سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>با اعلام ارسال نسخه‌ای از سخنان دختر به پدر؛

نادران:سخنان فائزه هاشمی برای محاکمه اش کافی است 

 

 

 

عضو فراکسیون اصولگرایان از ارسال نسخه‌ای از سخنان توهین‌آمیز فائزه هاشمی درباره ارکان نظام به پدرش خبر داد و افزود: اگر این صحبت‌ها منتشر شود برای اقامه کیفرخواست و رسیدگی به اتهامات فائزه هاشمی در دستگاه قضایی کفایت می‌کند.

الیاس نادران نماینده مردم تهران و عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در خصوص علت تعلل دستگاه قضایی در رسیدگی به اتهامات فائزه و مهدی هاشمی، مهدی هاشمی را قابل استرداد به کشور دانست و گفت: او در مقایسه با برخی از مجرمانی که هم اکنون در زندان به سر می‌برند و انتظار محاکمه را می‌کشند، اتهاماتش کمتر نیست منتهی برخی از آنهایی که هم اکنون در زندان هستند متصل به مقامات‌ و افراد بزرگ نیستند از این رو هیچ تفاوتی بین اتهامات آنان با این فرد نیست.
وی از ارسال نسخه‌ای از سخنان توهین‌آمیز فائزه هاشمی به پدرش خبر داد و افزود: اگر این صحبت‌ها منتشر شود معلوم می‌شود که مواضع و اقدامات فائزه هاشمی چه بوده است و همین سخنان او برای اقامه کیفرخواست و رسیدگی به اتهاماتش در دستگاه قضایی کفایت می‌کند.
نادران با ابراز ناخرسندی و تعجب از تعلل دستگاه قضایی در برخورد با اتهامات فرزندان هاشمی گفت که باید از رئیس دستگاه قضایی پرسید که چرا در این خصوص کوتاهی می‌شود.
نماینده مردم تهران در خانه ملت در پاسخ به ادعای مهدی هاشمی مبنی بر درس خواندن در مقطع دکترا در کشور انگلیس اظهارداشت:‌ دکترا خواندن منافاتی با آنکه انسان به اتهاماتش رسیدگی شود و پاسخگوی مردم باشد ندارد.
نادران با اشاره به برخی از موارد اتهامی مهدی هاشمی در راه‌اندازی و هدایت سایت جمهوریت، برخی هزینه‌ها از دانشگاه آزاد و مناسبات و سازماندهی‌های افراد خطاب به مهدی هاشمی متذکر شد: باید حداقل برای این اتهامات برابر ملت پاسخگو باشد و پاسخ دهد که این سازمان رایی که تبدیل به سازمان آشوب شد چه کسانی در راه‌اندازی و هدایتش دخیل بوده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد