سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>خط تولید موشک کروز نصر یک به بهره‌برداری رسید

با حضور وزیر دفاع؛
خط تولید موشک کروز نصر یک به بهره‌برداری رسید   
 
 
با حضور سردار احمد وحیدی خط تولید موشک کروز نصر یک در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع به بهره‌برداری رسید.

به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم افتتاح این خط تولید، ا‌ظهار داشت: موشک نصر یک از نوع موشک کروز است که قادر است شناورهای3هزار تنی را منهدم کند، این موشک در کلاس موشک‌های کوتاه برد می‌باشد که در حال حاضر قابلیت شلیک از ساحل و انواع شناورها را دارد و در آینده نزدیک امکان شلیک از بالگرد و زیردریایی نیز به قابلیت‌های تاکتیکی آن اضافه می‌شود.
وزیر دفاع گفت: با تولید انبوه این موشک و تحویل آن به نیروی دریایی سپاه و ارتش، توان دفاع دریایی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت.
وحیدی ادامه داد: پیشرفت‌های بدست آمده در صنعت دفاعی بویژه صنایع موشکی وزارت دفاع ناشی از مدیریت تحقیق، مدیریت نوآوری، برنامه‌ریزی فناوری و مدیریت راهبردی فناوری‌ها دانست که توانسته است فناوری‌های حیاتی وکلیدی را برای صنایع دفاعی کشور به ارمغان آورد.
وحیدی تصریح کرد: سرعت تحولات و کاهش چرخه عمر فناوری به گونه‌ای است که وزارت دفاع به منظور صیانت از دستاوردهای استقلال، امنیت و تمامی ارضی کشور به طور اجتناب‌ناپذیر بکارگیری فناوری جدید را بعنوان یک راهبرد مهم دنبال کند و تحقق اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله کشور در حوزة صنعت دفاعی با همین راهبرد قابل تحقق است.
وزیر دفاع، پاسخ به نیاز نیروهای مسلح را یکی از جدی‌ترین دغدغه‌های وزارت دفاع ذکر کرد و افزود: ما تلاش کرده‌ایم رویکرد "تحقیق، توسعه و تولید بر مبنای توان " را به رویکرد " تحقیق، توسعه و تولید بر مبنای نیاز نیروهای مسلح " تغییر دهیم و با بهره‌گیری از راه‌های میان‌بر که همواره مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا بوده، این مهم را تحقق بخشیم.
وزیر دفاع در ادامه گفت: امروز با پشتوانه تخصص، تعهد، تجربه و تلاش متخصصان خستگی‌ناپذیر وزارت دفاع، علاوه بر تأمین نیازمندی‌های متنوع نیروهای مسلح کشورمان، قادریم نیازهای تسلیحاتی سایر کشورها بویژه کشورهای دوست و همسایه را نیز تأمین کنیم.
وحیدی در پایان با قدردانی از اقدامات موثر و تلاش متخصصان سازمان صنایع هوافضا در طراحی و ساخت موشک پیشرفته و پیچیده نصر یک این موفقیت را به محضر فرمانده معظم کل قوا، نیروهای مسلح و ملت شریف ایران تبریک گفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد