سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>برگی دیگر از خیانت وزیر ارشاد خاتمی

برگی دیگر از خیانت وزیر ارشاد خاتمی 

 

 

وزیر اسبق ارشاد شخصا" علیه نظام سفارش فیلم می داد

 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با ویژه نامه «جوان»،به ذکر مصادیقی از تهاجم فرهنگی در دوران دوم خرداد پرداخت.

سردار محمد رضا نقدی در بخشی از مصاحبه خود با ویژه نامه نوروزی جوان ، گفت: وزیر ارشاد دولت اسبق که الان پناهنده شده ، چک پول داخل پاکت می گذاشت و می رفت به خانه فیلم سازانی که با انقلاب زاویه داشتند وعلیه ارزش ها شخصا سفارش فیلم می داد. ما اینها را اطلاع داشتیم.
وی افزود: در دوران دوم خرداد روزنامه های را که با هدایت خودشان راه می انداختند علیه انقلاب و ارزش ها مطلب بنویسند، حمایت می کردند و پول می دادند، دستگاه آن موقع کاملا در خدمت جریان انحراف فرهنگ بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: یک مقاله یا کتابی که بالایش بسم الله زده و عبارت هایش عبارت های دینی است. اما آدم وقتی عمیق می شود، عبارت ها را یکی یکی مروز می کند می بیند که با مبانی ولایت زاویه دارد. جلوتر که می آید می بیند که با اصل اسلام زاویه دارد. همین الان این جریان در علوم انسانی هست. الان بچه های مذهبی اگر بحث فسادی را در نشریه ای ببینند خیلی سریع واکنش نشان می دهند ولی چون قدرت تمیز ندارند خیلی راحت سر کلاس می نشینند و این سموم فکری را تناول می کنند. واقعا بعضی از این مطالب سموم فکری و انحرافی هستند.
سردار نقدی در بخش دیگری از گفتگوی خود با ویژه نامه نوروزی«جوان» به جنگ نرم در حوزه اقتصاد پرداخت و گفت: بدون شک اقتصاد تاثیر زیادی برفرهنگ دارد،فرهنگ براقتصاد،سیاست، بر هر دوی آنها و اجتماع بر هر سه آنها.این ها دقیقا در یک راستا هستند.
وی با اشاره به مصادیقی از جنگ نرم در قالب فعالیت های به ظاهر اقتصادی گفت: یک زمانی افرادی آمدند در جنوب شهر تهران مانند جوادیه و...پاتیناژ درست کردند.یک الگوی توسعه چون مردم وقتی می بینند ناراحتی شان گل می کند و انتظاراتی برایشان بوجود می آید.چرا در منطقه ای که فعلا باید فاضلابش را جمع کرد تا تعفن آن مردم را ناراحت نکند،بانید پاتیناژ بزنند.این عملیاتی است که ظاهرا اقتصادی است ولی باطنش فرهنگی و عمق آن سیاسی است.یعنی یک موضوع به ظاهر اقتصادی را در شهرداری تهران آغاز کردند تا بعدا بتوانند ثمره اش را در حوزه فرهنگ و حزوه سیاست ببرند.بی شک جریانات منحرف امروزی پایه آن در شهرداری تهران گذاشته شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد