سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>طنز//ریگی و مچ بند سبزش در چهار راه کالج

فرمایشاتی در خصوص دستگیری عزیز دلمان،برادر "ریگی" 

 

 

 

فرمایشاتی داشتم در خصوص دستگیری عزیز دلمان، پاره جگرمان؛ برادر "ریگی" متولد سال 1358، در یکی از قبایل بلوچستان که چند روزی است

برنا: خبر رسیده که شیخ اصلاحات در بیانیه جدیدی در خصوص فشارهای وارده بر "ریگی" دّر فشانی هایی کرده به این شرح: فرمایشاتی داشتم در خصوص دستگیری عزیز دلمان، پاره جگرمان؛ برادر "ریگی" متولد سال 1358، در یکی از قبایل بلوچستان که چند روزی است توسط نیروهای ضد انقلاب دستگیر شده و از انجام خدمات انسان دوستانه و اهداف بشر دوستانه اش بازمانده و اصلا چه کسی دلش می آید یک چنین کاری را با تروریست مهربانی چونان برادر ریگی بکند.

کسی که خدمات ارزنده ای را به دنیا و به خصوص به جامعه ما ارزانی داشته و گویا قصد دارند که او را تخلیه اطلاعاتی کنند و بازجویی های در راه است و ما می خواهیم منعشان کنیم از این کار که اصلا وجهه خوبی نداشته و هیچ انعکاس خوبی در دنیا، " بی بی سی فارسی" و "صدای آمریکا" نداشته و دیگر تحویلمان نخواهند گرفت و من به عنوان یکی از افرادی که دغدغه رعایت حقوق بشر (خصوصا چنین بشرهایی) خواب و خوراکم را گرفته، قصد دارم تا آزاد کردن این برادر تروریست مان از پای ننشینم. اصلا اگر آزاد نشود جواب شیرین را چه بدهیم؟ کی می خواهد جواب سازگارای نور چشمی مان را بدهد؟

ما نگران این همه اعتباری که در مقابل این ها کسب کردیم نیستیم، ما نگران حقوق ابنا بشر هستیم و نه لاغیر. راستی شنیده ایم که گویا او را به کهریزک منتقل کرده اند و چه پدرها که از او در نیاورده اند. ما برویم خِرخِره ننجون کی را بگیریم؟ از این همه اجحاف و نامردی در حق این برادرمان به کدام سازمان بین المللی شکایت کنیم؟

و اصلا وجود چنین جوان هایی برای مملکت لازم است. امثال این ها هم در یک جبهه دیگر می جنگند. ریگی ها هم کم به ملت خدمت نمی کنند. مثلا به همین مردم بلوچستان، چه قدر خدمات دادند، چه قدر خرخره بریدند و کشتند بالاخره جمعیت کره زمین را یک جوری باید کم کرد دیگر. خوب برادر ریگی کار ما را راحت کرد دیگر.

خلاصه این که خواستیم بگوییم خدا را خوش نمی آید با چنین جوان مقروض به حیایی، چنین رفتاری را بکنید و در زندان مخوفی چونان کهریزک که گوانتانامو پیشش لُنگ می اندازد او را شکنجه بدهید و اگر به این کار ادامه بدهید، آن جانب شخصا از طریق مجامع بین المللی چون "سی ان ان" و "صدای آمریکا" اقدام خواهم کرد.


در پی این بیانیه یاداشتی از میرحسین موسوی نیز منتشر شده بدین گوهر فشانی: ریگی از طرفداران این جانب بوده و خودم او را در روزهای پیش ار انتخابات با مچ بند سبز در چهارراه کالج دیدم که دنبال ماشین ما می دوید گویا، پی در پی می گفت: موسوی موسوی حمایتت می کنیم و متفکر قرن، همسر بنده نیز به شیوه همسر اوباما برای ایشان دستی تکان دادند به علامت تشکر و خوب به یاد دارم که عیال گفتند: پرزیدنت آینده! من استعداد زیادی در این جوان می بینم، اگرانشاءلله رییس جمهور شدی حتما او را وارد کابینه ات کُن. بنده هم از آن جایی که هر چه ایشان بگوید همان است و اصولا زورمان به او نمی رسد، قبول کردیم.

شما با این کار صدای آزادی را دارید خفه می کنید و این کار به ضرر جامعه است. اگر تحقیق کنید خواهید دید که او از اغتشاش گران حوادث بعد از انتخابات نیز بوده و ما تعصب داریم رویش عجیب و شب و روز در فکرش هستیم و مرام مان اجازه نمی دهد که بی خیالش شویم چون هرچه باشد او به خاطر ما کلی عرق جبین ریخته کرد و شعارهای ضد انقلابی داده و دوست داشته که احتمالا ما پرزیدنت شویم.

همین روزهاست که او را نیز به شیوه خودمان و دوستان و هوادارانمان با چادر گل گلی فراری بدهیم، البته امیدواریم مثل آن هوادارمان لو نرود و حیثت مان را به باد ندهد. خلاصه مطلب اینکه ریگی از خودمان است.

همچنین سایت های به روز و آنلاین "کلمه، جرس، سحام نیوز و پارلمان نیوز" از آن جایی که تنه شان به شیخ اصلاحات خورده، در پیامی مشترک اذعان کرده اند از آن جایی که ما تا به حال خواب بودیم و تازه بیدار شدیم و نمی دانیم اینجا کجاست و ریگی کی بوده و قراره حالا چی بشه، از تعقیب لحظه به لحظه این ماجرا مغفول ماندیم و به انتشار پیام ها و بیانیه های گوهرین بزرگواران اصلاحاتی بسنده می کنیم،باشد که ما را ببخشید چون از بس بیدار بودیم این مدت،خوابمان برد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد