سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>سرانگشت خدایی امام عصر(عج)در دستگیری ریگی نمودار شد

وقایعتی که باید مورد توجه خاص قرار گیرد  

سرانگشت خدایی امام عصر(عج)در دستگیری ریگی نمودار شد 

 

 

 

این اتفاقات نشان داد امام عصر(عج) ما را رها نکرده و اینطور نیست که یک مشت بچه را در شرایطی که در محاصره دشمن هستیم، به دست دشمن بسپارند و این ما هستیم که وجود ایشان را فراموش کرده‌ایم و به سراغشان نمی‌رویم و این مشکل ما است.

آیت‌الله احمد علم‌الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهدای اسلام گفت: فرهنگ شهادت موجب پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن شده و ارزشمندترین عاملی است که اجتماع ما را در برابر دشمنان نابکار جهانی مقاوم ساخته است.
وی با پرداختن به اینکه استکبار برای ستم و ظلم در هر جامعه‌ای ابزار سلطه و نفوذش سرکوبی جامعه و کشاندن انسان‌ها به پرتگاه مرگ و کشتار است عنوان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی دشمنان از این شگردشان برعلیه ما ناکام ماندند و آنچه سبب خنثی‌سازی این شگرد شیطانی شد، جریان شهادت و عشق به شهادت در ایده‌ها، کانون‌ها و آرمان‌های فکری و قلبی نسل جوان جامعه و امت است.
عضو خبرگان رهبری با پرداختن به اینکه استکبار خواهان پیشبرد اهدافش با اجرای آدمکشی به وسیله جنگ و ترور است، اظهار داشت: نفوذ ما در جوامع و ملت‌های اسلامی و مستضعف دنیا با قدرت فکر و اندیشه و ایمان و عقیده‌ای است و ما نیازی به تروریسم نداشته و نخواهیم داشت و تروریسم در نظام ما جایگاهی ندارد.
به گفته وی استکبار و غرب و کشورهای اروپایی نیاز به ترویسم دارند که می‌خواهند با تهدید، ستم و قدرت فیزیکی سلطه خود را تثبیت کنند، گفت: امروز مردم ما عاشق‌ترین افراد روی این کره خاکی نسبت به نظام، حاکمیت و ولایت هستند که هرگز به خاطر پول، ترس، زور، رفاه زندگی و مسائل

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: شخص اول امنیتی آمریکا بیاید و با کسی که آدم زنده را سر می‌برد قرارداد بسته و بخواهد استخدامش کند آیا این حمایت از تروریست نیست به طوری که خود ریگی در اعترافاتش می‌گوید اسرائیلی‌ها تاکنون چهار بار التماس کردند، در تهران انفجاری ایجاد کنم.
وی تاکید کرد: ما نیازی به تروریست و حمایت آنها نداریم چون خداوند و امام زمان(عج) را داریم که صاحب قدرت ولایت مطلقه الهی است که با انگشت قدرتش ما را یاری می‌فرماید و این شعار، احساس و تعارف نیست.
وی عنوان کرد: یک عده افراد بی‌عقیده و کوتاه فکر گمان می‌کنند ما که اینها را به امام زمان(عج) نسبت می‌دهیم توجیهی برای خط سیاسی و برنامه‌هایمان است که این برداشت از گفته‌های ما درست نیست.
علم‌الهدی با اشاره به وجود دست غیبی امام عصر(عج) در واقعه دستگیری ریگی پرداخته و در این‌باره از خبرنگاران خواست که خلاصه‌نویسی نکنند و اظهار داشت: اینکه در این جریان نیروهای اطلاعاتی ما قوی عمل کرده، جریان را به خوبی رصد کرده و به خوبی سوژه را تعقیب و مراقبت فوق‌العاده داشتند و تمام ایثارگری و رشادت و شهامت و ... آنها قابل تقدیر است اما وقایعتی است که باید مورد توجه خاص قرار گیرد.
وی ادامه داد: در پرواز دبی به قرقیزستان دو ساعت تاخیر اتفاق افتاد که همین تاخیر موجب هماهنگی دستگاه‌های مختلف امنیتی نظامی و اجرایی کشور شده و عمده همکاری‌های این دستگاه‌ها در این دو سا‌عت اتفاق افتاد، به راستی چه کسی این پرواز را به تاخیر انداخت.
علم‌الهدی عنوان کرد: آواکس‌های آمریکایی تمام فضای منطقه را زیر پوشش داشتند و تمام فرکانس‌های ارتباطی، بی‌سیم‌ها، جریان‌های تلفنی، موبایل‌ها و ... به وسیله آنها کنترل می‌شد، زیرا آمریکا این آدم شرور را خودشان از پایگاه افغانستان به دبی می‌فرستند تا فرد شروری را استخدام کنند که بتواند جنایتی بزرگ را انجام دهد و حال با وجود تمام این سخنان آنها می‌خواهند این فرد را بر سرمیز قرارداد در قرقیزستان حاضر کنند، فردی که برای مراقبتش از دو ملیت مراقب برایش گذاشته شده بود.
وی ادامه داد: نیروهای اطلاعاتی ما در افغانستان و دیگر جاها با تهران در ارتباط بودند آیا فرکانس‌های آنها کنترل نمی‌شد؟ اگر اینکار اتفاق می‌افتاد که آنها مسیرشان را از روی ایران عوض می‌کردند، پس چه اتفاقی افتاد آیا آنها این فرکانس‌ها را روی مانیتورهای خود ندیدند، آیا آواکس‌ها در آن لحظات از کار می‌افتاد و ... به راستی کار چه کسی بود؟.
علم‌الهدی اظهار داشت: آنها که در این کار خبره هستند و کارشناسانی که عمده تربیتشان در خود آمریکا است و اخبار را بهتر می‌دانند در این جریان سرانگشت خدایی و آسمانی وجود امام عصر(عج) را نمودار می‌بینند.
وی تصریح کرد: این اتفاقات نشان داد امام عصر(عج) ما را رها نکرده و اینطور نیست که یک مشت بچه را در شرایطی که در محاصره دشمن هستیم، به دست دشمن بسپارند و این ما هستیم که وجود ایشان را فراموش کرده‌ایم و به سراغشان نمی‌رویم و این مشکل ما است.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 15:30 http://asheganevelayatheris.parsiblog.com

سلام
وب خیلی خوبی دارید

برای سلامتی حضرت سید علی خامنه ای صلوات
من وبتو رو لینک کردم در صورت تمایل شما هم وب منو با نام عاشقان ولایت لینک کنید
موفق باشید. ان شاء الله

اپان یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:01 http://hoshdar21.blogfa.com

سلام
وب خوبی داری به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد