سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>جدیدترین اعترافات ریگی در چنگال آهنین عدالت:

سیا به من گفت:حمله‌ نظامی به ایران برای آمریکا بسیار دشوار است  

 

 

 

ریگی در اعترافات خود گفت: در دیدار با عوامل سازمان جاسوسی سیا در دوبی به من قول حمایت همه جانبه و در اختیار گذاردن پایگاهی با تسلیحات نظامی در نزدیک منطقه داده شده بود.

ریگی سرکرده گروهک تروریستی جندالله، در اعترافات خود که از شبکه "پرس تی وی" پخش شد با بیان اینکه عوامل آمریکایی در دوبی به صراحت به وی گفته اند اکنون موضوع، موضوع ایران است، گفت:سران سیا در نظر دارند از تمامی سازمان های مخالف با ایران که توانایی به چالش کشیدن این کشور را داشته باشند حمایت کند، چرا که حمله نظامی آمریکا

به ایران دشوار است.

فارس، عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی موسوم به جندالله در اعترافاتی که از شبکه پرس تی‌وی پخش شد، با اشاره به همکاری نیروهای آمریکایی با وی برای اجرای حملات تروریستی برای ایجاد ناامنی در ایران، به ارتباطات گسترده عناصر وابسته به این کشور در کویته با وی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی اعتراف کرد.
وی زمان این ملاقات‌ها را پس از درگیری هفدهم اسفند ماه عنوان کرد، که این درگیری‌ها در نزدیکی زاهدان روی داد.
ریگی با اشاره به سفرش به دبی برای دیدار با مامورین امنیتی آمریکایی دراین شهر تصریح کرد: شرط گذاشته بودیم تنها در صورتی با آمریکایی ها دیدار خواهیم کرد که حاضر به کمک باشند.
ریگی با اشاره به دست‌ودلبازی آمریکایی‌ها برای دادن کمک‌های مالی و سیاسی به این گروهک تروریستی اظهار داشت: آمریکای‌ها حاضر شدند به ما در زمینه آزادی نیروها و کمک مالی و نظامی ما کمک کنند.
وی با اشاره به اینکه مقدار زیادی اسلحه و پایگاهی در نزدیکی مرز ایران با افغانستان تنها بخشی از کمک‌های امریکایی ها بود عنوان کرد که آمریکایی‌ها گفتند که آمادگی همکاری ها را در بالاترین سطح ممکن را دارند.
ریگی افزود: آمریکایی ها گفتند ایران راه خودش را طی می‌کند و در وضعیت فعلی ایران مشکل ما است نه القاعده و طالبان.
این تروریست در ادامه اذعان داشت: آمریکایی‌ها گفتند که ما مشکل طرح نظامی علیه ایران نداریم، حمله به ایران برای آمریکا بسیار دشوار است، سیا اهمیت خاصی برای تو قائل است و آمادگی انجام هر کاری برای تو را دارد؛ زیرا دولت ما به این نتیجه رسیده است که آمریکایی‌ها نمی‌توانند در برابر ایران کاری انجام بدهند و صرفا من(ریگی) می بایست عملیاتی را برای آنها انجام دهم.
ریگی در ادامه اعترافات خود گفت: یکی از افسران سیا به من گفت که حمله‌ نظامی به ایران برای آمریکا بسیار دشوار است اما ما بر آن هستیم که از گروه‌های ایرانی که دارای توانایی برای ایجاد جنگ و دشواری علیه نظام ایران هستند، حمایت کنیم.
وی در ادامه اعترافات خود با اشاره به قول مساعد مقامات امنیتی امریکایی برای اعطای دفتر در دبی و همچنینی پایگاهی در منطقه "ماناس " از قرار دیدار حضوری یکی از مقامات سیا از پایگاه این گروه پرده برداشت و افزود: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند که سازمان ما توانایی ایجاد مشکلاتی برای جمهوری اسلامی را داراست و آنها آماده ارائه آموزش یا هرگونه کمک مورد نیاز را در ارتباط با امنیت مخابراتی و دیگر مسائل و حمایت های ضروری را دارا هستند.
به گزارش رجانیوز، ریگی در اعترافات خود گفت: در دیدار با عوامل سازمان جاسوسی سیا در دوبی به من قول حمایت همه جانبه و در اختیار گذاردن پایگاهی با تسلیحات نظامی در نزدیک منطقه داده شده بود.

رییس این گروهک تروریستی گفت: این پایگاه قرار بود در "مناس" در نزدیکی بیشکک واقع در ازبکستان برپا شود.

ریگی در ادامه اعترافات خود افزود: عوامل آمریکایی در دوبی به صراحت به وی گفته اند اکنون موضوع، موضوع ایران است.

ریگی ادامه داد: آمریکایی ها به وی گفته اند اکنون موضوع بر سر طالبان و شبکه القاعده نیست، چرا که ایران راه خود را می رود.

وی در بخش دیگری از اعترافات خود گفت: عوامل آمریکایی به وی گفته اند سران سیا در نظر دارند از تمامی سازمان های مخالف با ایران البته نه از هر سازمانی حمایت کنند.

وی گفت منظور آمریکا سازمان هایی بود که توانایی به چالش کشیدن ایران را داشته باشند، چرا که حمله نظامی آمریکا به ایران دشوار است.

سرکرده این گروهک تروریستی گفت: سیا گروه جندالله را مستعد چنین حمایتی شناخته است.

صبح سه شنبه عبدالمالک ریگی تروریست معروف شرق کشور که عامل ایجاد رعب و ناامنی و قتل دهها تن از شهروندان بیگناه کشور در شرق کشور بود، به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) در پروار دوبی به قرقیزستان دستگیر شد.

ریگی 27 ساله در اولین اقدامات تروریستی گروه خود که با عقاید سلفی و وهابی شکل گرفته بود، سبب شهادت تعدادی از شهروندان بمی در سال 85 در محور ترانزیتی کرمان به زاهدان در منطقه دارزین شد.

گروهک وی همچنین با قتل عام مردم در محور تاسوکی، منفجر کردن اتوبوس حامل پاسداران زاهدان، گروگانگیری تعدادی از نیروهای وظیفه در مرز و به شهادت رساندن آنها، عامل ایجاد ناامنی در شرق کشور بود.

گروه ریگی در آخرین عملیات خود با حمله به سردار نور علی شوشتری فرمانده قرارگاه شرق و تعدادی از سران قبایل بلوچ باعث شهادت این فرمانده مردمی سپاه شد.

عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی موسوم به جند‌الله در راستای اهداف گروهکی خود اقدام به تاسیس مدرسه‌ای در پاکستان کرده بود. ریگی با هدف آموزش عملیات انتحاری اقدام به راه‌اندازی چنین مدرسه‌ای کرده بود. در این مدرسه افراد معتاد و فقیر از شهرهای ایالت بلوچستان پاکستان جمع‌آوری شده و به آنها آموزش عملیات انتحاری داده می‌شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد