سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>توصیفات کارمند موساد در صدای امریکا از ریگی چه بود؟

حامیان موسوی درباره ریگی چه میگفتند؟

توصیفات کارمند موساد در صدای امریکا از ریگی چه بود؟

 

 پخش تصاویر جنایات ریگی و گروهک تروریستی وی علیه مردم بیگناه، سربازان مرزی و فرماندهان سپاه پاسداران در طی دو شب گذشته، اگرچه موجب ناراحتی شدید هموطنان از عمق این رفتارهای غیرانسانی شده است اما بلافاصله پس از این دستگیری، رسانه‌های بیگانه خط خبری مبنی بر ادعای همکاری سرویس‌های اطلاعاتی امریکا و برخی کشورهای منطقه در شکار ریگی را به‌صورت جدی آغاز کرده‌اند تا هم از عظمت عملیات پیچیده و دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج) بکاهند و اشراف اطلاعاتی کم‌نظیر ایران حتی در خارج از مرزهای خود را کوچک‌نمایی کنند و هم ارتباط دائمی این تروریست با امریکا و انگلیس و پشتیبانی مالی، امنیتی آن‌ها از وی را پنهان کنند.

با این حال، مرور چند مصاحبه صدای امریکا، رسانه وابسته به کاخ سفید با این تروریست طی سال‌های اخیر به تنهایی برای اثبات این ارتباط نزدیک کافی است؛ مصاحبه‌هایی که فارغ از چگونگی برقراری ارتباط با این تروریست که مکان حضور وی کاملاً‌ مخفی بود، در فضای کاملاً‌غیرچالشی و با انگیزه توجیه و تطهیر وی انجام می‌شد.

نکته قابل توجه در این مصاحبه‌ها، فرد مصاحبه‌کننده آن، یعنی علیرضا نوری‌زاده کارمند موساد در صدای امریکا است که از عباراتی مانندصریح، بسیار صادق و منجی برای این آدمکش استفاده می‌کرد.

بخش‌های کوتاهی از این مصاحبه‌های تفصیلی که متن آن‌ها را نیز نوری‌زاده با کمال افتخار در سایت شخصی خود قرار داده، در ادامه آمده است:

تصویر متن اصلی مصاحبه از سایت نوری‌زاده

مزدوری و حماقت سازگارا و نوری زاده و حمایت مفتضحانه آنها از عبدالمالک ریگی با وجود آن همه جنایت علیه ملت ایران، به حدی است که با هیچ نوشته‌ای نمی‌شود آن را توضیح داد. مصاحبه علیرضا نوری زاده را با عبدالمالک ریگی بخوانید و ببینید که چطور سعی می‌کند، جنایات متعدد ریگی را با دروغ‌های خودش پنهان کند. بخش‌هایی از عبارات نوری زاده در خصوص شخصیت ریگی در آن مصاحبه:

نوری زاده: «ما خیلی صریح روشن خواهیم کرد که آیا آقای ریگی آنطور که نظام می‌گوید وابسته به آمریکاست و آمریکا او را حمایت می‌کند، پاکستان حمایتش می‌کند، کشورهای عربی منطقه پشتش هستند؟ اینها را آقای ریگی توضیح می‌دهد چون آدمی است بسیار صریح و بسیار صادق در حرف زدن!»

نوری زاده: «سئوال دیگری که من از شما دارم در ارتباط با تماس‌های شما با گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی است رژیم جمهوری اسلامی همزمان با پخش فیلم‌هایی از مجاهدین خلق که با رژیم صدام حسین در تماسند یا روبوسی می‌کنند با صدام حسین یا طه‌یس‌رمضان یا دیگران یا در حال دادن اطلاعات به اینها هستند اینها را تلویزیون رژیم بعد از خبر پخش می‌کند و همزمان با این شایعاتی کردند که حتی یک‌بار خبری را از شما تلویزیون مجاهدین پخش کرده بود این‌را بهانه کردند برای اینکه شما مرتبط با این سازمان هستید و این سازمان در واقع اسلحه و مهمات برای شما می‌آورد که البته ادعای بی‌ربطی است! من می‌خواهم از زبان خود شما بشنوم که اولا شما با گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی تماسی دارید؟ آیا با سازمان مجاهدین خلق ارتباطی به این وسعت دارید که رژیم ادعا می‌کند و پیش شرط شما برای همدلی و همبستگی با گروههای دیگر چیست؟»

عبدالمالک ریگی: اول از همه این نکته را بگویم که یک سازمان در این شرایط ناگزیر است که حداقل با اپوزیسیون در ارتباط باشد البته این هم مهم است که این سازمان تعریفی را برای روابط خود مشخص کرده است در خصوص هر سازمان و جنبشی با در نظر گرفتن سابقه آن سازمان و حرکات آن که تا چه حد به نفع ملت بودند و تا چه حد به ضرر ملت. در خصوص مجاهدین خلق که شما سئوال کردید خودتان هم گفتید و بنده هم تاکید می‌کنم که روابط ما ممکن است در حد چند ایمیل باشد و بس! و این روابطی ناگزیر هستند. اگر موفقیتی برای ما آمده آنها برای ما تبریک فرستادند!

نوری‌زاده : «بسیار ممنون. حالا من یک سئوال دیگر دارم و شاید هم اندکی سئوال مشکلی باشد فردا در نظر بگیرید 20 تا از سربازان نیروهای انتظامی یا سپاه اینها وجدان‌شان بیدار می‌شود اینها دلشان نمی‌خواهد به روی مردم آتش بگشایند اینها از جنبش شما متاثر می‌شوند و می‌خواهند به جنبش شما بپیوندند و می‌خواهند شما نجات‌شان دهید تا چه حد شما امکانات دارید برای کمک به این افراد در نیروهای مسلح؟!»

نوری‌زاده: «آقای ریگی من دلم می‌خواهد امشب یک عهدی با هم ببندیم و در واقع یک پیامی را به مردم ایران بدهیم رژیم موفق شد شما را تخریب کند! به‌قول شما بعضی از اشتباهات(!) را چنان مبالغه‌آمیز جلوه‌گر کرد که شما در نگاه بعضی تبدیل شدید به راهزنی که می‌آید و می‌کشد و رحم به کودک و بزرگ و جوان نمی‌کند!… من می‌خواهم آقای ریگی شما به مردم ما بگویید که شما به هیچ‌وجه قصد آدمکشی ندارید! شما قصد کشتن مامور را ندارید و واقعا ماموران را هم هموطنان خود می‌دانید و فقط تقاضا و آرزوی شما این است که اینها آزار به مردم نرسانند مردم را نکشند، جوانان مردم را اعدام نکنند و در صف دشمنان ملت ایران جا نگیرند…

نظرات 1 + ارسال نظر
حزب الله پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:45 http://hezbollah8.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد