سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>نامزد ندا آقا سلطان با پرز دیدار کرد

نامزد ندا آقا سلطان با پرز دیدار کرد  
 
 

نامزد ندا آقا سلطان در جریان سفر به سرزمین اشغالی و دیدار با رئیس این رژیم مدعی شد که رژیم‌صهیونیستی بر خلاف ایران، برای آزادی اهمیت فراوانی قائل است.

"کاسپین ماکان " نامزد "ندا آقا سلطان " خانمی که در حوادث پس از انتخابات با همکاری انگلیس و دیگر سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای بیگانه به صورت مشکوکی کشته شد، در جریان سفر به سرزمین اشغالی و دیدار با چند نفر از نمایندگان کنست این رژیم، روز دوشنبه با "شیمون پرز " رئیس رژیم‌صهیونیستی دیدار کرد.
روزنامه صهیونیستی "معاریو " در گزارشی نوشت که ماکان در این دیدار به پرز گفت: ندا یک روشنفکر بود، یک مبارز برای آزادی و کسی که هیچ چیزی برای او از آزادی مهمتر نبود.
پرز همچنین: مشاهدات و احساس من نسبت به اردوگاه مخالفین و مبارزین در ایران این است که این مبارزات اخلاقی و معنوی است و ندا به عنوان یک سرباز شجاع در این مبارزات شناخته می‌شود.
پرز در این دیدار همچنین گفت: من می‌دانم که شما برای رسیدن به این جا با چه مشکلاتی روبرو شده‌اید و در حال حاضر به دلیل از دست دادن نامزد خود ناراحت هستید، ولی من با شما اظهار همدردی می‌کنم و به شما می‌گویم که شما می‌توانید به راحتی در اسرائیل دوستان بسیاری پیدا کنید.
ماکان نیز در جواب به رئیس رژیم‌صهیونیستی مدعی شد: من نسبت به صحبت‌های شما حسن ظن دارم و احترام به آزادی و حقوق شهروندی را در اسرائیل به خوبی می‌بینم و این نوع برخورد شما با مردم و احترام به آنها، اساسا با احترام به مردم در ایران متفاوت است زیرا در ایران اصلا چنین برخوردی وجود ندارد.

 

 

 

گزارش فارس

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر ایرانی سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 20:11 http://entkhab88.blogfa.com

اطلاعیه جدید لباس شخصی ها به مناسبت ۱۳ بدر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد