سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>بیانیه پایانی همایش 8 ماه نبرد سایبری

بیانیه پایانی همایش 8 ماه نبرد سایبری  

 

زمانی که هیچ امیدی برای بازگشت اندیشه‌های امام خمینی (ره) و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به عرصه مدیریتی و اقبال مردمی وجود داشت، این جهانیان بودند که شاهد پدیده‌ای نادر و شگرف در تاریخ جهان شدند.

به گزارش فارس، در راستای پاسداشت هشت ماه نبرد سایبری و اتحاد و همگرایی در بین نیرو‌های مردمی مدافع انقلاب اسلامی در فضای سایبر، همایش پاسداشت 8 ماه جنگ اینترنتی برگزار شد و در پایان مراسم بیانیه‌ای قرائت شد.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

زمانی که هیچ امیدی برای بازگشت اندیشه‌های امام خمینی (ره) و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به عرصه مدیریتی و اقبال مردمی وجود داشت، این جهانیان بودند که شاهد پدیده‌ای نادر و شگرف در تاریخ جهان شدند.
نسل جوان و پرطراوتی پس از گذشت ربع قرن از پیروزی انقلاب به وجود آمده‌اند که در رقم زدن انقلاب گونه‌ها، پاجای پدران مجاهد و مادران انقلابی خویش گذاشته‌اند و این آغاز تهاجم عظیم دیگری به اردوگاه استکبار و غرب و غرب‌زدگی داخل و خارج بود. آن چه بدیهی و مسلم است طراحی جایگزین و رقیب از درون گفتمان امام و انقلاب در انتخابات هشتاد و هشت خود سند محکمی در پیروزی همه جانبه انقلاب اسلامی در گرداندن چرخ جامعه بر مدار انقلاب اسلامی در طی این سال‌های متمادی بوده است.
گفتن از تلخی‌های پیش و پس از انتخابات ذائقه‌ها را متاذی و خاطره‌ها را مکدر می‌کند ولی باید شاد بود از آن که حتی دشمن خبیث صهیونیست و دستگاه رسانه‌ای دشمن در ابعاد تبلیغی و ترویجی متوسل و متسمک به همان روش‌های اسلامی و انقلابی شده بودند تا متحوای مشئووم و مسموم خود را در قالب آن به خورد جوانان و ملت ایران بدهند. استفاده از ظرفیت توده‌ها و ظرفیت مردمی به جای پرداختن به چانه‌زنی‌های سیاسی و نخبه‌محور، بهره‌گیری از نمادهای مذهبی و شعارها و شعائر اسلامی برای پنهان کردن مکنونات خود، توسل به مفاهیم ارزشی و دینی شهادت، مبارزه و جهاد و استقلال و آزادی خواهی جنگ نرمی بود که در گستره عمومی جامعه توسط ماهواره‌ها و سایت‌ها و وبلاگ‌‌ها و ابزارهای عمومی اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می‌گرفت.
در این جنگ با نپرداختن و پوشاندن مبانی و اصول تلاش شد تا با ارائه چهره‌ای مظلوم و انقلابی از حرکتی مبتنی بر دروغ بزرگ تقلب بر چهره حقیقی ملت ایران رنگ سبز فریب بپاشند.
اشرافیت علمی و هنری و سیاسی و اقتصادی داخلی، سرشار از نخوت و خودبزرگ‌بینی وهم آلود در برابر رای جمهوریت و نظر اکثریت تاب نیاوردند و چهره زیبای جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات سالم و پرشور را هدف قرار دادند و سالوسانه در پس قیافه‌ای انقلابی و ارزشی خیال رهبری انقلابی جدید را در سر می‌پروراندند در حالی که خبر نداشتند هر چه بیشتر جلوه‌گری کنند پرده نفاق خویش را بیشتر بر کنار می‌زنند و دشمن صهیونیست و مباشران انگلیسی و آمریکایی‌اش در شبکه ارتباطی‌ای که در طی سال‌ها با استفاده عناصر غافل و جاهل و خائن به وجود آورده بودند با فرماندهی درونی اغتشاشات و حمایت و راهبری و سازماندهی جنگ روانی و مهندی افکار عمومی توانستند ضربه‌ها و صدماتی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند.
تولید اطلاعات دروغ و تحلیل‌های حقیقت‌نما و پمپاژ حجم گسترده و انبود از اطلاعات و داده در فضای دیجیتالی و فضای اطلاع‌رسانی داخل و خارج کشور موج‌های پرخروش اما زودگذری را در برخی شهرهای کشور خصوصا تهران به وجود آوردند.
متاسفانه باید گفت همان گونه که نهادهای رسمی و تشکیلات دفاعی کشور در آغاز راه جمهوری اسلامی ایران برای دفاع در برابر تهاجم دنیای سلطه در جنگ تحمیلی تنواستند به عملیات‌های چشم‌گیر و اقدامات سریع مثمرتر دست بزنند، این زمان نیز دستگاه‌های تبلیغاتی و توجیهی جمهوری اسلامی ابتدا در درک آن چه رخ داده است ناتوان بودند و سپس در فهم شیوه‌ها و روش‌های مبارزاتی بسیار دیر به صحنه آمدند.
و این سربازان و افسران نسل سومی انقلاب اسلامی بودند که با درک صحیح و دقیق و سریع تهاجم فکری و تبلیغاتی به صحنه آمدند و شروع به دفاع و تهاجهم به دشمنان سی‌ساله انقلاب اسلامی و پاسخ‌گویی به شبهات و یاوه‌بافی‌ها و فضاسازی‌های دروغین خائنان به رای و نظر ملت ایران شدند. تاسیس سایت‌ها و وبلاگ‌ها و هزاران نوشته‌جات، اشعار و تصویر‌ها و کاریکاتورها به تدریج و با سرعتی باورنکردنی آغاز شد. در برابر هر تغییر استراتژی و موج آفرینی و تغییر چهره فتنه‌گران این سربازان هوشیار سید علی خامنه‌ای بودند که گوش به فرمان فرمانده کل قوا به صورت هوشیارانه هدف‌گیری کرده و به خنثی سازی طرح‌های مختلف، انقلاب مخملی، ابطال انتخابات، شورای حل اختلاف، ایجاد آشتی ملی، اکثریت نهایی و بحران ساز ذهنی در کشور و غیر برآمدند.
البته این همه تلاش‌ها و سعی‌ها و همت‌ها جز با مدد و لطف الهی و دعای خاص حضرت بقیة الله به نتیجه نرسیده‌ است، چرا که خود معترفیم لشکر انبوه دشمن داخلی و خارجی و هزاران کید و افسون و عِده و عُده خود را برای به تثبیت نرسیدن خط انقلاب و امام و ارزش‌های برجسته جمهوری اسلامی به صحنه آورده بود و این خدا بود و دیگر هیچ و من و مایی در کار نبود که حتی هیچ کاره‌ای باشد.
دشمن شکست قطعی و مسلم خود را در این برهه در ? دی و ?? بهمن پرشکوه و پرخروش به خوبی درک کرده‌ است، هر چند در ظاهر به لجن‌پراکنی و خودپیروزپنداری ادامه دهد ولی این صحنه گردانان و طراحان جنگ‌ها هستند که به خوبی فهم کرده‌اند که باید شکل جدیدی از جنگ و هجمه به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را به اجرا درآورند.
انقلاب اسلامی در مسیر برافراشتن پرچم توحید و عالت بر گیتی راه بلند و پرخطر و سختی را در پیش دارد و تصور آن که دشمنان دست از سر ما برداشته باشند، نگاهی کودکانه و ساده‌اندیشانه است.
لذا با تکرار و یادآوری فرازهایی از پیام امام به منابست پایان جنگ تحمیلی برخی از خواسته‌های خود را اعلام می‌داریم:
نکته مهمی که همه باید به آن توجه کنیم و آن را اصل و اساس سیاست خود با بیگانگان قرار دهیم این است که دشمنان و جهان خواران تا کی و کجا ما را تحمل می‌کنند و تا چه مرزی استقلال و آزادی ما را قبول دارند. به یقین آنان مرزی جز عدول از همه هویت‌ها و ارزش‌های معنوی و الهیمان نمی‌شناسند. به گفته قرآن کریم هرگز دست از مقاتله و ستیز با شما برنمی‌دارند، مگر شما را از دینتان برگردانند.
ملت عزیز ما که مبارزان حقیقی و راستین ارزش‌های اسلامی هستند، به خوبی دریافته‌اند که مبارزه و رفاه طلبی سازگار نیست؛ و آن‌ها که تصور می‌کنند مبارزه در راه استقلال و آزادی مستضعفین و محرومان جهان با سرمایه‌داری و رفاه طلبی منافات ندارد با الفبای مبارزه بیگانه‌اند. و آن‌هایی هم که تصور می‌کنند سرمایه‌داران و مرفهان بی‌درد با نصیحت و پند و اندرز متنبه می‌شوند، آب در هاون می‌کوبند و تنها آن‌هایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت را چشیده باشند. ما باید تمام تلاشمان را بنماییم تا به هر صورتی خط اصولی دفاع از مستضعفین را حفظ کنیم. ما برای احقاق حقوق فقرا در جوامع بشری تا آخرین قطره خون دفاع خواهیم کرد.
امروز جهان مسند فرهنگ اسلام ناب محمدی است و مسلمانان در یک تشکیلات بزرگ اسلامی رونق و زرق و برق کاخ‌های سفید و سرخ را از بین خواهند برد. جنگ ما جنگ عقیده‌ است و جغرافیا و مرز نمی‌شناسند و ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.
ما هدفمان بالاتر از آن است که ملی گراها تصور نمودند، ما هدفمان پیاده کردن اهداف بین المللی اسلامی‌مان در جهان فقر و گرسنگی است. ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.
در پایان ما، جمعی از وبلاگ‌نویسان ایران اسلامی، ضمن بیعت مجدد با ولی امرمان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای،‌بر پایبندی و ایستادگی بر آرمان‌ها و اندیشه‌های جاودانه حضرت روح الله اعلام می‌داریم:

1- دشمنان، صهیونیست‌ و مستکبران عالم بدانند جوانان ایران اسلامی هم‌چون پدران و مادران انقلابی و مبارز دیروز خویش هم‌چنان هوشیار و بیدار در صحنه هستند و با چشمان باز مراقب و محافظ انقلاب و نظام اسلامی خویش هستند و هرگوه توطئه داخلی و خارجی را با شدت و جدیت پاسخ خواهند داد.

2-مسئولین و کارگزاران اسلامی با درک و فهم صحیح حقیقت ملت ایران، سپاس و شکرگزاری خویش را از داشتن چنین مردم مومن و مبارز و در صحنه‌ای با شفاف ساختن مواضع خویش از دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی و دوری از مواضع دوپهلو، در خدمت‌رسانی و سربازی فداکارانه برای ملت ایران اختلاف‌های کوچک جناحی را کنار گزارده و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

3-هر چند فتنه‌گران پرده نفاق و تزویرشان کنار رفته است و دیگر هچ جایی در چارچوب ملت و نظام اسلامی ندارند اما دستگاه قضایی جمهوری اسلامی باید با عمل به مرّ قانون در مواجهه با سران اصلی فتنه در متهم کردن و خدشه وارد کردن به چهره منزه انقلاب اسلامی، پرچم عدالت اسلامی را در برخورد با گردن کلفت‌ها و دانه‌درشت‌ها به اهتزاز درآورد.

4-ما شرکت کنندگان در این مراسم با درک ضرورت و نیاز جدی به تشکیل و ایجاد شبکه‌های درهم تنیده مدافعان و محافظان انقلاب اسلامی تاسیس شورای وب‌نویسان ایران اسلامی را برای ارتباط وثیق‌تر و عمیق‌تر فعالان حوزه سایبری و دیجیتالی اعلام می‌داریم.

5-ما جوانان و عاشقان انقلاب اسلامی و راه خونرگ شهیدان این سرزمین یاد و خاطره بسیجیان گمنام و شهدای مظلوم تهران در وقایع اخیر را گرامی داشته و برای مادران و پدران و بازماندگان آن‌ها خواستار اجر عظیم و صبر جزیل هستیم.

6-اماما! رهبرا! سید و مولای ما، آقای خامنه‌ای،‌ رهبر گرانقدر و حکیم انقلاب اسلامی، این جوانانی که امروز در این سالن جمع شده‌اند بخش کوچکی از لشگر گوش به فرمان و مطیع امر حضرت عالی است! ما به نمایندگی از خیل مشتاقان و گوش به فرمانان شما اعلام می‌داریم، نه نتها آنانی را که علم مخالفت را برمی‌دارند دشمن و خصم هستیم، هر کسی که بخواهد راهی جز راه و مسیر منظور شما در پیش گیرد را از صف و چارچوب اسلام الهی و انقلابی خارج کرده و اخراج شده محسوب می‌داریم.

7-خدایا ما شیفتگان و علاقه‌مندان به امام عصر و نائب او را در لشگر آخر الزمانی‌اش قرار بده و از توفیق شهادت محرم نفرما!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد