سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>بازتاب خبر خط تولید موشک کروز نصر1

 هراس صهیونیست‌ها از خبر بهره‌برداری خط تولید موشک کروز نصر

 

 

خبرگزاری فارس: خبر بهره‌برداری از خط تولید موشک کروز نصر که امروز در سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع صورت پذیرفت، به یکی از خبرهای مهم رسانه‌های صهیونیست‌ها تبدیل شد

به گزارش فارس، خط تولید موشک کروز نصر 1 امروز با حضور سردار "احمد وحیدی " وزیر دفاع ایران به بهره‌برداری رسید.
صهیونیست‌ها که به دقت پیشرفت‌های علمی و دفاعی ایران را رصد می‌کنند خبر این پیشرفت ایران را در صدر رسانه‌های خود قرار دادند.
روزنامه صهیونیستی "هاآرتص " در خبری در این باره نوشت: ایران روز یکشنبه بهره‌برداری از خط تولید موشک کوتاه برد رادار گریزی را آغاز کرد که توانایی انهدام شناورهای 3 هزار تنی دارد.
این رسانه صهیونیستی در ادامه مدعی شد که خبر پیشرفت‌های دفاعی ایران با هدف نشان دادن توانایی ایران برای مقابله با هرگونه حمله صورت می‌پذیرد.
روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست " نیز خبر آغاز بهره‌برداری از خط تولید موشک نصر 1 را پوشش داد.
این روزنامه به اشتباه [سهوا یا عمدا] نوشت که موشک کروز نصر یک قادر است اهدافی با وزن 100 تن را مورد هدف دارد این در حالی است که سردار وحیدی اعلام کرده است که موشک نصر یک قادر است شناورهایی تا وزن 3هزار تن را منهدم کند.
این روزنامه در ادامه نوشت که ایران از سال 1992 با هدف خود اتکایی برنامه دفاعی خود را آغاز کرده است و از آن زمان طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها که شامل تانک، موشک‌های میان برد، جنگنده و اژدر است را تولید کرده است.
روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت " نیز در خبری اعلام کرد که ایران بهره‌برداری از خط تولید موشک کروز جدیدی را آغاز کرد.
این روزنامه نیز در خبر خود به اشتباه نوشت که موشک نصر یک قادر است اهدافی تا وزن 1000 تن را مورد هدف قرار دهد.
این روزنامه صهیونیستی ادامه داد که نصر 1 از سطح پرتاب می‌شود اما با انجام تغییرات قابلیت شلیک از بالگرد و زیردریایی را نیز خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد