بست آزاردهنده و شکننده ای روبرو شده اند، آبروباخته، رسواشده و درون پنهان برملا گردیده... نگاهی به سایت ها و رسانه های خارجی و ضدانقلاب حامی فتنه بیندازید، خاک مرگ بر آنها پاشیده اند. در این حال و هوا، حادثه سازی و غائله آفرینی یکی از ترفندهای سابقه دار و شناخته شده اینگونه جریانات است، با این امید که اعلام کنند «هنوزشان نفسی می آید»!
حسین شریعتمداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد