سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>گفتگوهای بسیار جدی در آینده بین نیروهای درونی انقلاب رخ خواهد

گفتگوهای بسیار جدی در آینده بین نیروهای درونی انقلاب رخ خواهد داد 

 

در گفت‌وگوهایی که در آینده میان نیروهای انقلاب رخ می‌دهد، برخی از این نیروها نظرات و سلایقی متفاوت با نظرات و سلایق حضرت امام (ره) بیان خواهند کرد که باید به این مسئله توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: در آینده گفتگوهای بسیار جدی بین نیروهای درونی انقلاب رخ خواهد داد که اگر آداب این گفتگو‌ها رعایت نشود ممکن است ضرباتی را به نظام وارد کند.

 

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، کارشناس مسایل دینی و مدرس حوزه و دانشگاه، در حاشیه نشست بصیرت در سایه ولایت در گفتگو با توانا»، اظهار داشت: نباید فتنه اخیر و امتحانی را که خداوند از ملت ما به عمل آورد، تمام شده دانست ولی شاید بتوان گفت که مرحله‌ای از این فتنه را پشت سر گذاشته‌ایم.
وی افزود: در فتنه اخیر مرحله‌ای که در آن نظام متهم به اموری که بسیار ناپسند و ناخوشایند مانند تقلب در انتخابات بود، را پشت سر گذاشته‌ایم، ولی اختلاف نظر‌ها و اصرار‌های نابجا برای پیگیری اختلاف‌نظر‌ها از طرق غیرمعقول هنوز ادامه دارد.
این کارشناس مسایل دینی خاطرنشان کرد: هنوز این ظرفیت در کشور وجود دارد که برخی اختلاف‌نظر‌ها به صورت نامعقولی خود را نشان دهند و بر این اساس باید مردم را رشد داد تا در اختلاف‌نظر‌ بین نخبگان جامعه به قدرت قضاوت دقیق برسند و این مسئله نقش رسانه‌ها را بسیار سنگین می‌کند.
پناهیان در ادامه گفت: در آینده گفتگوهای بسیار جدی بین نیروهای درونی انقلاب رخ خواهد داد که اگر آداب این گفتگو‌ها رعایت نشود ممکن است ضرباتی را به نظام وارد کند.
وی اظهار داشت: در گفت‌وگوهایی که در آینده میان نیروهای انقلاب رخ می‌دهد، برخی از این نیروها نظرات و سلایقی متفاوت با نظرات و سلایق حضرت امام (ره) بیان خواهند کرد که باید به این مسئله توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد