سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>کیهان//صاحب عزا جیغ بنفش کشید!

صاحب عزا جیغ بنفش کشید! 

 

یک آمریکایی فعال در پروژه کودتای مخملی در ایران اذعان کرد روش های اعمال شده از سوی جریان موسوم به سبز در ایران همان شیوه های جین شارپ (تئوریسین انقلاب های مخملی) بوده است.

چارلز کورزمان که در امضای بیانیه های مشترک به نفع آشوبگران همکاری داشته، طی سخنانی در موسسه New School For Research نیویورک اظهار داشت: استفاده از سیاستی مبتنی بر ورزش جیجیتسو توسط جین شارپ توصیه و در مبارزات مدنی به کار گرفته شد. این شیوه در دوران جنگ سرد، به عنوان آلترناتیوی در مقابله با حمله احتمالی شوروی سابق برای مقابله علیه خشونت مطرح بود. این استراتژی بعدها به وسیله خود شارپ به سیاست جیجیتسویی معروف و در اروپای شرقی به کار گرفته شد.
به گزارش رادیو زمانه کورزمان اضافه کرد: این شیوه توسط مخالفان پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران به اجرا درآمد. در شیوه پیشنهادی شارپ، انرژی و قدرت حریف برای خنثی کردن نیروی او، در حمله تهاجمی به رقیب به کار گرفته می شود. سبزها با استفاده از تمام نمادها و آیین های به کار گرفته شده در انقلاب اسلامی سال 1979 و تمام سنت و رسوم شیعه به میدان آمدند. یک تکنیک، گفتن الله اکبر بر بام ها بود. تکنیک دیگر بهره گیری از مفهوم مظلومیت در فرهنگ شیعه بود. پخش عکس ها و فیلم های افراد مضروب شده، برای برانگیختن همدردی بود. اسکناس نویسی و شعارنویسی و استفاده از عبارت یا حسین میرحسین یکی دیگر از تاکتیک های برانگیختن احساسات مردم و رجوع به مظلومیت بود. همچنین است استفاده از مراسم چهلم شهدا، سبز خواندن عاشورا و تظاهرات روز 22بهمن که شیوه های دیگر جیجیتسویی است.
این آمریکایی فعال در پروژه جنگ نرم البته متعرض این حقیقت نشد که ملت ایران دست آمریکایی ها را در فتنه سبز و در پشت نقاب تظاهر به اسلام خوانده بودند به نحوی که از چندماه پیش، فتنه سبز نتوانست به مردم فریبی ادامه دهد بلکه با موج توفنده و خروشان مردم آگاهی مواجه شد که برای ادعای اسلام خواهی و همراهی با امام حسین(ع) ملاک های کاملاً روشنی دارند. به قول ضرب المثل معروف پیش قاضی و معلق بازی؟! فتنه گران تا بجنبند و تاکتیک های جیجیتسویی را به کار ببرند، از سوی ملت ایران ضربه فنی و ناک اوت شده بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد