سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>افشاگری جدید یک مقام ارشد وزارت ‌اطلاعات درباره فتنه 88

صریحا گفته اند اگر طرح مجمع برای آقای خامنه ای ارسال شود درهر صورت ما برنده ایم 

 

 

همچنین با سند سازی، بیش از پنج میلیارد تومان از بودجه همان شرکت را در انتخابات هزینه کردند که اسناد و مدارک معتبر در این رابطه وجود دارد، قابل توجه آنکه پدر این فرد از کل ما وقع اطلاع کافی دارد.

یک مقام مسئول در وزارت اطلاعات با بیان اینکه جریان فتنه رنگ عوض کرده، به تلاش این جریان برای به تصویب رساندن طرح کمیسیون انتخابات اشاره کرد و با فتنه خواندن این طرح اظهار داشت: بر اساس اطلاعات موثق، در اتاق فکر جریان فتنه برنامه وسیعی برای بهره برداری از طرح و تصویب طرح کمیسیون ملی انتخابات تدارک شده است که قرار است بمنظور همراه نمودن اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تک تک آنها مذاکره شود.

به گزارش رجانیوز، یک مسول امنیتی در جمع یک تشکل روحانی در رابطه با رویکرد جدید جریان فتنه اظهار داشت : جریان فتنه با حمایت غرب قبل از 22 بهمن هر کاری می توانست انجام داد، آنها در اتاقهای فکر خود می گفتند کار نظام تمام است چرا که 22 بهمن را بعنوان نقطه عطف می دانستند اما با حضور با شکوه و افتخار آمیز مردم همه نقشه ها، نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه امروز جریان فتنه چهره دیگری به خود گرفته است اظهار داشت: این جریان بعد از گذشت بیش از هشت ماه حرمت شکنی، تخریب و آتش زدن اموال عمومی و وارد آوردن لطمات معنوی بر پیکر نظام، اهداف خود را در پوشش دیگری دنبال می کند.

* جریان فتنه برای ماندن موضوع بازگشت به نظام را طرح کرده است

وی با اشاره به اینکه جریان نفاق و فتنه وقتی متوجه شد با قشون کشی و اغتشاش نمی تواند مطالبات خود را بر نظام تحمیل کند بصورت تاکتیکی موضوع بازگشت به نظام را مطرح کرد افزود: اولین هدف این جریان از طرح آرام سازی و بازگشت به نظام که چندی پیش نیز در لباس وحدت ملی رخ نمایاند اختلاف افکنی و تردید در جبهه هواداران نظام و نخبگان سیاسی بود.

* موضوع بازگشت به نظام از سوی سران فتنه بدون هیچ گونه پشیمانی از گذشته است

وی خاطر نشان کرد: جریان فتنه قصد دارد با این ترفند به افکار عمومی القاء نماید که بخاطر نظام حاضر هستند از مطالبات خود بگذرند که خطر این فتنه جدید از اقدامات هشت ماه گذشته فتنه گران بیشتر است، این عده بدون آنکه از اعمال و مواضع خود و آنچه را که بر سر نظام آوردند پشیمان باشند، موضوع بازگشت به درون حاکمیت را مطرح می نمایند.

این مقام مسئول تلاش برای فعالیت در عرصه سیاسی کشور را هدف عمده جریان فتنه عنوان کرد و با تاکید بر اینکه با اعمال صورت گرفته راه بازگشتی برای سران فتنه باقی نمانده یادآور شد: خود اینها بهتر از هر کسی می دانند که دیگر جائی در میان مردم ندارند.

وی ادامه داد: سران فتنه هنوز حاضر نیستند حداقل تکلیف خود را با شعارهای ساختار شکنانه که در تجمعات غیر قانونی سر داده شد روشن نمایند.

*خاتمی موضع گیری علیه گنجی را موجب از دست رفتن حمایت بیگانگان عنوان کرد

این مسئول امنیتی با اشاره به جلسه ای که رضا خاتمی در آن حضور داشته گفت: در جلسه ای وقتی بحث می شود که در مقابل اظهارات سخیف امثال اکبر گنجی موضعگیری شود رضا خاتمی صریحا می گوید نباید موضعگیری نمود چون جنبش گرفتار ریزش بیشتری می شود ضمن آنکه حمایتهای بیرونی را از دست خواهیم داد.

*خطر طرح کمیسیون انتخابات از حوادث قبل بدتر است

وی طرح کمیسیون ملی انتخابات را مرحله دیگری از فتنه خواند و با بیان اینکه حذف اختیارات شورای نگهبان راه نفوذی برای عناصر فتنه است اظهار داشت: یعنی کاری که آنها نتوانستند در ماه های گذشته به سرانجام برسانند با این شیوه دنبال نمایند، که این حرکت روی دیگر فتنه می باشد و خطر آن به مراتب بیشتر از اغتشاشات است.

*جریان فتنه پشیمان نیست رنگ عوض کرده

این مقام ارشد وزارت اطلاعاتتصریح کرد: در این مرحله با فریب کاری و تأیید لفظی از مقام معظم رهبری تلاش خواهند نمود تردید جدی در میان نخبگان جامعه بوجود آورند و اینطور توجیه بیاورند که باید اختلافات را کنار گذاشت و بسمت آرامش جامعه گام برداشت فارغ از آنکه این جماعت نه توبه کرده اند و نه پشیمان شده اند و فعلا اهداف خود را دور از دسترس می بینند فلذا باید رنگ عوض کنند.

*تلاش گسترده سران فتنهبرای تصویب طرح کمیسیون انتخابات

این مقام امنیتی به تلاش گسترده در خصوص تصویب طرح کمیسیون انتخابات اشاره کرد و گفت: بر اساس اطلاعات موثق، در اتاق فکر جریان فتنه برنامه وسیعی برای بهره برداری از طرح و تصویب طرح کمیسیون ملی انتخابات تدارک شده است که قرار است بمنظور همراه نمودن اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تک تک آنها مذاکره شود.

وی با بیان اینکه در مرحله بعد از طریق رسانه ها قصد القای چند شبهه را به مردم دارند، این شبهه ها را بر شمرد و اظهار داشت: القای اینکه این طرح مطالبه مردم بوده و ما فقط پیگیری کردیم از جمله این القائات است که این مطالب در پس پرده و در اتاق فکر جریان فتنه مطرح گردیده است.

* برای نهایی کردن طرح کمیسیون انتخابات پیشنهاد مذاکره هم داده اند

این مقام مسئولبا اشاره به نتایج بیرون آمده از جلسات سران فتنه عین جمله های آنها را بیان کرد و گفت: در اتاق فکرشان گفته اند که "باید زمان را بخریم و تحت هر شرائطی طرح کمیسیون را نهائی نمائیم حتی اگر لازم بود پیشنهاد مذاکره را طرح نمائیم."

این مقام مسئول به اظهارات مجید انصاری که گفته بود "طرح کمیسیون ملی انتخابات باید با بسترسازی دنبال شود" اشاره کرد و افزود: در یکی از جلساتی که چند روز قبل آقایان داشته اند صریحا گفته اند اگر طرح در مجمع رأی بیاورد و برای آقای خامنه ای (مقام معظم رهبری) ارسال شود در صورت تأیید یا رد ما برنده ایم.

این مقام مسئول در وزارت اطلاعات در پاسخ به سؤال یکی از حضار در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی عنوان داشت: باید در کشور یک اراده جدی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی بوجود آید، براندازی نرم در عرصه سیاسی، فساد اقتصادی می باشد به تعبیر دیگر منشأ انحراف سیاسی فساد اقتصادی می باشد.

*قول فرزند یکی از کاندیداها به رسانه های بیگانه

وی در پاسخ سؤال دیگری گفت: در انتخابات نهم ریاست جمهوری فرزند یکی از کاندیداها به رسانه های خارجی مبالغی پول داده تا تبلیغ کنند که اگر پدرش رأی بیاورد اختیارات رهبری را کاهش خواهد داد، همین فرد برای هزینه انتخابات، از پیمانکارانی که با یک شرکت وابسته به شرکت ملی نفت قرار داد داشتند چندین میلیون دلار أخذ نموده است.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین با سند سازی، بیش از پنج میلیارد تومان از بودجه همان شرکت را در انتخابات هزینه کردند که اسناد و مدارک معتبر در این رابطه وجود دارد، قابل توجه آنکه پدر این فرد از کل ما وقع اطلاع کافی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد