سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اخبار ویژه کیهان//دیدار در منزل حلقه وصل گروهک‌ها و اصلاح طلبا

 

دیدار در منزل حلقه وصل گروهک ها و اصلاح طلبان،قبولت نداریم حتی با کت و شلوار و کراوات و ... بخشی از اخبار ویژه امروز روزنامه کیهان را تشکیل می‌دهد

اخبار ویژه امروز روزنامه کیهان به شرح زیر است:

دیدار در منزل حلقه وصل گروهک ها و اصلاح طلبان (خبر ویژه)
در پی آزادی مصطفی تاج زاده از زندان دو طیف اصلاح طلبان و اعضای گروهک هایی نظیر نهضت آزادی و جنبش مسلمانان مبارز به ملاقات وی رفتند.
اخبار منتشره در این زمینه حاکی است طی چند روز گذشته شماری از سران نهضت آزادی، حبیب پیمان و عناصری نظیر عبدالله نوری در کنار کروبی، موسوی، خاتمی، آغاجری و... برای ملاقات با تاج زاده به منزل وی رفته اند. براساس این اخبار سیدیاسر خمینی و برخی از اعضای دفتر نشر آثار حضرت امام خمینی نیز جزو ملاقات کنندگان بوده اند. تاج زاده از اولین کسانی بود که در وزارت کشور خاتمی، زمینه فعالیت گروهک های غیرقانونی و ضدخط امامی نظیر نهضت آزادی را فراهم کرد و به تدریج این امتیازدهی باعث جلب حمایت و همراهی آن گروه ها در ائتلاف های ضدقانونی و ساختارشکنانه شد.

*بیا سوته دلان با هم بنالیم! (خبر ویژه)
سران گروه های ناکام در انتخابات عراق با هم ملاقات کردند.
به نوشته روزنامه کویتی الصباح، در این ملاقات ایاد علاوی(رئیس ائتلاف سکولار العراقیه)، طارق هاشمی (معاون رئیس جمهور و از اعضای ائتلاف العراقیه) و مسعود بارزانی(رئیس اقلیم کردستان عراق) حضور داشتند و درباره وضعیت انتخابات، تشکیل دولت و انتخاب نخست وزیر جدید رایزنی صورت گرفت.
ایاد علاوی شیعه ای سکولار است که تحت حمایت ویژه آمریکا و رژیم سعودی ائتلاف العراقیه را با مشارکت جریان سکولار و وابسته از طوایف شیعه و سنی راه اندازی کرد و پس از معلوم شدن ناکامی در انتخابات، مدعی تقلب و دزدیده شدن آرای مردم شد.
گفتنی است در عراق نیز جریان وابسته به آمریکا بعد از ناکامی در انتخابات، همان فرمول دیکته شده به سران فتنه در ایران را دنبال می کنند.

*قبولت نداریم حتی با کت و شلوار و کراوات! (خبر ویژه)
عناصر سکولار ضدانقلاب به خاتمی پیغام دادند که حتی اگر لباس روحانی را کنار بگذارد و کت و شلوار وکراوات بپوشد، او را به عنوان رئیس اپوزیسیون نخواهند پذیرفت.
سایت ضددینی سکولاریسم نو با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر توقیف گذرنامه خاتمی و عکسی از وی با کت و شلوار نوشت: آقای خاتمی! تحولات اخیر باعث شد تا توهم مردم نسبت به اصلاح طلبان از بین برود. آقای خاتمی مطمئن باشید بی بی سی و صدای آمریکا خاصه رسانه انگلیسی قادر نخواهد بود شما را به عنوان رهبر مخالفین در خارج کشور حمایت کند. این توهم را که با آمدن به خارج بتوانید ردای ریاست مخالفان را بر دوش بکشید از ذهن خود خارج کنید حتی اگر با کت و شلوار و کراوات باشید!

*سران اپوزیسیون دهه 60 نابود شدند ناچاریم با کروبی و موسوی کنار بیاییم (خبر ویژه)
یکی از عناصر ضد انقلاب مقیم خارج گفت جریان سرنگونی طلب ناچار است با موسوی و کروبی کنار بیاید.
عطاء هودشتیان که با گروهک اتحاد جمهوری خواهان (بازسازی شده گروهک های ورشکسته گوناگون) همکاری می کند در گفت وگو با دویچه وله اظهار داشت: شجاعت جنبش سبز پس از عاشورا پس رفت. من روز عاشورا را مرحله جدیدی می دانم. ضعف اصلی، عدم برنامه و سازماندهی و عدم رهبری است. شجاعت در سران جنبش نیست که خود را با نیازهای تکاملی جنبش منطبق کنند. ما مقابل رژیمی هستیم که هر روز نوک خود را تیزتر می کند اما سران جنبش توانی برای مجهز کردن متقابل ندارند.
دویچه وله پرسید «به جای کسانی که عجالتاً جنبش را هدایت می کنند چه کسان دیگری می توانند این نقش را ایفا کنند»؟ هودشتیان پاسخ داد: کسان دیگری وجود ندارند زیرا جمهوری اسلامی در دهه 60 رهبران بالقوه ای را که توانستند الان وارد میدان شوند، نابود کرد. من فکر می کنم در شرایط فعلی چاره ای نیست جز اینکه با همین آقایان موسوی و کروبی کنار بیاییم. این واقعیتی است که آنها قطعات کنده شده از همین نظام هستند اما ما باید دست از خیالپردازی برداریم و بپذیریم که این دو نفر با همه تردیدها و ضعف هایشان جلوی نظام ایستاده‌اند.
وی درباره ضعف‌ها و شکنندگی فتنه سبز گفت: جنبش به صورتی هیجان انگیز جلو رفت و دچار توهماتی شد. باید با توجه به تجربه 22 بهمن، در طرح ها و اشتباهات تأمل کرد. باید هیجان های اولیه را کنار گذاشت. مخالفان باید متوجه باشند با رژیمی سر و کار دارد که نه شبیه دولت های اروپای شرقی است، نه به دیکتاتوری های قبلی شباهت دارد، نه کاملاً ایدئولوژیک و نه یکدست و توتالیتر است. جنبش باید ماهیت این نظام را بشناسد. جنبش برای پیروزی آمادگی ندارد زیرا تنها تنفر برای تغییر یک نظام کافی نیست. همچنین امکان سازش در بالا و سکوت در جنبش هست. جنبش مایحتاج کافی ندارد و می تواند ناتمام بماند.
این مهره ضد انقلاب که در چند ماهه آغازین آشوب ها با هیجان تمام در حوزه رسانه ای فتنه فعال شده بود، می گوید: یکی از موانع این است که جنبش ابزار رهبری منطبق بر اوضاع را ندارد. مشکل اینجاست که ما به درستی نمی دانیم چه می خواهیم. ما باید فارغ از ذهنی گری بگوییم که این جنبش از حد و حدود آقای موسوی فراتر نرفت. ما با آقای موسوی و کروبی به نیازهای نهایی نمی رسیم. دیالوگ با این آقایان لازم است اما کافی نیست.

 

 

 

گزارش سرویس "فضای مجازی " خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد