سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>> اراده ایران می تواند کل اروپا را در سرما فرو ببرد

جانشین فرمانده کل سپاه: اراده ایران می تواند کل اروپا را در سرما فرو ببرد  

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در پاسخ به رجزخوانی های بیهوده غرب علیه ایران تأکید کرد: ایران اگر اراده کند اروپا زمستان را در سرما به سر خواهد برد.
سرتیپ پاسدار حسین سلامی صبح یکشنبه در جمع بسیجیان و رزمندگان شهر کرمان گفت: به حول قوه الهی جمهوری اسلامی ایران به برکت تلاش های مسئولان و ملت همیشه در صحنه امروز 50 درصد انرژی کل دنیا را در اختیار دارد و هر لحظه که اراده کند اروپا زمستان را در سرما به سر خواهد برد.

وی تأکید کرد: درک حقایق الهی با ذهن بشری کار سختی است زیرا دامنه حقایق الهی بیکران است و ما در حد بضاعت ذهن قادر به درک و بیان هستیم.
وی خاطرنشان کرد: قدرت های جهانی در زمان رژیم منحوس پهلوی با مطرح کردن دروازه تمدن، اندیشه منحط غرب را وارد جامعه کردند تا حدی که میزان مشروب فروشی ها از کتابخانه ها در پایتخت بیشتر بود و سواحل دریای خزر کپی سواحل کالیفرنیا بود.
سلامی افزود: عظمت انقلاب اسلامی در این بود که این دو قدرت را شکست داد و فراتر از این دو قدرت عمل کرد.
وی افزود: طعم شکست آمریکا و اسرائیل زمانی برای مردم دنیا محرز شد که رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله به زانو درآمد، زیرا جوانان حزب الله از انقلاب اسلامی الهام گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها با توجه به عدم موفقیت در جبهه های نظامی جنگ را به خیابان ها کشاندند و هدف این بود که بحران درست کنند، در حالی که شناخت عمیق از ملت ایران و ارزش های آنها را ندارند.
وی اظهار داشت: بعد از انتخابات عوامل داخلی به فضای روانی دل بسته بودند که رسانه های غربی با آن بحران ایجاد کردند و به دنبال بحران مشروعیت بودند و از همه ابزارها استفاده کردند تا تاریخ دفاع مقدس را زیر سأال ببرند که چرا دفاع کردید و می خواستند، نشان دهند که نظام بدون منطق عمل کند.
سلامی افزود: روزنامه های قدرت طلب و معاند داخلی در تولید این فتنه نقش داشتند و ضد انقلاب با ذوب شدن یخ ها فرصت پیدا کرد که تمام قدرت خود را به میدان آورد تا بحران هویت و مشروعیت نظام را به وجود آورد، زیرا انتخابات به نظر آنها بهترین موقعیت برای ایجاد بحران است.
وی تصریح کرد: دستگیری این شرور (ریگی) به اندازه یک ریگ ارزش ندارد، اما پیدا کردن یک ریگ در دریا کاری بزرگ است و این هم هدیه خداوند بود به ملت و بهترین موضع دشمن در برابر اقتدار امنیتی دستگاه های نظام اسلامی سکوت است.
سلامی گفت: امروزه موشک های ما هر نقطه دلخواه را که توطئه گران حضور دارند، هدف قرار می دهند و در همه زمینه ها کشور در حال ترقی است، با همه وجود که دشمن و قدرت ها مخالفت های خود را عملی می کنند، اما این خواست خداوند است که ملت ایران همچنان در سایه انقلاب اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری به پیش می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد