سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اعتراف رژیم صهیونیستی به ارتباط نامزد "ندا " با این رژیم

اعتراف رژیم صهیونیستی به ارتباط نامزد "ندا " با این رژیم 
 

رژیم صهیونیستی با پوشش خبری گسترده مسافرت نامزد ندا آقا سلطان به سرزمین‌های اشغالی، ضمن دوست خطاب نمودن ماکان،پرده از ارتباط های گسترده بین رسانه‌های رژیم صهیونیستی با این فرد و فتنه گران از طریق اینترنت برداشت.

سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در این باره نوشت: کاسپین از جانب شبکه 2 اسراییل دعوت شده است. این شبکه از حدود ماههاپیش با کاسپین ماکان ارتباط برقرار کرده بود و از او دعوت کرد(!) تا به اسراییل بیاید. از آن هنگام تا کنون، این شبکه با مقامات دولتی تماس گرفته و همه اجازه های لازم را برای ورود یک شهروند ایرانی دریافت کرد و حتی از پرز(رییس جمهور رژیم اشغالگر قدس) درخواست کرد تا کاسپین را به حضور بپذیرد و ریاست جمهوری نیز این درخواست را پذیرفت و این دیدار در روزهای آینده انجام خواهد شد.
این سایت در ادامه به نحوه مسافرت ماکان اشاره داشته است . نکته جالب توجه، پیش بینی همه مقدمات سفر برای ماکان و استقبال محافل خبری (رژیم ) اسراییل می باشد .این سایت در این باره می نویسد :کاسپین با پرواز شماره 386 العال (شرکت هواپیمایی اسراییل) از رم وارد فرودگاه بین المللی بن گوریون شد و دو تن از گزارشگران شبکه دوی تلویزیون از او در کنار هواپیما استقبال کردند.
در ادامه پایگاه مزبور پرده از ارتباط تنگاتنگ رسانه ای صهیونیست ها با فتنه گران برداشته و می نویسد : این دو تن "امانوئل روزن " یکی از گزارشگران شبکه دو و "عدی لیبرمن " بودند. "عدی " اگرچه در خانواده ای در اسراییل به دنیا آمده که ریشه اروپایی دارند، ولی از دوران تحصیل در دانشگاه به زبان و ادبیات فارسی علاقه زیاد پیدا کرده و ایران را بسیار دوست دارد(!) و از طریق اینترنت و فیس بوک و چت با ایرانیان بسیاری در سراسر جهان و از جمله در داخل ایران در ارتباط است و با آن‌ها به گفتگو می پردازد. (!)
این سایت تاکید نمود که مقامات اسراییلی کاملا در جریان این دیدار قرار دارند.

 

 

 

گزارش "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد