سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>3خبر سیاسی امنیتی جهان

* آمورش اینترنتی ساخت بمب ویژه چهارشنبه سوری!

  

* تماس مشکوک از منزل نماینده رژیم صهیونیستی با ایران 

 

* آزار جنسی کودکان افغان توسط نیروهای امنیتی

آمورش اینترنتی ساخت بمب ویژه چهارشنبه سوری!

گروهک موسوم به انجمن پادشاهی ایرانی با معرفی آدرس چندین سایت اینترنتی، اقدم به آموزش عناصر آشوب طلبان نموده است.

به گزارش جهان، در ادامه تلاش گروه‌های مخالف نظام برای ایجاد نارآمی و درگیری خیابانی در تهران، گروهک ضد انقلابی موسوم به انجمن پادشاهی ایران با معرفی آدرس چندین سایت اینترنتی در پایگاه خبری خود با انتشار مطالبی تحت عنوان‌ هنر جنگیدن اقدام به آموزش عناصر آشوب طلب در قالب خودشناسی، دشمن شناسی فرماندهی و استراتژی و تاکتیک به منظور مقابله با مامورین امنیتی و انتظامی در مراسم چهارشنبه سوری نموده است!

در این جزوه‌ها آموزش‌های روان و دقیقی برای ساختن انواع بمب دست‌ ساز به منظور استفاده علاقه‌مندان تشریح شده است. این بمب‌های انفجاری با وسایل و لوازم معمولی که در دسترس همگان قرار دارد ساخته می‌شود.

گروهک تروریستی تکاوران تندر و انجمن پادشاهی که گفته‌ می‌شود توسط فرود فولادوند رهبری ‌می‌شود مدتی است که به جمهوری اسلامی به طور رسمی اعلام مبارزه مسلحانه نموده و مسولیت برخی از بمب‌گزاری‌های اخیر را به عهده گرفته است که آخرین آن ترور دانشمندهسته‌ای ایران دکتر علی محمدی بود.
 

تماس مشکوک از منزل نماینده رژیم صهیونیستی با ایران

مأموران امنیتی - اطلاعاتی پارلمان رژیم صهیونیستی تحقیقات و بررسی‌های لازم در مورد تماس تلفنی انجام شده از داخل منزل یکی از اعضای آن با ایران را آغاز کرده‌اند. 

به گزارش جهان، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت در این باره نوشت:

خانم «رونت تیروش» نماینده پارلمان صهیونیستی از حزب کادیما، با دیدن قبض تلفن خود متوجه شد، که چند روز پیش از تلفن منزل شخصی‌اش با ایران تماس گرفته شده است از همین رو با شرکت تلفن مربوطه تماس گرفته و مسأله را فوراً به آنان خبر داد و صحت یا کذب بودن آن را جویا شد، اما پس از مشخص شدن عدم وجود اشتباه، وی این مسأله را با حراست پارلمان رژیم صهیونیستی در میان گذاشت، تا مشخص شود چه کسی از منزلش با ایران تماس گرفته است.

آزار جنسی کودکان افغان توسط نیروهای امنیتی

یک روزنامه‌نگار آمریکایی از آزار جنسی کودکان افغان به دست نیروهای امنیتی این کشور با حمایت نظامیان ائتلاف خبر داد.

دیو لیندورف، روزنامه ‌نگار آمریکایی با اشاره به اقرارهای نظامیان کانادایی مستقر در افغانستان اعلام کرد: سربازان و پلیس افغان تحت آموزش نیروهای غربی، اقدام به آزار و اذیت جنسی کودکان هموطن خود می‏کنند.

به نوشته این روزنامه نگار آمریکایی ، نیروی بین‏المللی امنیت و کمک‏رسانی (ISAF) مجبور شده به خاطر جبران ناکامیها در افغانستان چشم خود را بر برخی جنایات وحشتناک ارتش و پلیس بومی افغان ببندد.

این روزنامه‏نگار آمریکایی می افزاید: مسئله این است که در مناطق تحت نظارت نیروهای کانادایی در قندهار، سربازان و پلیس افغان به شکل مستمر اقدام به تجاوز و آزار جنسی کودکان افغان می‏کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد