سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اگر جنبش سبز نبود امسال راهپیمایی بی رمقی بود

  ۳هفته در اغما و تکرار لطیفه های 3 کله پوک

 

 

مصاحبه اخیر موسوی از آن جهت که حاوی هیچ نکته جدید و قابل اعتنایی برای محافل ضدانقلاب نیست، روشن می کند که وی این گفتگوی مکتوب را انجام داده تا صرفا بگوید که چون حرف می زند پس هست و تمام نشده است!

نامزد نشان شده جبهه استکبار برای فتنه پس از انتخابات، 3هفته بعد از راهپیمایی دشمن شکن 22بهمن به موضع گیری علیه این خیزش ملی پرداخت و مواضع رسانه های ضدانقلاب را طوطی وار تکرار کرد.
موسوی در این گفت وگوی مکتوب! با سایت خود، برخلاف تشکر چند روز پیش از مردم به خاطر حضور در راهپیمایی، مدعی شد این راهپیمایی مهندسی شده بود و مردم را با قطار و اتوبوس و «شکل های خاص اداری»! به راهپیمایی آورده بودند. این در حالی است که حزب مشارکت، سازمان مجاهدین و مجمع روحانیون پس از غافلگیری در برابر اقیانوس ملت مدعی شده بودند افزایش امسال جمعیت به خاطر دعوت اصلاح طلبان و سبزها بوده است.
موسوی در این گفت وگو اظهار داشت: امسال مراسم 22بهمن تحت تاثیر انتخابات و اتفاقات بعد از آن بود و دولت با هزینه گزاف و بسیج اتوبوس ها و قطارها از سراسر کشور و شکل های خاص اداری سعی کرد اثرات حضور جنبش سبز را در آن خنثی کند. در هیچ سالی این همه ]؟![ نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی به خیابان ها آورده نمی شد.
وی توضیح نداد که اگر آن جمعیت انبوه از سراسر کشور به تهران آورده شده بودند پس انبوهی جمعیت بی سابقه در مشهد و قم و شیراز و ساری و تبریز و اصفهان و... همه شهرها و مراکز استان ها از کجا تامین شده بود؟! این عنصر آلت دست دشمنان انقلاب در عین حال عینا اظهارات مزدورانی چون سازگارا و نوری زاده و مهاجرانی (سه کله پوک) و رسانه هایی نظیر صدای آمریکا و بی بی سی و رادیو فردا را تکرار کرد و با انکار امتداد سیل خروشان جمعیت از میدان امام حسین تا آزادی و خیابان های اطراف این مسیر چند ده کیلومتری مدعی شد میدان آزادی خالی از جمعیت بوده است.
موسوی پس از توهین به شعور مردم و تقلا برای کوچک نمایی تودهنی بزرگ ملت ایران به مستکبران عالم و عوامل آنها، در موضعی متناقض و منافقانه گفت: ما اعتقاد داریم اگر دعوت جنبش سبز و تشکل های اصلاح طلب و مراجع عظام و دیگر شخصیت ها نمی بود، امسال ما یک راهپیمایی بی رمقی داشتیم که اکثریت آن را نیروهای نظامی و انتظامی که از سراسر کشور جمع شده بودند، تشکیل می داد.
وی با تکرار تعبیر راهپیمایی مهندسی شده برای حماسه 22بهمن، گفت «هزینه های گزاف و استفاده از اهرم های استخدامی و امکانات دولتی برای جمع کردن جمعیت محکوم است». این اهانت به ملت و نظام و پیروی از سیاست های تبلیغی استکباری در تخطئه و مخدوش ساختن حماسه 22بهمن در حالی است که جریان فتنه ای که موسوی قطعه ای از پازل آن است، مشخصا از سوی خبیث ترین و ضدانسانی ترین رژیم های دنیا (آمریکا و انگلیس و اسرائیل) سازمان دهی و حمایت شده است.
برخلاف رویه ساختارشکنانه، دیکتاتورمآبانه و قانون شکنانه فتنه پس از انتخابات که مشخصا به فحاشی علیه جمهوری اسلامی، ولایت فقیه، امام خمینی و اصل اسلام و متقابلا دفاع از آمریکا و رژیم صهیونیستی در روزهای 16آذر و 13آبان امتداد یافت، موسوی ادعا می کند: هدف ما تغییر در چارچوب نظام است.
وی هرچند در برابر انتخاب اکثریت ملت به صورت یک یاغی و راهزن عمل کرد، مدعی حمایت از انتخابات آزاد و رقابتی شد و این در حالی است که تایید صلاحیت فردی با مختصات ساختارشکنانه وی از سوی شورای نگهبان در هیچ سیستم سیاسی دنیا امکانپذیر نیست و نفس تایید عنصر آلوده و قانون شکنی چون وی، واقعیت انتخابات آزاد و رقابتی را نشان می دهد.
نکته قابل تامل در اظهارات اخیر موسوی عبرت گرفتن از رسوایی دعوت های قبلی و جا زدن برای فراخوان کذایی روز چهارشنبه سوری است.
این نکته از آن جهت قابل تامل است که طی 8ماهه گذشته ابتدا محافل و رسانه های ضدانقلاب به طراحی تشنجات خیابانی می پرداختند و مدتی بعد موسوی و کروبی همان سناریو را تایید می کردند اما موسوی این بار درباره چهارشنبه سوری می گوید: «توجه کنیم که ممکن است مخالفان جنبش بخواهند با برنامه ای که قبلا هم مشابه آن را اجرا کرده اند، جنبش سبز را بدنام کنند. بنده مطمئنم که سبزها در هیچ برنامه هنجارشکنانه یا تخریبی که موجب آزار و اذیت مردم بشود شرکت نخواهند کرد. ایجاد انفجار و آتش سوزی با مشی جنبش سبز سازگاری ندارد.»
این تعابیر را مقایسه کنید با اظهارات وی پس از حرمت شکنی و آتش افروزی اوباش در روز عاشورا که عوامل آن از سوی موسوی به عنوان «مردم خداجو» معرفی شدند.
موسوی در این مصاحبه مفصل روشن نکرد که چرا پس از 3 هفته، تازه از کما درآمده و درباره راهپیمایی 22بهمن به اظهارنظر و ارزیابی می پردازد. مصاحبه اخیر موسوی از آن جهت که حاوی هیچ نکته جدید و قابل اعتنایی برای محافل ضدانقلاب نیست، روشن می کند که وی این گفتگوی مکتوب را انجام داده تا صرفا بگوید که چون حرف می زند پس هست و تمام نشده است! موسوی همچنین درباره بازداشت سرکرده گروهک ریگی نیز با وجود سپری شدن 5 روز سکوت کرده است. گروهک یاد شده در حوادث 8 ماهه اخیر مرتبا از فتنه سبز حمایت می کرد و می شود حدس زد که وقتی سیستم امنیتی و اطلاعاتی ایران قدرت خویش را به رخ جبهه استکبار می کشد، حال و روز نوچه ها و نشان شده های دیگر مستکبران چگونه باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد