سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>انهدام شبکه های جنسی سبز

 

منافقین به دعوت موسوی لبیک گفتند 

 

انهدام شبکه های جنسی فعال در حوادث اخیر  

 

اقدامات جدید بهائیان برا ی جذب دختران


منافقین به دعوت موسوی لبیک گفتند

پس از دعوت میرحسین موسوی برای حضور حامیانش برای مراسم چهارشنبه سوری،سرکرده گروهک منافقین نیز طی بیانیه ای از هواداران خود برای ایجاد اغتشاش در این روز دعوئت بعمل آوردد!.
سرخ حسینی - سازمان تروریستی منافقین با انتشار بیانیه ای به نقل از سرکرده خود مسعود رجوی از هوداران خود جهت ایجاد آشوب و اغتشاش در چهارشنبه سوری 1388 دعوت نموده است .
در همین راستا پیامکهایی نیز به برخی از دارندگان تلفنهای همراه ارسال شده است . ضمناً به جای شماره تلفن عبارت «pishvaz eid» بر روی گوشی ها درج شده است.
 

انهدام شبکه های جنسی فعال در حوادث اخیر

در ارتباط با حوادث اخبر تعدادی از شبکه های سازمان یافته جنسی و آشوب شناسایی و انهدام شده اند.
،با بررسی های انجام شده و تلاش های صورت گرفته در ارتباط با حوادث روز عاشورا یک شبکه 40 نفره دختران و پسران همراه با لیدرهای خود دستگیر شده اند.
گفته می شود دستگیر شدگان این شبکه در اظهارات خود به ارتباط های جنسی و ضربدری در میان خود و برای جذب عضو جدید اعتراف کرده اند.
گزارش های دیگر دریافتی نیز در همین رابطه حاکی است بدنبال گزارشات مردمی در خصوص فعالیت باند و اغفال دختران و زنان در چندین شهر و پیگیری موضوع ، باند مذکور شناسایی و تعدادی از افراد آن دستگیر شده‌اند.
باند مذکور علاوه بر زورگیری، اغفال دختران و زنان، اقدام به توزیع و تکثیر عکس و فیلم‌های مستهجن و مبتذل می کردند.
همچنین این افراد اذعان داشتند که با دریافت پول در آشوب های ماه های گذشته تهران شرکت داشته اند .
 

اقدامات جدید بهائیان برا ی جذب دختران

فرقه ضاله بهائیت بنا دارد دور جدی فعالیت های خود را به شکل نرم تر و رسانه ای تر دنبال نماید.
 ضمن بیان مطلب فوق گفت:پس از حوادث و آشوب های اخیر که این فرقه نقش مستقیمی در این حوادث ایفاء کرد و پس از شناسایی و فیلیترینگ تعدادی از سایت های این فرقه ،طی دستورالعمل صادره از تشکیلات بهائیان این فرقه درایران تصمیم گرفته که یک شبکه از سایت های جدید متعلق به بهائیان را راه اندازی نماید.
وی افزود:قرار است این سایت ها به دو شیوه فعالیت نمایند.برخی از این سایت ها تبلیغ مستقیم فرقه ضاله خود را در دستور کار قرار خواهند داد و تعدادی دیگر به شکل غیر مستقیم و از طریق طرح اولیه برخی مسائل کلی و اجتماعی به تدریج ضمن مخاطب یابی به تبلیغ و جذب فرقه خود بپردازند.
وی در ادامه افزود:یکی از محورهای تلاش بهائیان در این دوره جذب دختران به تشکیلات خود می باشد.
گفتنی است به نظر می رسد در این زمینه بودجه و دستورالعمل خاصی از طرف تشکیلات بهائیان وجود داشته و احتمالاً این بودجه بخشی از همان بودجه تصویب شده کنگره آمریکا جهت فعالیت اینترنتی علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد