سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>مرزها بین منافقین قدیم و جدید؟؟

مرزها بین منافقین قدیم و جدید؟؟ 

 

 

11 روز پس از راهپیمایی عظیم و بی‌نظیر مردم در 22 بهمن که چشم ‌دوست و دشمن انقلاب را خیره کرد، میرحسین موسوی در گفت‌وگو با سایت شخصی خود مدعی انتقال مردم شهرستان‌ها به تهران برای این راهپیمایی شد. وی در پایان این گفت‌وگو با بیان اینکه «مراسم چهارشنبه سوری یادمان جشنواره نور علیه تاریکی است» جوانان حامی خود را به حضور در ادامه اغتشاشات فراخواند، هر چند وی با یک حرکت به جلو، مسؤولیت ساختار‌شکنی‌های اجتماعی این روز را از خود سلب کرد آنجا که می‌گوید:‌«علاقه‌مندان جنبش راه سبز ضمن آنکه به نمادها و مراسم ملی و مذهبی دلبستگی دارند، حاضر نیستند که این نوع مراسم‌ها باعث آزار و اذیت مردم شود. مخصوصاً توجه کنیم که ممکن است مخالفان جنبش بخواهند با برنامه‌‌ای که قبلاً هم مشابه آن را اجرا کرده‌اند، جنبش سبز را به نام خود کنند.»
 

وی با این ترفند سعی کرد خود و جنبش اغتشاشگرش را از هرگونه حرکت تخریبی این روز مبرا سازد تا فضاحت‌های قبلی آنها تکرار نگردد.


 

منافقین اولین لبیک‌گویان میرحسین
 

پس از انتشار بیانیه جدید میرحسین که در قالب مصاحبه مطرح شد، مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین اولین کسی بود که به ندای او لبیک گفت و طی یک بیانیه، جوانان ایران را به قیام(!) علیه حکومت فراخواند. این گروهک هر روز در سایت خود با ادبیات مختلف این فراخوان را تکرار کرده و مدعی استقبال جوانان از فراخوان این گروهک بدنام شده است.
 

طی چند روز گذشته منافقین با روش‌های مختلفی از جمله ارسال پیامک، پخش صدای ضبط شده سرکرده خود برای برخی دانشجویان سعی در تهییج افکار دانشگاهیان دارند. طبق شنیده‌ها پیام رجوی برای تلفن‌های همراه دانشجویان و جوانان ارسال می‌شود.
 

این جنبش همچنین برخی بیانیه‌های نویسندگان خود را با جعل نام دانشجویان در سایت خود قرار داده است.
 

آرزوی احیای غائله اسفند 59
 

عملکرد مجاهدین خلق خصوصاً رهبر آنان در چند روز گذشته تداعی کننده غائله 14 اسفند سال 59 است که در آن روزگار این گروهک سعی داشت به بهانه سخنرانی بنی‌صدر در دانشگاه تهران، این دانشگاه را به اغتشاش بکشاند که با واکنش به موقع مردم و دانشجویان انقلابی ناکام ماند.
 

حال پس از 29 سال از آن حادثه بار دیگر این گروهک تروریستی که طی این مدت از هیچ جنایتی علیه ملت ایران فروگذار نکرده و تمامی خیانت‌ها و وحشی‌گری‌ها را علیه این نظام امتحان کرده، به میدان آمده است تا میرحسین را جایگزین بنی‌صدر آن زمان کرده و با این حربه برای خود کسب وجاهت کند.
 

همنوایی با منافقین
 

میدان‌داری منافقین طی چند روز گذشته در حالی است که موسوی، کروبی، سایر سران اصلاح‌طلب و اعضای جنبش سبز نه تنها در چند روز قبل بلکه طی 9 ماه گذشته حتی یک کلمه در نقد این گروهک تروریستی نگفته‌اند و حمایت آنان از جنبش سبز را طرد نکرده و به آن واکنش نشان نداده‌‌اند. با این اوصاف باید گفت یک ائتلاف نانوشته‌ای بین این گروه تروریستی با فتنه پس از انتخابات شکل گرفته تا از ظرفیت‌های تروریستی این گروهک نیز برای ادامه اغتشاشات استفاده گردد. بدین‌گونه که با توجه به ریزش شدید جنبش سبز و فروپاشی سازمان آنان، مدیریت مأموریت میدانی جنبش به این گروهک واگذار شده تا در صورت عدم توفیق، راه فراری برای سران جنبش سبز باقی باشد.
 

تردید حامیان موسوی در همراهی او
 

برخلاف میرحسین که طی گفت‌وگوی اخیرش حامیان خود را تلویحاً به حضور در اغتشاشات خیابانی تحریک کرد، سایر گروه‌های اصلاح‌طلب و بزرگان دوم‌خرداد در همنوایی با وی برای این فراخوان تاکنون دچارتردید بوده‌اند، چرا که از رسوایی احتمالی پس از آن بیمناکند. بنابراین هر کدام به نوبه خود سعی دارد پایش را از این مهلکه بیرون بکشد تا تبدیل به یک چهره سوخته نگردد.
 

آنان ترجیح می‌دهند این فراخوان را سایت‌های خارج‌نشین انجام دهند تا در صورت جواب دادن تست، بر آن سوار شوند و در صورت شکست آن خود را تبرئه کنند.
همین پروژه البته به شکلی متفاوت در 22 بهمن اجرا شد. پس از آنکه شاهد شکست سنگین جنبش سبز بودند به یکباره با 180 درجه تغییر مواضع، مصادره این راهپیمایی عظیم به نفع یک گروه خاص را جفا دانستند و آن را حاصل حضور همه‌گروه‌ها از جمله جنبش‌سبزی‌ها (!) خواندند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد