سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>سلیمی نمین در همایش نقش روحانیت و بسیج

نامه بدون سلام هاشمی هر کلمه‌اش سراسر توهین بوده است  

 

 

 

البته مشکل شخصیتی که آن نامه اهانت‌آمیز که بدون سلام و هر کلمه‌اش سراسر توهین بوده است را نوشته است با مهندسی انتخاباتی بود که رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند و این برای کسانی که خود را برتر از ملت می‌دانند بسیار سخت است.

فارس: عباس سلیمی‌نمین ظهر امروز در همایش نقش روحانیت و بسیج در مقابله با جنگ نرم که از سوی بسیج سازمان فنی و حرفه‌ای در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: بر اساس راه و روش امام خمینی (ره) ملت می‌توانند نسبت به کسانی که باید جامعه را اداره کنند به تشخیص برسند و اگر پافشاری و اصرار رهبری نبود امکان رسیدن به این ملاک وجود نداشت.
وی ادامه داد: در انتخابات دولت نهم هاشمی پس از مشاهده نتایج آرا اعلام کرد که من با این رای موافق نیستم و این انتخابات آنگونه که شایسته بود برگزار نشده است، ولی تمام هم‌پیمایان هاشمی انتخابات را سالم دانستند ولی در نهایت هاشمی اعلام کرد که من به خدا واگذار کردم، کسی که انتخابات و آرا مردم را قبول ندارد یا باید دلایل ارائه کند و یا شان خود را از جامعه بالاتر می‌داند و مردم را زمانی قبول دارد که در مسیر او گام بردارند.
رئیس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران با بیان اینکه از آن مقطع برخی نخبگان مورد مطالعه جدی جامعه قرار گرفتند که آنها چه ملتی را قبول دارند، بیان داشت: برخی از این نخبگان اعتقادشان این نبود که ملت شخصیت داشته باشند، نگاه آنها اینگونه بود که باید ملت را هدایت کرد تا به نتیجه مطلوب برسیم و این نگاه با نگاه مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) مغایرت دارد.
وی با بیان اینکه برخی خواص برای انتخابات دولت دهم تدارک خوبی دیده‌ بودند، گفت: برخی خواص در انتخابات دولت دهم تدارک عدم تمکین نسبت به رای مردم را دیده‌ بودند که این امر سبب شد برخی از شخصیت‌ها که انتظار می‌رفت مسائل را خوب ببینند، دچار اشتباه شوند.
سلیمی‌نمین با اشاره به نامه هاشمی به مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: هاشمی در نامه خود به رهبری می‌نویسد که من در انتخابات هیچ دخالتی نداشتم و در مناظره نسبت به من بی‌احترامی شده است، این در حالی است که قبل از بحث مناظره‌ها هاشمی وارد انتخابات شده و امکانات دانشگاه آزاد و همچنین فرزندان خود را نیز وارد انتخابات کرده بود.
رئیس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران اضافه کرد: البته مشکل شخصیتی که آن نامه اهانت‌آمیز که بدون سلام و هر کلمه‌اش سراسر توهین بوده است را نوشته است با مهندسی انتخاباتی بود که رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند و این برای کسانی که خود را برتر از ملت می‌دانند بسیار سخت است.
وی تصریح کرد: کسی که آتش و دود را در خیابان پیش‌بینی می‌کند باید فرزندش از طریق دانشگاه آزاد امکانات و ابزار آتش و دود را فراهم کرده باشد و در غیر این صورت نمی‌تواند تهدید کند.
سلیمی‌نمین در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا زمانی که هاشمی و خاتمی در جمع سران کشورهای غربی صحبت می‌کردند برای آنها کف می‌زدند و زمانی که احمدی‌نژاد صحبت می‌کند محل را ترک می‌کنند، اظهار داشت: غربی‌ها به نوعی به برخی از شخصیت‌ها در داخل کشور دل‌بسته و از برخی شخصیت‌ها فاصله گرفته‌اند؛ به ویژه کشورهایی قصد دارند در سایر نقاط جهان نیز تاثیرگذار باشند.
وی در پاسخ به سئوالی در ارتباط با حمایت احمدی‌نژاد از مشایی و توجه نکردن به سفارشات رهبری بیان داشت: ملت ایران امروز به جایی رسیده ‌است که نسبت به همه خواص آگاهی دارند، برخی از نیروهای انقلابی جامعه نسبت به ضعف‌های احمدی‌نژاد آگاهی داشتند ولی به وی رای دادند چون ضعف‌های او نسبت به سایر کاندیداها کمتر بود و امروز نیز همان افراد نخستین منتقدان احمدی‌نژاد هستند.
رئیس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران گفت: مشایی امروز نه در روحانیت جایگاهی دارد، نه در دانشگاه و نه در توده‌های مردم، امروز مشایی به شیوه‌های سوخته هاشمی متوسل شده است و فکر می‌کند با پول دادن به یک هنرمند می‌تواند برای خود پایگاهی تاسیس کند.
وی ادامه داد: ما اگر امروز نسبت به برخی بدعت‌های هاشمی نگران هستیم چون هاشمی بعد تاثیرگذاری خود را دارد، مشایی نه می‌تواند مسائل تئوری را مطرح کند و نه فضلا و طلاب مباحث مطرح شده وی را می‌پذیرند.
سلیمی نمین گفت: البته یکی از ضعف‌های احمدی‌نژاد شرکت نکردن در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام است که با وجود سفارشات رهبری هنوز در این جلسات شرکت نکرده است.
وی افزود: ما نباید مسائل را به فرد پیوند بزنیم، هاشمی پیشقراول برخی سوء استفاده‌ها شد ولی اینگونه نیست که چون هاشمی است باید بخشی از نظام تعطیل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد