سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>فائزه هاشمی عمله های جرج سوروس را به پدرش ترجیح داد

فائزه هاشمی عمله های جرج سوروس را به پدرش ترجیح داد 

 

 

 فائزه هاشمی با یکی از سایت های ضدانقلاب مصاحبه کرد تا آقای هاشمی را در اردوگاه فتنه ضد انقلاب تصویر کند. این در حالی است که سایت گویانیوز در تحلیلی تاکید کرد «امیدی به اصلاح هاشمی رفسنجانی نیست...

همزمان با تاکید اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی بر لزوم مرزبندی با ساختارشکنان و نقش منحصر به فرد رهبری و ولایت فقیه در وحدت جامعه، فائزه هاشمی با یکی از سایت های ضدانقلاب مصاحبه کرد تا آقای هاشمی را در اردوگاه فتنه ضد انقلاب تصویر کند. این در حالی است که سایت گویانیوز در تحلیلی تاکید کرد «امیدی به اصلاح هاشمی رفسنجانی نیست».
در حالی که مواضع اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی در اجلاس خبرگان، محافل ضدانقلاب و منافقین فرصت طلب را کلافه و خشمگین کرده، فائزه هاشمی به مصاحبه با فرشته قاضی خبرنگار متواری روزنامه زنجیره ای اعتماد پرداخت که اکنون در آمریکا اقامت دارد و برای «روزنت» و صدای آمریکا کار می کند. فائزه هاشمی که خود یکی از عناصر معرکه گیر در آشوب های خیابانی مختلف بوده و از جمله عناصر تحریک کننده به آشوب در دانشگاه آزاد به شمار می رود، با به جان خریدن عار همکاری با رسانه ضد انقلابی روزنت گفت: اتهام سازش به آقای هاشمی نمی تواند واقعیت داشته باشد. ایشان بر سر حقوق مردم سازش نمی کند اما باید توجه کرد هرکس ویژگی، تفکر و روش خودش را دارد و باید از هر کس مطابق شخصیت و جایگاهش انتظار داشت. خوب است صبر کنیم که باز هم ایشان با درایت خود عمل کند. ایشان آینده نگر است و مصلحت و شرایط جامعه را می بیند. من نمی خواهم دفاع کنم اما با توجه به نزدیکی و گفت وگوهایی که با ایشان دارم نسبت به این موضوع متقاعد شده ام.
وی با بیان اینکه خواست آقای هاشمی خواست سبزهاست، گفت: من نمی توانم بگویم ایشان عضوی از جنبش سبز است. باید از خود ایشان پرسید اما خواسته هایی که اعلام کرده اند همان خواسته های جنبش است البته ایشان معمولا فراتر از تقسیم بندی ها قرار گرفته است.
وی درباره دستگیری اش در جریان اغتشاش ها گفت: بله من روز 30خرداد به اتفاق دخترم مونا، دو دختر خاله ام و یک نوه خاله ام بازداشت شدم.حدود 30 ساعت بازداشت بودم. روز تنفیذ هم همسر برادرم و دخترخاله ام در ونک بازداشت شدند که به شدت با آنها بدرفتاری شد.
فائزه هاشمی در پاسخ به این پرسش که «آیا آزادی سریع شما و همچنین بستگانتان به دلیل نسبت شما با آقای هاشمی رفسنجانی بود» گفت: بله این احتمال وجود دارد که به خاطر نسبتی که با ایشان دارم کاری نداشته اند.
گفتنی است خبرنگار مصاحبه کننده در کنار عناصری مانند شهرام رفیع زاده، و روزبه میرابراهیمی جزو چند خبرنگار فراری روزنامه زنجیره ای اعتماد است که در آمریکا اقامت گزیده اما همچنان با برخی عناصر آلوده در داخل مرتبط است. ملیکا انتخابی فرد دیگر روزنامه نگار فراری، همکار فائزه هاشمی در روزنامه زن بود که به همراه عطریانفر با جرج سوروس در ویلای شخصی وی ملاقات کرد. انتخابی فرد همچنین به سفارش فائزه هاشمی با فرح پهلوی و بنی صدر ملاقات و مصاحبه کرده بود.
شایان ذکر است آقای هاشمی در پی انتقاد نیروهای انقلابی از عملکرد روزنامه «زن» تاکید کرده بود بارها به فائزه هاشمی تذکر داده ام اما او به حرف من گوش نمی کند.
تقلای بیمارگونه فائزه هاشمی برای خرج کردن و قربانی نمودن پدر پیش پای مطامع دشمنان انقلاب در حالی است که سایت گویانیوز وابسته به سازمان سیا ضمن عقده گشایی علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت: امیدی به اصلاح هاشمی رفسنجانی نیست. او با چه زبانی بگوید به دنبال تغییر و اصلاح حکومت اسلامی و میراث ]...[ آیت الله خمینی نیست. او در راستای پاسداری از کیان اسلام در 5 پرونده ترور از 6 کشتار حکومت ایفای نقش کرده است. او همچنین راهگشای حکومت در عبور از بحران های نخست وزیری بازرگان، ریاست جمهوری بنی صدر، جنگ عراق و عزل منتظری بوده است. او به دلیل درگیری های شخصی و فامیلی با احمدی نژاد در حمایت ضمنی از جنبش سبز سیاست به نعل و به میخ پیشه کرد اما اندک اندک که جنبش آغاز به غلطیدن در افت اجباری کرد، در حمایت از یار دیرینه اش «آقا» خامنه ای از ارتجاعیون اصولگرا هم سبقت گرفته است. هاشمی با سخنان اخیرش در مجلس خبرگان، ضمن نزدیک تر شدن به مذهبی ها به روشنی تکلیفش را با اصلاح طلبان روشن کرد. او با زبانی صریح و بی تکلف، فاتحه خوان خوش بینی و خوش خیالی اصلاح طلبانی شد که بیش از دیگران بازی خورده روش و منش امثال ایشان هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد