سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>کلاس عرفان خلاف شرع حلقه + عکس

کلاس عرفان خلاف شرع حلقه + عکس 

 

فعالیت فرقه انحرافی "حلقه" در کشور و سوءاستفاده از مریدان

  

رهبر فرقه انحرافی "حلقه" مدتی را به رابطه با یک جن گیر گذراند و در کلاسهای خود برای جذب مخااطب اقدام به برگزاری مراسم احضار روح و جن نموده و با همدستی برخی از عوامل خود(در نقش جن زده) اقدام به تبلیغ برای فرقه خود نمود.

به گزارش رجانیوز، در چند سال گذشته شاهد گسترش فرقه های انحرافی و خودساخته ای بودیم که با توسل به معانی مافوق طبیعت و فرامادی، مبادرت به جذب مخاطب و سپس فریب و سواستفاده از آنها می کردند، که در برخی از این فرقه ها با بازیچه قرار دادن خانواده ها، شاهد از هم گسیختگی بسیاری از این خانواده هایی بودیم که پیش از این از روابط خوب و گرمی برخوردار بودند.

یکی از فرقه های انحرافی که در پوشش عرفان فعالیت خود را آغاز نمود فرقه "عرفان حلقه یا کیهانی" نام دارد.

موسس این فرقه شخصی بنام"م.ط" است که بهره ای از اطلاعات دینی نداشته و با کمک چند خانم، که برخی از آنها مطالعات عرفانی و قرانی داشته اند توانست این فرقه را گسترش دهد.

"ط"، پیش از انقلاب هوادار یکی از گروهک های منحرف بوده و شروع فعالیت وی از سال 1383 بود که بعدها تلاش نمود در پوشش یک موسسه فعالیت خود را ادامه دهد.

بنا بر این گزارش وی در سال 1385 مجوز یک سازمان مردم نهاد (ان جی او) را کسب نمود که به دلیل تخلفات گسترده، مجوز وی تمدید نگردید و تا کنون بدون هیچ گونه مجوزی در قالب یک فرقه انحرافی در حال تبلیغ و جذب نیرو می باشد.

کسب درآمدهای غیر قانونی

علیرغم اینکه هیچ گونه مجوز آموزشی برای آقای "ط"صادر نشده بود ولی کلاسهای گسترده ای را در تهران و چند شهر کشور فعال نمود که در برخی از این کلاسهای تا 300 هزار تومان برای 6 دوره کوتاه مدت آموزشی دریافت می کرد و از این طریق میلیون ها تومان ثروت نامشروع وغیر قانونی کسب نمود.

کلاسهای خلاف شرع و عرف

در برخی از جلسات این فرقه مسائل شرعی رعایت نشده و متاسفانه نوامیس مردم ملعبه گردانندگان فرقه قرار گرفته و روابط خلاف ضوابط شرعی صورت پذیرفته است. مانند بسیاری از فرقه های دیگر برخی از مریدان از همسرانشان جدا شده اند که شکایتهایی نیز در محاکم قانونی صورت گرفته است.

انحرافات و ادعاها

فرقه حلقه یا کیهانی نمونه ای کپی شده از برخی فرقه های هندو است. مشاوران "م.ط" مانند بسیاری از فرقه های نوپدید از مسائلی همچون درمان، فرارمانی، شفای بیماران، آرامش و غیره برای تبلیغ خود بهره جسته است.

تبلیغ پلورالیسم دینی در قالب کتابی با عنوان "عرفان حلقه" که تالیف "م.ط" است، و طرح مباحثی همچون صراط های مستقیم و همچنین رد به جای آوردن مناسک دینی و از این قبیل موارد، از جمله خطوط فکری این فرقه است.

موسس این فرقه انحرافی نوعی ولایت برای خود قائل است و مدعی است که به کمک او مرتبطین حلقه می توانند از طریق روح القدس به خداوند متصل شوند.

وی می گوید: "فیض حلقه ی وحدت از برکت نزدیکی و وحدت حداقل دو نفر ایجاد می شود و هر کجا حداقل دونفر در حلقه جمع باشند، عضو سوم روح القدس (شبکه شعور کیهانی) و عضو چهارم آن خداوند است."

همچنین طرح مباحث مربوط به جنیان، و اجرای جلسات احضار روح و جن از دیگر فعالیت های این فرقه است، رهبر فرقه حلقه مدتی را به رابطه با یک جن گیر گذراند و در کلاسهای خود برای جذب مخااطب اقدام به برگزاری مراسم احضار روح و جن نموده و با همدستی برخی از عوامل خود(در نقش جن زده) اقدام به تبلیغ برای فرقه خود نمود.

گفتنی است این فرقه هم اکنون با شیوه های مختلف تبلیغی در حال جذب نیرو است و متاسفانه اعضای اصلی فرقه با گمراه نمودن جوانان وسوء استفاده از آنها، مبالغ هنگفتی را به دست آورده اند.

با این حال هنوز اقدام خاصی در این خصوص صورت نگرفته و این فرقه انحرافی به فعالیت خود ادامه می دهد. 

 

>>گزارشی از فعالیت‌های مخرب فرقه‌ای موسوم به عرفان حلقه

 >>عرفان کیهانی (حلقه) چیست ؟!

 >>بازداشت رئیس شبکه شعورکیهانی- اطلاعیه شماره1

 >>بازداشت رئیس شبکه شعورکیهانی- اطلاعیه شماره 2

 

>>بازداشت رئیس شبکه شعورکیهانی- اطلاعیه شماره 3

نظرات 1 + ارسال نظر
یار شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:25

وی محمدعلی طاهری رئیس فرقه انحرافی شعور کیهانی است که به دست سربازان گمنان امام زمان عج در روزهای پایانی فروردین ماه دستگیر شد.
خبرهای تکمیلی در سایت کامانیوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد