سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>> فعلاً طرح"مجمع" را بچسبید

کشف حجاب وسرنگونی که شدنی نیست، فعلاً طرح"مجمع" را بچسبید 

 

 

 

خیال نکنیم جمهوری اسلامی سرنگون شدنی است، فقط چرت ریگی پاره نشد، کشف حجاب و سرنگونی که شدنی نیست، فعلاً طرح مجمع را بچسبید،دو کلمه حرف حساب از رادیو بردگان و ... بخشی از اخبار

محافل ضددین و ضد انقلاب در خارج کشور می گویند برای رسیدن به نظام لائیک و براندازی واقعی باید از اصلاح طلبان حمایت کرد.
سایت خودنویس که توسط شماری از عناصر مقیم آمریکا و اروپا اداره می شود با اشاره به بن بست براندازی در ایران و ضمن دعوت به نفاق و تظاهر نوشت: برای بقای جنبش باید از راه پرپیچ و خمی عبور کنیم. با کوچک ترین لغزش در انتخاب شعارها ممکن است به بیراهه رهنمود شویم. اکنون به تعداد کافی شعار متولد شده اما چیزی که تا امروز از طرف گروه های رادیکال ندیده ایم راهکار است.
ساده است مدام از براندازی صحبت کردن اما باید دید راهکاری برای رسیدن به این شعارها وجود دارد. من به شخصه حکومتی لائیک را آرزو دارم اما اصلاح طلبم برای اینکه راه کار عملی تری سراغ ندارم. برای رسیدن به شعارهایی مثل جمهوری ایرانی، حذف ولایت فقیه، براندازی و غیره، ما نیاز به ابزاری داریم که در حال حاضر در دسترس نیست.
"آرش ح-پ " نویسنده این مقاله می‌افزاید: اغلب دوستان (لائیک) بر این باورند که حکومت تن به اصلاحات نخواهد داد یا اصولا اصلاح پذیر نیست و راهی جز براندازی وجود ندارد اما آیا حکومتی که حتی تن به اصلاح نمی دهد ممکن است تن به انقلاب بدهد؟...
با طرح شعارهای رادیکال ما مجبور می شویم در زمین حکومت بازی کنیم اما طرح شعارهایی مثل آزادی انتخابات می تواند موجب ایجاد شکاف در حاکمیت شود. می دانم کسی که پایبند به ولایت فقیه است نمی تواند خواست سکولارها را تامین کند اما اگر سکولارها و دیگر گروه ها کمی هوشیار باشند می توانند با کمک همین افراد به فضای مطلوب برسند. در غیر این صورت باید منتظر شکست سنگین خود باشیم.
سایت ضدانقلابی می نویسد: آیا در حال حاضر شعار آزادی انتخابات می تواند راهبردی تر باشد یا طرح شعار جمهوری ایرانی؟ طرح شعار آزادی احزاب راهبردی تر است یا شعار حذف ولایت فقیه؟ برخی دوستان با طرح شعارهای رادیکال راه به ناکجاآباد می برند.
آیا طرح آزادی پوشش که خواست ماست در این موقعیت درست است. بله شعار کشف حجاب خوب است اما نه در زمانی که در حال گذار هستیم.
این شعار که از سوی برخی حمایت می شود حتی در یک کشور سکولار هم در اقلیت است چه برسد به وضعیت جاری و غیرسکولار ایران.
"خودنویس " با استقبال از طرح پیشنهادی یکی از کمیسیون های مجمع تشخیص که متضمن مفاد خلاف قانون اساسی است، نوشت: امروز باید از طرح مجمع تشخیص دفاع کنیم. هر طرحی از این دست باید مورد حمایت همه ما قرار گیرد. مهم نیست طراح این طرح اکبر گنجی باشد یا محسن رضایی. مهم خود طرح است که می تواند به ما در این راه کمک کند. اگر بخواهیم چشم بسته با همه چیز و همه کس مخالف باشیم، باید راه سی سال گذشته را سی سال دیگر ادامه دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد