سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>رفت و آمد آزادانه آشوب‌گران به کوی دانشگاه تهران

رفت و آمد آزادانه آشوب‌گران به کوی دانشگاه تهران
  

کوی دانشگاه تهران که یکی از مراکز مورد نفوذ عوامل اغتشاش گر در فضاهای ناامن به وجود آمده توسط معاندین و منافقین بوده، در چند ماه گذشته در کانون توجهات این عوامل آشوبگر قرار گرفته است.


 

خبرنامه دانشجویان ایران نوشت؛ دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی از مراکز مهم و استرات‍ژیکی برای معاندین و آشوب‌طلبان به شمار می‌رود که با بررسی اجمالی به عملکرد این افراد در چند سال گذشته به خوبی می‌توان به اهمیت آن پی‌برد.
در این بین دانشگاه تهران و کوی دانشگاه بیش از مراکز دانشجویی دیگر در رأس برنامه‌های آشوب طلبان قرار گرفته است؛ اهمیت این مرکز دانشجویی برای منافقین به اندازه‌ای بوده که مرکز برگزاری اکثر برنامه‌های آنان در راستای اهداف شوم و پلید بوده است به گونه‌ای که برای برگزاری این برنامه‌ها این گروه افراد آشوبگر مدنظر خود را به هرنحوی که شده وارد این دانشگاه کرده‌اند.
با وجود این تفاصیل ضرورت ایجاد فضایی امن برای دانشجویان و عدم اجازه ورود افراد آشوب گر به فضای دانشگاه تهران و مرکز خوابگاه های این دانشگاه -کوی دانشگاه- بیش از پیش از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
در دو روز گذشته، تعدادی از چهره های آشوب های دانشگاه تهران و کوی دانشگاه که ممنوع الورود به محوطه خوابگاه های کوی دانشگاه تهران می باشند در کوی دانشگاه مشاهده شده اند.
این در حالی است که در سال گذشته نیز بعضاً مشاهده شده است که افراد مذکور از فواصل بین برخی میله های محافظ کوی اقدام به تردد می کرده اند که این مسئله توسط دانشجویان ارزشی به مسئولین حراست تذکر داده شده اما هنوز در جهت رفع این معضل اقدامی صورت نگرفته است.
گفتنی است که در اغتشاشات بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری نیز این افراد با ورود در کوی دانشگاه فضایی ناامن و متشنج را برای بهره‌برداری‌های سیاسی به وجود آورده بودند.
البته این عملکرد اغتشاش گران نیز دارای سبقه ای تاریخی است که در 18 تیر ماه سال 78 آن جنجال آفرینی و اغتشاش گری را به وجود آورده بودند.
به نظر می‌رسد که مسئولین حراست در انجام وظایف خود کوتاهی‌های قابل تأمل و توجهی را انجام می‌دهند کما اینکه بعضی از خبرها حاکی از آن است که برخی از مسئولین حراست در ورود این افراد آشوبگر به محیط کوی همکاری‌هایی را نیز انجام داده‌اند.
خبرنامه دانشجویان ایران اعلام می‌کند در صورت ادامه این روند در بین برخی از مسئولین حراست کوی دانشگاه نام آنان را فاش خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد