سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>"روی آقازاده‌ها" که رو نیست، سنگ‌پای قزوین است

"روی آقازاده‌ها" که رو نیست، سنگ‌پای قزوین است   

 

نویسنده کافه پیانو با کنایه به منتقدان رئیس‌جمهور که برخی مشکلات را به "سوء‌مدیریت وی" مرتبط می‌کنند، گفته است: "اما روی این‌ها که رو نیست! سنگ‌پای قزوین است و به‌ این ‌خاطر، چرا نتواند افتضاحی را که بالا آورده، به حاکمان کنونی کشور نسبت دهد و همه‌ی مسئولیتِ چنین بحران‌هایی را بر دوش آنان بگذارد؟!"

شبکه ایران، نویسنده پرفروشترین رمان سال 87 نسبت به مطلب مهدی خزعلی در یک سایت ضدانقلابی، واکنش نشان داد.

فرهاد جعفری در وبلاگ شخصی‌اش با اشاره به یادداشت فرزند آیت‌الله خزعلی در سایت "پیک‌نت"، نوشته است: "این هم‌دستی و هم‌پیمانی «آقازاده‌های اشراف‌سالار» علیه دولت احمدی‌نژاد هم عجب حکایت جالبی شده برای خودش. در سایت «پیک‌نت» دیدم که پست تازه‌ی آقای «خزعلی» فرزند آیت‌اله خزئلی بازنشر شده. که طی آن رتبه‌های کشورمان در زمینه هایی چون بیکاری و شکاف طبقاتی و جراحی زیبایی و مصرف لوازم آرایشی و طلاق و اعتیاد و فساد اداری مالی و نظایر آن برشمرده شده. و البته طوری‌که؛ گوئی مسبب همه‌ی این مسائل و مشکلات، شخص احمدی‌نژاد است".

جعفری در ادامه این یادداشت به نقد این ادعا پرداخته و نوشته است: "هر بچه دبیرستانی‌ ای هم این را می‌فهمد که بحران‌های اجتماعی از این دست، هرگز در یک دوره‌ی چهارساله پدید نمی‌آیند. بلکه ناشی از «دهه‌ها عملکردِ خطا توسطِ مدیریت‌های بی‌کفایت و روال‌کارهای غلط» است. آن‌چنان‌که حتی اگر سهمی هم برای دولت احمدی‌نژاد در این زمینه‌ها قائل باشیم فقط «یک هشتم از سهم کل» به او و دولتش می‌رسد نه بیشتر و مسئول هفت قسمتش همین آقازاده ها هستند".

نویسنده کافه پیانو با کنایه به منتقدان رئیس‌جمهور که برخی مشکلات را به "سوء مدیریت وی" مرتبط می‌کنند، گفته است: "اما روی این‌ها که رو نیست! سنگ‌پای قزوین است و به‌ این ‌خاطر، چرا نتواند افتضاحی را که بالا آورده، به حاکمان کنونی کشور نسبت دهد و همه‌ی مسئولیتِ چنین بحران‌هایی را بر دوش آنان بگذارد؟!".

گفتنی است آیت‌الله خزعلی چندی پیش با انتقاد از صحبت‌های پسرش که در همراهی با دشمنان نظام و سایت‌های ضدانقلاب مطرح شده بود، از وی اعلام برائت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد