سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>ریگی:آمریکا آنقدر پول برایم ریخته که نمی‌توانم جمع کنم

آمریکا آنقدر پول برایم ریخته که نمی‌توانم جمع کنم 

 

 

 

رئیس طایفه ریگی تصریح کرد:عبدالمالک یک جانی بی هویت بود که تعداد زیادی از انسان های بی گناه اعم از جوان و سالخورده را به خاک و خون کشیده و لکه ننگی بر طایفه اش بود.

بشیراحمد ریگی، رئیس طایفه ریگی در سیستان و بلوچستان، در یادداشتی که در نشریه "مثلث " به چاپ رسیده، ضمن ابراز خوشحالی از دستگیری عبدالمالک ریگی وی را لکه ننگی بر طایفه خود دانسته است.
وی در این یادداشت با بیان اینکه "از لحظه شنیدن خبر دستگیری عبدالمالک در پوست خودم نمی‌گنجم "، نوشت: او یک جانی بی هویت بود که تعداد زیادی از انسان های بی گناه اعم از جوان و سالخورده را به خاک و خون کشیده بود.
بشیراحمد ریگی در ادامه ضمن ابراز امیدواری از اینکه "مسئولان امر این جرثومه فساد را به سزای اعمال ننگینش برسانند "، به دیدار چندسال پیش خود و ریش سفیدان طایفه اش با عبدالمالک در پاکستان اشاره می‌کند و می‌نویسد: در نشستی با وی اعلام کردیم راهی که در پیش گرفته بسیار اشتباه و خطاست و باید از این مسیر خلاف دست بکشد و به دامان کشور بازگردد.
رئیس طایفه ریگی همچنین به سخنان یک ریش سفید پاکستانی در آن جلسه خطاب به عبدالمالک استناد کرده که گفته است: حرکات گروه شما(ریگی) موجب شده مردم محروم منطقه برای تامین مایحتاج زندگی خود در مضیقه قرار گیرند و چنانچه دست از این اقدام ها بردارید و تسلیم شوید بسیاری از مشکلات مردم رفع می‌شود.
وی پاسخ عبدالمالک ریگی به آن ریش سفید پاکستانی را اینگونه شرح می‌دهد: "شما چقدر سست عنصر هستید. من تا چندی پیش برای تکه ای نان محتاج بودم ولی اکنون آمریکا آنقدر پول برایم ریخته که نمی توانم جمع کنم. "
رئیس طایفه ریگی در پایان خاطرنشان می‌کند: سخنان عبدالمالک به خوبی نشان می‌داد که وی مزدور و سگ قلاده به دست دیگران است. از مسئولان درخواست می‌کنم پیش از آنکه این جرثومه فساد را به سزای اعمال ننگینش برسانند او را وادار به بیان حقیقت کنند تا برای مردم مشخص شود این جنایتکار از جانب چه کشورهایی حمایت می‌شده است.
گفتنی است عبدالمالک ریگی در جریان اولین اعتراف هایش ، به حمایت مالی، تبلیغاتی و فنی آمریکا از گروهک تحت حمایتش اذعان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد