سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>تلاش کروبی برای زندان رفتن ادامه دارد

 

آیا کروبی قرص اکس خورده که...

 

شیخ ساده لوح اصلاحات در جدید ترین بیانیه خود ضمن توهین به ملت ایران و زیر سوال بردن راهپیمایی22 بهمن نوشت:در رسانه‌‌های داخلی حتی یک تصویر هم از این همه لشگرکشی و پرتاب نارنجک‌های اشک‌آور و ضرب و شتم شما "مردم"، نشان داده‌نشد!

حریف ناکام آرای باطله در انتخابات ریاست جمهوری، پس از 10 روز شوک زدگی در برابر حماسه پرشکوه ملت ایران در 22 بهمن از اغما درآمد و به تبعیت از تبلیغات رسانه های استکباری ادعا کرد جمعیت مذکور با صدها اتوبوس و قطار به تهران آمده بودند!
مهره خریداری شده توسط شهرام جزایری که نتوانست بیش از 330 هزار رأی از مجموع 40 میلیون رأی را در انتخابات به خود جلب کند و آرایی به مراتب کمتر از آرای باطله به دست آورد، با صدور بیانیه ای ادعا کرد: جریان تمامیت خواه و خشونت طلب می کوشد با استفاده از صدا و سیما و رسانه های دولتی و شبه دولتی خود، با بی اخلاقی تمام و وارونه سازی واقعیت و پنهان کردن وحشی گری های جانبی و فضای امنیتی حاکم بر این راهپیمایی، آن را به نفع خود مصادره کند.
وی همچنین نوشت: راهپیمایی امسال در حالی برگزار شد که نیروهای نظامی و امنیتی تهران را به پادگان تبدیل کرده بودند. طرفه آن که حتی یک تصویر از این همه لشکرکشی و ضرب و شتم شما مردم در رسانه های داخلی نشان داده نشد!
وی همچنین با ادعای اینکه طیف متبوع وی در رقم خوردن حماسه 22 بهمن سهم داشته اند و بدون این دعوت راهپیمایی بی رمق می شد، خواستار دادن اجازه راهپیمایی به مخالفان و انجام رفراندوم علیه نظارت استصوابی شورای نگهبان شد و این در حالی است که شخص وی با همه خیانت ها و آلودگی هایش در انتخابات اخیر در زمره نامزدها قرار داشت اما حتی اعضای ستاد او (کسانی نظیر کرباسچی) هم حاضر نشدند رأی خود را برای او هدر کنند.
کروبی با تحریف صورت مسئله نوشت: ما با دو گرایش روبرو هستیم. یکی گرایشی است که از حق اجتماع و راهپیمایی مردم که در اصل 27 قانون اساسی نیز بر آن تصریح شده، می هراسد و برای همین روز راهپیمایی ملی، تهران را به پادگان تبدیل می کند. اما سوی دیگر، گرایشی است که مردم را با همه تنوع و رنگارنگی اعتقادیشان، فارغ از ویژگی های جنسیتی و قومیتی و فرهنگی و طبقاتی، به رسمیت می شناسد. گرایشی که مردم را نه صرفاً به میدان آزادی، بلکه به نشستن سر سفره آزادی فرا می خواند.
وی در حالی تلاش کرد افراطیون شکست خورده در 2 مناسبت 22 خرداد و 22 بهمن را سهیم در راهپیمایی باشکوه روز پیروزی انقلاب کند که در تجمعات ضد انقلابی و آشوب طلبانه تدارک شده از سوی سران فتنه، علیه جمهوری اسلامی، امام خمینی، ولایت فقیه و رهبری و حتی ساحت امام حسین علیه السلام مکرراً حرمت شکنی شد و با صراحت به نفع مستکبران آمریکایی و صهیونیست رانده شده از ایران شعار داده شد. اما آنچه ملت روز 22 بهمن فریاد کرد شعار دفاع از جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و مرگ بر آمریکا و اسرائیل و سران فتنه بود که البته آقای کروبی پس از 10 روز خود را به بی خبری زده است. البته براساس بیانیه تنظیم شده به نام کروبی باید گفت لابد آن جمعیت 50 میلیونی به نفع آمریکا و اسرائیل شعار می دادند که ایشان را توهم برداشته است!!
گفتنی است موسوی و کروبی از عناصر ضدانقلاب دعوت کرده بودند با حفظ هویت متمایز! در راهپیمایی شرکت کنند که در بین محافل ضد انقلاب به تمسخر تعبیر به تئوری یابو و درازگوش تروا شد. حامیان سران فتنه همچنین از 22 بهمن به عنوان روز رفراندوم و پایان دادن به کار جمهوری اسلامی یاد کرده بودند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد