سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>انتقاد نماینده روحانی مجلس از علی لاریجانی

هاشمی بود که بذر فتنه را با آن نامه راه انداخت اما.. 

 

 

 

آقای لاریجانی از اقلیت در مجلس حمایت می کند چرا که می خواهد رای اینها را داشته باشد هم می خواهد در مجلس با نظرش هماهنگ باشد، که این با اصولگرایی سازگاری ندارد .

یک عضوفراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه خیلی از فتنه ها را اقلیت در مجلس به پا می کنند گفت: آقای لاریجانی ازاقلیت در مجلس حمایت می کند چرا که می خواهد رای اینها را داشته باشد و هم می خواهد در مجلس با نظرش هماهنگ باشد، که این با اصولگرایی سازگاری ندارد و این عینا همان سیاست بازی است که برخی هم طبق آن عمل می کرد.

سید علی محمد بزرگواری نماینده مردم کهکیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رجانیوز، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا علیرغم تشکی لپرونده برای مهدی و فائزه هاشمی هنوز هیچ اقدام عملی در این خصوص انجام نگرفته و برای محاکمه به دادگاه فراخوانده نمی شوند گفت: بنده نظرم را در نطق روز دوشنبه گذشته اعلام کردم و خواستم همانطور که سربازان گمنام امام زمان عبدالمالک ریگی را در آسمان ایران به دام انداختند، همین سربازان گمنام آقازاده های فراری را در آسمان کشورهای دخالت گر دستگیر کند.

وی ادامه داد: این سوالی است هم برای مردم ما و هم برای نخبگان جامعه و هم برای کسانی که در نهم دی ماه امسال و 22 بهمن به حمایت از نظام به صحنه آمدند، قوه قضائیه باید در این زمنیه پاسخگو باشد.

بزرگواریبا انتقاد از اینکه قوه قضائیه عواملدسته چندم فتنه را محاکمه و بازداشت می کند اما به سران اصلی کاری ندارد اظهار داشت: شاید تا امروز مصلحتی در این زمینه بوده ولی دیگر این مصلحت اندیشی معنایی ندارد.

این نمایندهاصولگرا با تاکید بر عنصر قوام بخش عدالت، خواستار اجرای آن در خصوص همه افراد شد و اظهار داشت: آقازادگان فتنه گری که در جریان کودتا نقش داشتند و بیت المال را به یغما بردند باید هر چه زودتر به دست دادگاه داده شوند چون محاکمه این افراد خواسته مردم است، امیدواریم قوه قضائیه به اتهام این افراد رسیدگی کند

وی در ادامه به مواضع جدید هاشمی اشاره کرد وافزود: هاشمی الان یک تغییر موضع داد، البته همین ایشان بود که بذر فتنه را با آن نامه راه انداخت اما امروز تغییر موضع داده ولی تغییر موضع اصلی این است که ایشان اول باید برائت خود را در خصوص نزدیکانش اعلام کند، اگر ایشان بخواهد همچنان سیاست بازی کند تا هم خود را در اصل نظام قرار دهد یا به تعبیر مقام معظم رهبری خود را در هندسه الهی نظام قرار دهد و از آن طرف هم زیر پروبالش، از کسانی حمایت کند که به مردم خیانت کرده اند این با هم جمع نمی شود و این نوعی سیاست بازی است.

وی با اشاره به تلاش رئیس مجلس برای انتخابات ریاست جمهوری آینده، این سفرها را بخشی از پروژه پیروزی در انتخابات آتی عنوان کرد و گفت: در شائبه اینکه آقای لاریجانی برای ریاست جمهوری خود در آینده کار می کند نمی توانیم از این بگذریم آن تذکری هم که من دادم برای همین بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از برخی سیاست های رئیس مجلس مبنی بر تشکیل جلسه با اعضای فراکسیون اقلیت و دیدار خصوصی با آنها گفت: آقای لاریجانی این جلسات را با فراکسیون اقلیت برگزار می کند بعد هم می گوید که خبر آن منتشر نشود، بعد از طرفی وقتی فراکسیون انقلاب اسلامی از ایشان وقت ملاقات می خواهد ایشان طفره می روند و می گویند وقت ندارم.

نماینده مردم کهکیلویه و بهمئی با بیان اینکه پیش از این گفته بودم برخی اعضای هیات رئیسه مجلس به جاده خاکی می زنند اظهار داشت: همین که آقای لاریجانی با اقلیت چپی که من اینها را عقبه فتنه گران می دانم جلسه می گذارد یعنی در جاده خاکی زدن و نماینده اقلیت شدن.

وی اضافه کرد: شما پارلمان نیوز را نگاه کنید که به نفع سران فتنه کار می کند و جالب است که به نام پارلمان ایران هم این کار را می کنند، تذکری که آقای هدایت خواه دادند در همین راستا بود که چرا به نام پارلمان جمهوری اسلامی ایران این کارها را می کنند به نام خود بدهند.

بزرگواری با بیان اینکه خیلی از فتنه ها را اقلیت در مجلس به پا می کنند گفت: آقای لاریجانی از اقلیت در مجلس حمایت می کند چرا که می خواهد رای اینها را داشته باشد هم می خواهد در مجلس با نظرش هماهنگ باشد، که این با اصولگرایی سازگاری ندارد .

این نمایندهاصولگرا در پایان به ارتباط لاریجانی با هاشمی و رضایی اشاره کرد و گفت: این آقایان جلساتی هم با هم دارند و حتی در تشخیص مصلحت نظام که بحث کمیسیون انتخابات را مطرح کردند همین ها این کار را کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد