سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اسرار گروهک ریگی‌ از زبان برادرش

 اسرار گروهک ریگی‌ از زبان برادرش 

 

 

 

برادر مالک ریگی بیان کرد: همه جنایات و عملیات‌هایی که انجام داده‌ایم، به نیت کشتن شیعه و رسیدن به جنت بوده است. وی ادامه داد: اعترافات ما به نیت طمع و از روی ترس نیست چون حکم ما اعدام است و خود حکم صادره را قبول داریم.

برادر عبدالمالک ریگی و رهبر بسیاری از عملیات‌های گروهک تروریستی مالک‌ ریگی در اعترافات خود، از اسرار و پشت پرده این گروهک تروریستی پرده برداشت.
شرور عبدالحمید ریگی برادر شرور عبدالمالک ریگی چندی پیش در اعترافات خود اسرار گروهک تروریستی مالک‌ریگی را فاش و آمریکا را به عنوان پشت صحنه تمام جنایات و عملیات‌های گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی معرفی کرد.
* گوشه‌ای از اعترافات عبدالحمید ریگی‌
برادر سرکرده گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی در جمع علما، روحانیون و سران قبایل و طوایف سیستان و بلوچستان به تشریح چگونگی انجام عملیات‌هایی که خود در آن حضور داشته یا رهبری آن را بر‌عهده داشته است پرداخت و گفت: بیشتر این عملیات‌ها به خاطر نشان دادن قدرت گروهک در استان سیستان و بلوچستان و خارج از آن به آمریکا بود تا امکانات مالی، اطلاعاتی لازم را برای ادامه کار گروهک فراهم کند.
بر اساس اعترافات صریح شرور عبدالحمیدریگی، این گروهک تروریستی با تحریک احساسات مذهبی جوانان بلوچ و سوءاستفاده از واژه جهاد، اقدام به جذب نیرو و آماده کردن آنها برای انجام عملیات‌های سیاسی می‌کند.
دستگیری 14 نفر از اعضای گروهک عبدالمالک‌ ریگی و اعترافات آنها سبب شد تا اهداف این گروهک و دست پنهان شیطان بزرگ نه تنها برای مردم سیستان و بلوچستان و ایران بلکه برای دنیا مشخص شود.
عضویت در گروهک تروریستی موسوم به جندالله، گروگانگیری پرسنل نیروی انتظامی، شرکت در عملیات‌های راهبندی و ترور افراد بی‌گناه، شرکت در جنایات تاسوکی و دارزین گوشه‌ای از اعترافات این اعضای گروهک تروریستی بود که الحمدالله همه این اعضا به غیر از برادر شرور عبدالمالک ریگی طی هفته‌های اخیر به مجازات عمل ددمنشانه خود رسیده و به دار مجازات آویخته شدند.
عبدالحمیدریگی به عنوان شخص دوم گروهک، برادر شرور عبدالمالک‌ ریگی و کسی که خود به عنوان فرمانده حضور داشته، یک منبع اطلاعات و اخبار برای پی بردن همه اقشار مردم به اهدف شوم این گروهک به شمار می‌رود و هنوز حرف‌های زیادی از پشت پرده این گروهک برای گفتن دارد که اعترافات صریح وی هنوز در تکمیل تحقیقات یکی از مراجع امنیتی اطلاعاتی استان که در زمینه این گروهک تروریستی موسوم به جندالله فعالیت می‌کند لازم است.
* قتل همسر شرور عبدالحمید به دست خودش هم از بی‌سوادی بود؟
شرور عبدالحمید ریگی عامل اصلی عضویت خود در گروهک تروریستی برادرش را بی‌سوادی خود عنوان کرد و گفت: برادرم عبدالمالک از بی‌سوادی من سوءاستفاده کرده و با تحریف‌ و ارائه آیات دروغ از قرآن کریم، شیعه‌کشی را نه تنها برای من بلکه برای همه اعضای گروهش، جهاد تفسیر کرده و از طریق تحریک احساسات مذهبی ما، دشمنان را به مقاصد شومشان می‌رساند.
آنچه در ادعای عبدالحمید ریگی سئوال ایجاد می‌کند، قتل همسر وی آن هم به دست خود او است.
معقول به نظر نمی‌رسد که یک انسان آنقدر تحت تاثیر اراجیف و حرف‌های بیهوده شخصی قرار بگیرد که حتی به همسر خود رحم نکرده و او را بی‌رحمانه و در هنگام خواب به ضرب گلوله در سر به قتل برساند.
هیچگاه بی‌سوادی باعث نمی‌شود که کسی شریک زندگی خود را به حرف‌های بیهوده دیگران با دست خود به قتل برساند آن هم همسری را که چند سال با او زندگی کرده و همسر اولش را به خاطر عشق به او طلاق داده و هم‌اکنون از او سه فرزند دارد.
یقینا القائات شیطانی عبدالمالک ریگی آ‌نقدر حرفه‌ای بوده که سبب زوال عقل زیردستانش شده به گونه‌ای که آنها حتی به همسر و خانواده خود نیز رحم نمی‌کنند چه برسد به سایر افرد.
* مادر فائزه منصوری:
فرزندانم قربانی تفکرات تروریستی شدند
مادر فائزه منصوری همسر عبدالحمید ریگی نیز در این زمینه به خبرنگار فارس در زاهدان گفت: دامادم عبدالحمید که توسط برادرش عبدالمالک ریگی و سرکرده گروه تروریستی موسوم به ‌جندالله شستشوی مغزی شده بود، همسرش را که روزگاری تمام هستی‌اش بود، بیرحمانه به قتل رساند.
وی افزود: در دیداری که در زاهدان با دامادم داشتم، وی از کشتن همسرش ابراز ندامت و پشیمانی کرد ‌ولی دیگر فایده‌ای نداشت و این ندامت حکم نوشدارو پس از مرگ سهراب است.
وی ادامه داد: به قتل رسیدن فرزندان من، تنها یکی از چند‌ جنایت هولناک عبدالحمید و گروهک تروریستی مالک ریگی است و دست این گروهگ به خون چند‌ فائزه و شهاب دیگر آلوده شده و نفرین خانواده‌های زیادی دنبال راه آنها است.
مادر فائزه منصوری تصریح کرد: برادر جنایتکار عبدالحمید دامادم، پسر بزرگ من، شهاب منصوری را که او هم مانند خواهرش بی‌گناه بود، با بی‌رحمی‌ تمام سر از تنش جدا کرد.
وی با بیان اینکه حکم عبدالحمید ریگی "دامادم " اعدام صادر شده است، افزود: طناب ‌دار برای کسی که حتی به همسر و برادر همسر خود رحم نکند، کافی نیست.
* پدر همسر عبدالحمید ریگی:
اشد مجازات را برای دامادم درخواست کرده‌ام
سید محمد موسوی افزود: دامادم عبدالحمید و برادرش عبدالمالک هر دو دست‌نشانده شیطان بزرگ آمریکا هستند و از دولت اشد مجازات را برای هر دوی آنها خواستارم.
* آگاه کردن جوانان بلوچ‌
عبدالحمیدریگی در جلسه گردهمایی دیگری از علما، روحانیون و سران طوایف در صحنه حاضر شد و گفت: شاید اگر معتمدان و ریش‌سفیدان قبل از این جنایات هم به طور مستمر این گردهمایی‌ها را برگزار می‌کردند، ما راه درست رسیدن به بهشت الهی را یاد می‌گرفتیم و امروز شاهد بروز این جنایات بی‌رحمانه نبودیم.
وی افزود: برادرم عبدالمالک با تفسیرهای دروغ از قرآن، شیعه‌کشی را جهاد در راه خدا معرفی کرد و به ما می‌گفت اگر علیه شیعه جهاد کنید به بهشت الهی می‌رسید.
برادر مالک ریگی بیان کرد: همه جنایات و عملیات‌هایی که انجام داده‌ایم، به نیت کشتن شیعه و رسیدن به جنت بوده است.
وی ادامه داد: اعترافات ما به نیت طمع و از روی ترس نیست چون حکم ما اعدام است و خود حکم صادره را قبول داریم.
وی با اشاره به کوتاهی علما، روحانیون و سران طوایف و قبایل در آگاه کردن جوانان نسبت به مسایل تحریفی قرآن، خاطرنشان کرد: اگر علما تفسیر درست و کامل قرآن را در مساجد گرد‌همایی‌ها برای ما شرح می‌دادند، امروز به یک جنایتکار تبدیل نمی‌شدیم.
وی افزود: از علما و سران قبایل می‌خواهم جوانان را نسبت به نقشه‌‌های شوم دشمنان آگاه کنند تا آنها مثل ما گرفتار خرافات عده‌ای نادان نشده و شیعه‌کشی و برادرکشی را جهاد ندانند.
*و در آخر
گروه تروریستی عبدالمالک ریگی پیش از آنکه یک گروه باشد یک فرقه است که از طریق تحریک احساسات مذهبی جوانان قوم بلوچ، برای مقابله با نظام حرکت می‌کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
هر فیلم ۱۰۰ تومان !! چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 16:11 http://www.Pool-Vate.Com

سلام دوست عزیز.سریع میرم سر اصل مطلب ما یه سایت زدیم که در حال حاضر از نظر قیمت اولین و مطمعنا آخرین سایت است در زمینه فیلم و اختصاصی سایت خواهشمندم برای یک بار هم از سایت ما دیدن فرمایید: www.Pool-Vate.Com با تشکر..درضمن ما هر فیلم رو 100 تومان میدیم !!!

باقری چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 14:22 http://haqiqat.mihanblog.com/

«قالَ الاِْمامُ الْمَهْدِىُّ(علیه السلام):
أَنَا خاتَمُ الأَوْصِیاءِ وَ بى یَدْفَعُ اللّهُ الْبَلاءَ عَنْ أَهْلى وَ شیعَتى.»:
من آخرین نفر از اوصیا هستم، خداوند به وسیله من بلا را از خانواده و شیعیانم برطرف مىگرداند.
أَکْثِرُو الدُّعاءَ بِتَعْجیلِ الْفَرَجِ فَإِنَّ ذلِکَ فَرَجُکُمْ.»:
براى تعجیل فَرَج زیاد دعا کنید، زیرا همین دعا کردن، فَرَج و گشایش شماست.
نوکررخ ارباب نبیندسخت است
آغازولایت وامامت مولاصاحب الزمان برشیعیان ودوستدارانش به خصوص شمادوست بزرگوارمبارک
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد