سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>عرفان کیهانی (حلقه) چیست ؟!

عرفان کیهانی (حلقه) چیست ؟

  

چند صباحی است که در شهر و کشورمان صحبت از برگزاری مخفی کلاسهای عرفانی می شود که مدعی شفا بخشیدن بیماران صعب العلاج ، ناعلاج و مادر زاد است. محمد علی طاهری بنیانگذار عرفان حلقه یا کیهانی ، این عرفان را برگرفته از عرفان کهن ایران می داند و حتی زنده کردن مردگان و شفا بخشیدن بیماران ناعلاج توسط حضرت عیسی مسیح(علی نبینا) را از طریق همین نیرو (شعور کیهانی) می داند.


 

>>گزارشی از فعالیت‌های مخرب فرقه‌ای موسوم به عرفان حلقه

>>کلاس عرفان خلاف شرع حلقه + عکس

 

 

>>بازداشت رئیس شبکه شعورکیهانی- اطلاعیه شماره1

 

>>بازداشت رئیس شبکه شعورکیهانی- اطلاعیه شماره 2

 

 >>بازداشت رئیس شبکه شعورکیهانی- اطلاعیه شماره 3

 

عرفان کیهانی برخی مدعیان جدید و روشنفکر عرفان ، برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان ، سعی در القای ادعاهای به ظاهر علمی می کنند ؛‌ مانند انرژی درمانی ،‌فرا درمانی ، کیهان درمانی.بنیانگذار عرفان کیهانی یا حلقه فردی به نام محمدعلی طاهری است. در مورد سطح سواد این فرد اطلاعاتی ارائه نمی شود ولی در کلاسهای عرفان حلقه او را گاهاً استاد ، مهندس یا دکتر خطاب می کنند.محمد علی طاهری ، بنیانگذار این عرفان ، مدعی است که شعور کیهانی عبارتست از مقوله ای که انسان می تواند با ارتباط مستقیم با خداوند ، صاحب لایه محافظی می شود که با استفاده از این لایه ، افراد بیمار را درمان کند.

·
منشأ عرفان کیهانی
عرفان کیهانی بنابر گفته محمد علی طاهری « برگرفته از عرفان این مرز و بوم (ایران) است. اساس این عرفان بر اتصال به حلقه های متعدد (شبکه شعور کیهانی) استوار است و همه سیر و سلوک آن از طریق اتصال به این حلقه صورت می گیردبا نگاهی بر تناریخ عرفان ایران و اسلام و تطبیق آن با عقاید و افکار عرفان کیهانی ، می توان فهمید که منظور آقای طاهری از عرفان این مرز و بوم همان تصوف است. مانند تقسیم دین به شریعت و طریقت که هم اعتقاد تصوف است و هم آقای محمدعلی طاهری.فلذا نمی توان عارفان بزرگی مانند: سید علی قاضی ، ملا حسینقلی همدانی را از صوفیان دانست زیرا آنها با توجه به نصوص دینی به بُعد اسلام اصیل پی بردند و جریان تصوف از راه عرفانی این بزرگواران متمایز است.

·
اساس افکار عرفان حلقه به طور خلاصه ، عرفان حلقه همانطور که بنیانگذارش (طاهری) اقرار کرده است برگرفته از اندیشه های تصوف است. و ما می دانیم که عوامل پیدایش تصوف در اسلام عبارت است از افکار و مذاهب هندی و بودایی ( در عرفان کیهانی هنگام ارتباط با حلقه الهی باید مانند بوداییان نشست) ، تماس با راهبان مسیحی ، انتشار فلسفه یونانی و خوی افلاطونی و تفسیر به رای از تعلیمات دینی و بخصوص تفسیر و تاویل آیات و روایات و مواردی اینگونه است.پس می توان نتیجه گرفت که عرفان کیهانی همان افکار و عقاید تصوف است منتها با قالبی جدید و مدرن.

· ****
روش برگزاری کلاسهای آموزشی عرفان کیهانی*** این کلاسها به طور زیر زمینی و در خانه ها تشکیل می شود. یک نفر آموزش دیده به عنوان مستر(مربی) عهده دار آموزش و درمان فرادرمانگیران(به کسانی که در کلاسهای عرفان کیهانی شرکت می کنند فرادرمانگیر نام گذاشته اند) را دارد.این کلاسها معمولاً هفته ای یکبار برگزار می شود و برای شرکت افراد در یک ترم ( که 6 جلسه 2 ساعتی است) مبلغی در بین 300000الی 500000 دریافت می شود. نحوه برگزاری این کلاسها این چنین است که ابتدا فرادرمانگر (مستر ، مربی) به صورت در مورد عرفان کیهانی توضیح می دهد و سپس به طور عملی همه افراد چشم ها را بسته و به کمک مستر از حلقه رحمانیت خداوند متعال انرژی دریافت می کنند و اگر کسی بیماری داشت مستر با انرژی دادن یا لمس اعضای فرد بیمار (روش پولایتی) فرد را مثلاً درمان می کند.در این کلاسها به طور صریح و غیر صریح القا می شود که انسان به غیر از خود به فرد دیگری احتیاجی ندارد(اصل من دون الله) و در ابتدا کلاس قبل از گفتن بسم الله الرحمن الرحیم این بیت خوانده می شود.هریک از ما خود مسیح عالمیم هر الم را در کف خود مرهمیم

·
نحوه تبلیغ نحوه تبلیغ عرفان حلقه عمدتاً به صورت هرمی است. فرد حاضر در کلاسهای عرفان حلقه باید هر هفته حداقل دو نفر را با این عرفان آشنا کند و نتایج آن را هفته بعد به مستر گزارش دهد.از دیگر روش تبلیغ این عرفان ، نفوذ به NGO ها ، تشکلات فرهنگی ، آموزشی و دینی است. همچنین تبلیغات گسترده ای با پشتیبانی دهها سایت و بلاگ در اینترنت دارند.

·
چرا عرفانهای کاذب و گمراه کننده

1-
یکی از راهبردهایی که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در شرایط کنونی برای مقابله و جلوگیری از نفوذ و جاذبه آثار و برکات انقلاب اسلامی برای ملتهای جهان به کار گرفته اند. راهبرد انحراف روحیه معنویت خواهی در قالب نحله های مختلف عرفانی است.عرفان نابی که امام راحل در پرتو انقلاب اسلامی به دنیا ارائه داد مبتنی بر منابع کتاب ، سنت ، اجماع و عقل بود نه عرفان خارج از چارچوب عقل و دین. بنابراین از جمله معیارهای بنیادین و کلیدی که عرفان ناب اسلامی را از عرفانهای دروغین و به ویژه عرفان صوفیانه جدا می کند مسئله عقل و شریعت و دین است.

2-
بی توجهی به مکتب اهل بیت (علیهم السلام) ، مدعیانی را به سخنانی واداشته است که حتی مخالفت با نص صریح اسلام است.کسانی صحبت از عرفان اسلامی می کنند که حتی کمترین معلوماتی از فقه و عقاید اسلامی ندارند. مگر در سالهای نچندان دور دکتر علی اکبری ها کم داشتیم که ادعای انرژی درمانی و شفاعت داشتند که آخر سر به اتهام داشتن دهها پرونده فساد اخلاقی محاکمه شدند. جای تعجب دارد که مدعیان عرفان های جدید صحبتی از پایه های عرفان اسلامی که ائمه معصومین آن را ارائه کردند مانند تقوا ، مراقبه ، محاسبه ، مشارطه و... نمی کنند. کسانی ادعای عرفان اسلامی می کنند که حتی در ظواهر نیز احکام الهی و شرع را رعایت نمی کنند؟! کسانی که با انگیزه های مادی و دنیوی و شهوانی در پی انحراف عقائد امت اسلامی بویژه جوانان هستند.  
نظرات 21 + ارسال نظر
ایمان یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 14:05

زنده کردن و مرده کردن انسان و قدرت و توانایی ها توسط خدا و مختص ذات خداست هیچکسی نمیتونه بگه من میتونم این کارارو انجام بدم.
لطفا برید قرآن رو یه روخوانی با معنی بکنید.

جمشید عندلیبی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 21:15

ضمن سلام . روی سخنم با کسانی است که مثل
پرچم هر طرف باد وزید اونا شروع به رقصیدن میکنند ، چرا یک لحظه از مغز آکبند تون کار نمی‌کشید ؟ بخدا خودش قسم که اگر تعقل کنید برای مغزتون بهتره .
بنده آقای طاهری را نه دیده ام و نه در کلاسهای آموزشی عرفان شرکت کردم فقط یک. چیز دستگیرم شده کسی که پنج سال زندان و انفرادی و حکم اعدام را بخاطر عقیده اش بجان خریده نامردی در حق انسانیت کردیم اگر در عین بی سوادی اظهار نظر کنیم ، پس اجازه بدید چهارتا مجتهد خدا ترس در این مورد اظهار نظر کنند نه هر طلبه احساساتی که دست چپ و راست خودشو نمی شناسه ، همین که شما گفتید حلقه شیطان توقع دارید که دیگران هم دنبالت را بیفتند و زنده باد و مرده با د بگند؟

رضا شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:02

یه سوال دارم اگ عرفان حلقه میگه احتیاج به شفاعت وواسطه نیست واحتیاجی به اهل بیت نیست چرامیگن مستر ویا سرحلقه باید وجود داشته باشه وبه خودشون این حق را میدن

عسل دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 15:16

با سلام سپاس از مطالب زیباتون

اسفندیار جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 13:05

دوستان مگه هرکی نوعی انرژی داشته باشه بایدشیادخواندش لطفا بدونه تحقیق هیچوقت کسی رومتهم نکنید

Marziii سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:58

انجام کارهای خارق العاده با ریاضت بدست میاد همان طور ک مرتاض های هندی به آن مسلطن ، اینها نباید انسان رو از وادی حق بدور کنه
عرفان و خداشناسی و فقط در عبد و بندگی خداوند بدست میاد
عرفان یعنی علی ع السلام
و در درجات پایین تر علامه قاضی ره ، علامه طباطبایی ره .... وخیلی از بزرگان شیعه
یا حق

یاشار دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 13:37

مگرعرفان حلقه به اهل بیت توهین کرده است ؟ مگربعد از1400 سال، مردم حق ندارند خداوند راخودشان بشناسند و حتماباید ازکانال کسانی که مرده اند و دنیاراترک کرده اند باید خدارابشناسند ؟؟ من خدارامی توانم بدون نیازبه امامان بشناسم و هرامامی برای خودش محترم ولی مگر، نمی شود بودن امامان مرده به شناخت و محبت الهی دست یافت ؟

امید دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 16:22

حتما نفوذی صهیونیستها در شورای نگهبان هستی ... و شاید هم خود آقادزده هستی که داری نعل وارونه میزنی ... ما که از یک کمونیست بی خدای چریک فدایی ضد خلق سابق انتظار نداریم که بیاید و نماز و روزه را تایید کند و امامان شیعه را به رسمیت بشناسد.

نفس چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 20:34

این شخص محترم هم یکی از همون دست پروده های جناب انسان نما هستند؟سخ وران خوبی هستید ولی مطمین باشید ما هرچه داریم از محضر اهل بیت علیهم السلام است و شما به یه سری مزخرافات از جمله انرزی و اینا سرتون رو گرم کردید

به نام بی نام او سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:39

در پاسخ به مطالب شما هدف اصلی استاد طاهری درک آگاهی و رسیدن به معشوق (خداوند متعال) است در این بین سخنان دوست عزیزمون که فرموده بودند استاد اگر میتونست کاری برای خودش انجام میداد باید متذر بشم که استاد از بازداشت خودشون راضی هستند و در زندان تمام مطالب رو به اشتراک میگذارند و شما باید کمی معنی عرفان رو باز جادوگری متوجه بشید .هدف اصلی معصومین این بود که به ما بفهمانند ارتباط خالص با خداوند متعال داشته باشیم و در قران اشاره به مسلمین شده که جز من از غیر و بنده من چیزی نخواهید .استاد طاهری پافشاری داشتند که این امر رو گوشزد کنند که ما همه بندگان پاک خداوند هستیم و به هیچ واسطه ای نیازمند نیستیم اگر در طول زندگی ما خطایی سر زده این رسالت ما بوده و تا بدی نباشه خوبی معنا پیدا نمیکنه حق تعالی انقدر رحمان و رحیم هستند که چون عاشق به معشوق خود نگاه میکنند و هیچ عاشقی دست رد به سینه معشوق نمیزند وقتی قدم به بارگاه معنوی خودش میگذارد
من در عجبم که چطور تا وقتی محقق در راهی نشدید قضاوت میکنید مگر این نیست که اسلام گفته در هر راهی قدم میگذارید تحقیق کنید و این تحقیق زمانی لباس عدالت به خودش میگیرد که تا با دیده تسلیمی و بی طرف راهی رو طی کنید و در پایان به قضاوت بنشینید
در کیمیای مراقبه مولانا داریم که در جهان تنها یک فضیلت وجود دارد
و آن آگاهی است
و تنها یک گناه، وآن جهل است
در این بین ، باز بودن و بسته بودن چشم ها و گوش ها،
تنها  تفاوت میان انسان های  آگاه و نا آگاه است
نخستین گام برای رسیدن به آگاهی
توجه کافی به  پندار، گفتار  و کردار  است.
زمانی  که تا به این حد از     احوال ذهن ، جسم و زندگی خود  با خبر  شدیم،
آن گاه معجزات رخ می  دهند.
در نگاه مولانا و عارفانی نظیر او
زندگی ، تلاش ها  و رویاهای  انسان  سراسر سرگرمی ست!
چرا که انسان نا آگاهانه  همواره به جست و جوی چیزی  است
که پیشاپیش در وجودش نهفته  است!
اما این نکته را  درست زمانی  می فهمد  که به حقیقت می رسد! نه پیش از آن!
حقیقت بی هیچ پوششی  کاملا عریان و آشکار در کنار  ماست
آن قدر نزدیک  که حتی کلمه نزدیک هم نمی تواند واژه درستی  باشد!
چرا که حتی در نزدیکی هم نوعی فاصله وجود  دارد!
ما  برای دیدن حقیقت
تنها به قلبی حساس و چشمانی تیزبین نیاز  داریم
 
تمامی کوشش مولانا  در حکایت های رنگارنگ مثنوی
اعطای چنین چشم و چنین قلبی به ماست
او می گوید:
معجزات همواره در کنار شما هستند
و در هر لحظه از زندگی تان رخ می دهند
فقط کافی است نگاه شان  کنید.
او گوید:
به چیزی اضافه تر از  دیدن نیازی نیست!
لازم نیست تا به جایی بروید!
برای عارف شدن و برای دست یابی به حقیقت
نیازی نیست کاری  کنید!
بلکه در هر نقطه از  زمین و هر جایی که هستید
به همین اندازه که با چشمانی  کاملا  باز شاهد زندگی و بازی های رنگارنگ آن  باشید،
کافی است!
این موضوع در ارتباط با گوش دادن هم صدق میکند!
تمامی راز مراقبه در همین دو نکته خلاصه شده  است
"دیدن  و شنیدن"
اگر بتوانیم
چگونه دیدن و چگونه شنیدن را بیاموزیم
راز مراقبه را  فرا گرفته ایم!
دوست عزیزم من این راهو رفتم و فکر مبکردم جز شیطان پرستی چیزی نیست اما جدا از تمام چیزهایی که شابد از نظر خیلی ها اشتباه بود به من درس ادم بودن رو داد نه ادمیزاد بودن اگر در این عالم هستم باید به رسالتی برسم و بیهوده به این جهان نیومدم ما اینجا نیستیم تا طوطی وار راهی رو ادامه بدیم و باید درباره اتفاقاتی که پیش رومون هست تحقیق کنیم و داه رو بریم تا فرق حق و باطل رو بفهمیم اینجا اگر کسی جبهه میگیره به این دلیله که فقط از روی شنیده ها و اخبار جلو میرید و خودتون توی اون راه نبودید فرقه های به ایم عرفان طاهری شروع به فعالیت کردن اما عرفان چیزی جر خدا پرستی به من یاد نداد .یاد گرفتم همه رو دوست داشته باشم حتی دشمنم رو یاد گرفتم تا اینجای زندگی چقدر نا اگاهانه جلو رفتم و خدا اون چیزی نبود که در تصور من جا گرفته بود عاشق خودم رو شناختم و عاشقش شدم و فهمیدم تمام ما یک نفریم معصومین 1400 سال پیش این چیزهارو یادمون دادن و من ارزو دارم بالاخره نسل ما متوجه اون حرفا بشن .استاد طاهری یک انسانه نه یک بت رسالتش رو هم به پایان رسوند چشم یک دنیا باز شد طلب خیر برای تو دوست عزیزم من ایمان دارم که شما هم روزی اگاه میشید امیدوارم اون روز دیر نباشه و به کمال الهی برسید من هنوز دانش اموز راه حق هستم و تا اخر عمر هم در پی کسب علم
به عنوان اخرین پیشنهاد ازتون درخواست میکنم که برای امتحان و تکلیف دینی به عنوان بک محقق این راه رو تا پایان ادامه بدید و بعد با دیده باز و با صداقت دل دوباره متن خودتون رو توی این سایت قرار بدید
و السلام و طلب خیرو برای دوستان عزیزم

ایرانی سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:25

چرا دعا و زیارت عاشورا را تحریف کردی خود شیرین

عاشق ولایت شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 20:26

اون بدبختی که اهل بیت رو قبول نداره باید بمیره

مصی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 13:19

سلام ...
بااین مطالب مخالفم خواهشن تا ازچیزی مطمئن نیستین مطلب ننویسین درموردش .. مردم رو هم گمراه نکنین .. مخالفتتونو پیش خودتون نگه دارین . هرچقدر بیشتر به این بحث ها ادامه بدین .گرایشا بالاتر میره ...پس ساکت باشین لطفاااا .....

علیرضا سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 00:39

دوتا معتاد باعرفان حلقه ترک کردند به خدا قسم معجزه بود

حسین یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:43

این یاروممد طاهری اگه خیلی کارا ازش برمیاد خودشو نجات بده،والا

Interuniversalist جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:48

نکته اول: کلاسهای استاد طاهری تا پیش از دستگیری با اتکا به اتهامات نا صحیح حکومت جمهوری اسلامی به صورت کاملا غیر مستتر برگزار می شد. پس از دستگیری ایشان به این جهت که شرط عقل حفاظت از جان است کلاسها در اماکن خصوصی برگزار می شود.

نکته دوم: نه کلاسهای ایشان و نه مسترها الزامی به معرفی دو نفر در هفته ندارد.

امیدورام پاسخهای من به شبهات مطرح شده را منتشر کنید. طبق اصول اخلاق که از استاد و معلم من آقای طاهری به من رسیده حضور و وجود عقاید مخالف نه تنها مضموم نیست بلکه تضاد مطلوب و لازمه زندگی زمینی ماست. برای شما و همفکرانتان طلب خیر دارم.

نلشناس جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:12

مطالبتون خوب بود .فقط خواستم بگم اون مستری که اینجا نظر گذاشته و کلا همه ی شاگردان آقای طاهری بسیار تند خو و بی منطق هستند که اگر یک نظر بر خلاف عقیده آنها گفته شود هرچه را که لایق خودشان است از دهان بیرون ریخته و به طرف مقابل نسبت میدهند جالب است که خود را از زیر بار ظاهر اسلام هم در آورده اند و فقط لفاظی میکنند : عشق به تمام انسانها هدف اصلی انسان است . ولی گویا مخالفان اینها انسان نیستند که مورد حمله ی این افرادقرار میگیرند !!! و دیگر در این مستر ها از عشق به انسانها خبری نیست!!!!!!

طاها سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:19

با سلام فکر میکنم نویسنده وبلاگ راست میگه من قراره تو همین ماه برم به همین کلاس ها اما این دلیلی بر قبول کردن این افکار نیست بلکه فقط جنبه ی تحقیق داره در ضمن یک سوال به ذهنم رسید از همین اقای مستر میپرسم که ادعا شفادهی رو داره حضرت عیسی دارای قدرت شفادهی بود و من قبول دارم اما او پیامبر بود و اینکه در قران کریم امده است که حواریون (شاگردان عیسی (ع) از خداوند عز و جل درخواست چنین قدرتی را کردند که خداوند در قبال این قدرت از انها شرط گرفت که اگر انها بعد از دادن این قدرت به خداوند کافر شوند انها را چنان مجازات کند که هیچ کس را در دنیا و اخرت چنان مجازت نکرده باشد - حال سوال من این است شما مستر ها که ادعای شفاعت دارید ایا خداوند به شما نیز چنین قدرتی داده است و به شما مانند حواریون چنین شرطی را گفته است؟ لطفا جواب بدهید.

احمد کاوری دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:23

حتما ببینید

http://www.bornanews.ir/vdcguu9x.ak9tu4prra.html

اینم ببینید

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=46413

ب چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:13

من دیروز مطلبم را در این رابطه نوشتم و عجیب است که هنوز آنرا درج نکرده اید . جالب است که شما مطلبی دروغین را نوشته و خودتان هم به نفع خودتان رای میدهید !!!!! اما نظر من و امثال مرا که کار کارشناسی و تحقیق داشته ایم را درج نکرده اید . شهامت به درج مطلب دروغین نیست بلکه به درج تمام نظرات است و اگر مطلب مرا درج نکنید بی شک از مردانگی و شهامت به دور است . مطلب این بود :
در این وبلاگ شعار جانم فدای رهبر را سر داده ای بدون آنکه حتی از مردانگی رهبر عزیزمان بویی برده باشی و خدا را شاهد میگیرم که بخاطر کورکورانه قضاوتی که داری در دو دنیا حق الناس به گردن توست . من یکی از مسترهای ترمهای بالای استاد-ط- هستم و از قبل از این کلاسها و حدود ۸ سال است که افتخار خدمت و همکاری با شورای نگهبان را داشته و در این دوره انتخابات ۸۷ جزو کسانی بودم که از اغتشاشگران لطمه مالی و جانی دیدم و بسیاری از دوستان و همقطاران را میشناسم که بخاطر حقانین درسهای استا-ط- شیفته ایشان هستند. فکر نمیکنم به اندازه من از حلقه بدانی و تو را از عوامل صهیونیست میدانم که با یک عکس و مطالب دروغین سعی در کتمان حقیقت داری تا ایران عزیزمان را به ورطه نیستی بکشانی. ننگ بر افکار شیطانی تو که بی شک از شرع جز ۲ رکعت سجده ریاکارانه هیچ نمیدانی. من و همکارانم بعد از بررسی هیچ منافات و اشتباهی در حلقه ندیدیم و اگر تو کوتاه فکر بوده و درک درستی از دین و خدا نداری تقصیر استاد نیست و یادت باشد که ابر سیاه کوچک جلوی طلوع آفتاب الهی را نمیتواند بگیرد. همین حالا ثابت میکنم که از شرع هیچ نمیدانی و دلیلش هم عصبانیتی که بر چهره ات نشسته و دشنامهایی است که بر زبان داری ! . خدا به راست هدایتت کند .

دوست عزیز فکر کنم همین کافی باشه که بدونی اگر این استاد ط شما ریگی به کفشش نبود کلاسهای خودش رو بصورت مخفیانه دایر نمی کرد. در ضمن ادعاهای مضحک و خنده آوری که در رابطه با درمان بیماران لاعلاج و صعب العلاج دارد و همینطور نسبت دادن معجزه الهی حضرت عیسی(ع) به این نیرویی که ادعایش را دارد دلیلی قاطع بر شیاد بودن استادتان است.
اما عارضم به خدمت انسان با درایت و عالم و ولایتمدار و کارشناس و محقق و باشهامت و مردی همانند جنابعالی که شورای محترم نگهبان هم از افکار بلند و نظرات راهگشای شما استفاده میکند و افتخار مستری رده بالای کلاسهای استاد ط را هم در کارنامه دارید ؛ از آنجایی که هم میدانی در دو دنیا حق الناس به گردن من است و هم میدانی بنده از عوامل صهیونیستی هستم و میخواهم مملکت را به ورطه نابودی بکشانم و هم از افکار شیطانی بنده آگاهی کامل داری و هم از نمازهای ریاکارانه بنده آگاهی کامل داری و هم با درایت کامل توانستی پیش بینی کنی که موقع خواندن مهملات خنده دار جنابعالی عصبانی میشوم و دشنام به زبان می آورم. باید اعتراف کنم که کلاسهای استاد معظمتان کاملا در شما مؤثر بوده و توانسته نیروهای شگفت آور درونی شما را شکوفا کند و این پیش بینی ها و ذهن خوانی ها و حکم دادن ها و اطلاع از قبولی نمازها و اطلاع از آخرت بندگان خدا و خواندن افکار شیطانی عوامل صهیونیستی و شناسایی آنها و احتمالا هزاران توانایی و قدرت خارق العاده دیگر که ما از آنها بیخبریم را در شما بالفعل کند.

خداوند تمام بندگان گمراه خودش را به راه راست هدایت کند. مخصوصا آنهایی که با تمام گمراهی خود سعی در هدایت کردن دیگران هم دارند


یا علی

علیرضا سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 21:11 http://www.rasekhoon.net/weblog/ahmadynejad/index.aspx

سلام دوست عزیز خسته نباشید مطلب مفیدی بود اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد