سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>ربع پهلوی:خوشحالم که هاشمی و خاتمی در مسیر درست حرکت می کنند؟!

فرح نشان "شجاعت"پهلوی به موسوی و کروبی اعطاء کرد 

 

 

 

به دنبال تمجید سران سلطنت طلب و منافقین گروه رجوی از اقدامات سران فتنه، فرح پهلوی همسر محمد رضا پهلوی در مصاحبه ای با شبکه وهابی العربیه(حامی رسانه ای گروه عبدالمالک) به دلیل اقدامات پس فتنه سازی پس از انتخابات، نشان سلطنتی "شجاعت "را به موسوی و کروبی اعطا کرد.

پهلوی نشان سلطنتی"شجاعت" را به موسوی و کروبی اعطا کرد

 

به دنبال تمجید سران سلطنت طلب و منافقین گروه رجوی از اقدامات سران فتنه، فرح پهلوی همسر محمد رضا پهلوی از جمله سران متنفذ دربار پهلوی و از سرشبکه های لابی بهاییت در این دربار نیز،‌ در مصاحبه ای با شبکه وهابی العربیه(حامی رسانه ای گروه عبدالمالک) به دلیل اقدامات پس فتنه سازی پس از انتخابات، نشان سلطنتی "شجاعت "را به موسوی و کروبی اعطا کرد.

به گزارش رجانیوز، ملکه مخلوع، که با شبکه العربیه گفتگو می کرد با اشاره به حوادث بعد از انتخابات موسوی و کروبی را بسیار شجاع توصیف کرد.

وی در ادامه سخنان حمایت آمیز خود از سران فتنه،‌ به حمایت از خاندان پهلوی هم پرداخته و اظهار داشت:" ایرانی ها تاریخ را خوب می دانند و با خانواده شاه اظهار همدردی می کنند."

پیش از این نیز خانواده پهلوی در حمایت از سران فتنه و در زمینه سازی اعطای نشان شجاعت به سران فتنه اظهاراتی را مطرح کرده بودند چنانکه رضا ربع پهلوی نیز در گفتگو یا یک هفته نامه فرانسوی از ارتباط با نزدیکان موسوی پرده برداشت و گفت :میرحسین موسوی به شدت جسور و شجاع ظاهر شده و می تواند انتقال رژیم را مدیریت کند.

رضا پهلوی قبل از این نیز گفته بود خوشحالم که هاشمی رفسنجانی و خاتمی در مسیر درست حرکت می کنند.
حمایت سلطنت طلب ها و حضور طرفدارنشان در آشوب های خیابانی در دفاع از جنبش سبز و موسوی در حالی صورت گرفت که مسعود رجوی، سرکرده منافقین نیز با انتشار نامه ای به حمایت از مواضع میرحسین موسوی پرداخت و خواهان ادامه صریح تر مواضع از سوی آخرین نخست وزیر کشور شده بود.

گفتنی است مهدی کروبی در مصاحبه های مختلف خود همواره از سابقه مبارزاتی پیش از انقلاب خود علیه خاندان پهلوی به عنوان یک ژست تبلیغاتی استفاده کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد