سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>امام راحل(ره):نام برده تحت حفظ به تهران اعزام شود...

 

ادامه تحصیل مهدی هاشمی دروغ است -او دردبی ساکن است

 

 

آقای هاشمی امام (ره) یعنی این. مجلس خبرگان رهبری از رییسش آقای هاشمی رفسنجانی بخواهد که بگوید چرا در ایام بعد از عاشورا موضع‌گیری‌ نکردید؟ چرا فرزند شما امروز در دبی است؟ آقای هاشمی مهدی را آنقدر رستم صدا زده که ظاهرا از رستم‌شان می‌ترسند؟ از آیت‌الله خزعلی یاد بگیرید.

فارس، حجت الاسلام حمید رسایی در ادامه نشست سرنوشت چهره‌های انقلاب صعود یا سقوط که بعد از ظهر امروز در سالن دانشکده داروسازی دانشگاه تهران برگزار شد پس از اتمام سخنان خود در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان در پاسخ به دانشجویی که گفت افراد که خود را بی طرف می‌دانند آیا در قرآن کریم به آنها اشاره شده است، خاطرنشان کرد: ما فرد بی‌طرف نداریم سکوت یک نوع دخالت است.
وی افزود: عده‌ای در حال بریدن سر امام حسین (ع) سکوت کردند و سکوت آنها به نفع جریان یزد و معاویه شد.

رسایی خاطرنشان کرد: انسان‌ها باید پاسخگوی اعمال خود باشند چون مختارند. شما یا راه می‌روید یا راه نمی‌روید فقط راه رفتن فعل نیست. بلکه راه نرفتن هم فعل است بنابراین در روز قیامت این گونه افراد باید پاسخگوی اعمالشان باشند و این اعمال یا سلبی یا ایجابی است.
دانشجوی دیگری از رسانی در خصوص مطرح شدن بحث کمیسیون ملی انتخابات در مجمع تشخیص مصلحت نظام پرسید که وی پاسخ داد: کمیسیون ملی انتخابات موضوعی است که در مجمع تشخیص مصلحت مطرح شده است و سابقه آن به چند سال پیش باز می‌گردد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: چند سال پیش وزیران اطلاعات و کشور وقت یعنی آقایان محسنی‌ اژه‌ای و پورمحمدی به مقام معظم رهبری نامه‌ای نوشتند و اعلام کردند در حوزه تبلیغات و ثبت نام کاندیداها مشکل وجود دارد و راهکارهای قانونی پاسخگو نیست و در این خصوص اشراف وجود نداشته و کاندیداها از شرایط یکسان برخوردار نمی‌شوند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: این بحث نیاز به تدوین سیاست‌های کلی داشت و مقام معظم رهبری این مورد را به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاد چون تشخیص مصلحت نظام یک ارگان مشورتی است.

وی با اشاره به اینکه در مجمع تشخیص مصلحت نظام این بحث مطرح شد اما این در حالی بود که پیشنهاد کمیسیون ملی انتخابات پس از برگزاری انتخابات مطرح شد خاطرنشان کرد: در مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار شد ترکیبی تشکیل شود و نمایندگان مراکز مختلف و حتی شخصیت‌های حقیقی و حقوقی حضور داشته باشند تا وظیفه اجرا را داشته باشند و شورای نگهبان نیز در این کمیسیون با دارا بودن یک نماینده بدون حق رای فقط برای استفاده از اطلاعات شورای نگهبان حضور داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه آقایان می‌گویند نظر ما فقط اجرا است نه نظارت اظهار داشت: باید توجه داشت این طرح به طور کامل مورد تصویب قرار نگرفته است و نقش شورای نگهبان به عنوان یک دستگاه نظارتی کم رنگ شده است.

وی افزود: مرتضی نبوی یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام که یکی از موافقان این طرح است در مصاحبه‌ای اعلام کرده شاید این کمیسیون برگزاری انتخابات را به وزارت کشور محول کند ولی ما اعتقاد داریم برگزار کننده انتخابات وزارت کشور نباشد تا شائبه تقلب پیش نیاید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: خاطرنشان کرد: اما من از این آقایان سئوال دارم که نظام اسلامی 30 سال انتخابات را برگزار کرده و وزارت کشور در دوره های مختلف بازوی اجرایی برگزاری انتخابات بوده است و سلایق مختلف از صندوق‌های رای بیرون آمده است. در این 30 سال با سلیقه‌های چپ رای‌های جناح راست از صندوق خارج شده و بالعکس آن با سلایق جناح راست رای‌های جناح چپ خارج شده است و چرا هیچ وقت نمی‌گفتید تقلب صورت گرفته اما اکنون این بحث را مطرح می‌کنید.

این نماینده مجلس در ادامه تاکید کرد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری اخیر آقایان به خاطر رفتارهای غیر قانونی خود گندی را بالا آوردند که اکنون چاره‌ای جز این ندارند که این مسئله را توجیه کنند. حال چرا باید اجرای انتخابات از حیطه وظایف کشور برداشته شود. در صورتی که منابع مالی و تیم‌های کاری کاندیداها نیز باید مشخص باشد.

رسایی خاطرنشان کرد: بنده خطاب به طراحان کمیسیون ملی انتخابات اعلام می‌کنم بخشی از طرح‌های شما خوب است چون در خصوص منابع مالی کاندیداها واکاوی می‌شود اما آقایانی که پشت این قصه هستند توضیح دهند موسسه تینک‌تانک که موسسه مشورتی اوباما در انتخابات آمریکا بود پشت این ماجراها و انتخابات اخیر چه می‌کند.

وی با طرح این سئوال که چرا باید برخی کاندیداها در انتخابات کشور ما از مشورت این گونه موسسات بهره ببرند تاکید کرد: اوباما به موسسه تینک‌تانک بابت بخش رسانه و جنگ روانی ستاد انتخاباتی خود 197 میلیون دلار پرداخت کرده است. این در حالی است که برخی از آقایان در قرار دادهایی که داشتند برای کارهای تبلیغاتی که مو به مو در انتخابات انجام شد این شرکت دو مبلغ جداگانه را از آنها درخواست کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه تصریح کرد: در صورتی که کاندیدا اول نشود اما رای خوبی بیاورد این شرکت از آقایان 200 هزار دلار درخواست کرد و در صورتی که به عنوان گزینه اول انتخابات مطرح شوند از این آقایان مبلغ یک میلیون دلار درخواست کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اسناد موجود در لانه جاسوسی در خصوص بنی صدر اشاره کرد و گفت: در اسناد لانه جاسوسی آمده آمریکا برای نزدیکی به بنی صدر از راه اقتصادی وارد شد. بدون اینکه حتی خود بنی صدر از این موضوع اطلاع داشته باشد و در عین حال یکی از اعضای سیا به عنوان یکی از اعضای موسسه اقتصادی آمریکایی از بنی صدر درخواست مشاوره اقتصادی کرد. اما مباحث سیاسی را نیز در این بین به وی القاء کرد.

رسایی در ادامه خاطرنشان کرد: آیا نمی‌شد در انتخابات از موسساتی که به اوباما مشورت دادند استفاده نشود؟ اما متاسفانه این اتفاق افتاد و آقایان این افتضاح را بار آوردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به دانشجویی که سئوال کرد خیانت برخی افراد مشخص است پس دلیل سازش چیست؟ پاسخ داد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند برخی اوقات اصلا در میدان سیاست همان نتیجه خیانت را به دنبال دارد که سیاست مقام معظم رهبری جذب حداکثری و دفع حداقلی است و تا آنجایی که مقدور است مقام معظم رهبری دست رد به سوی این افراد نمی‌زنند همان طور که امام راحل این گونه عمل کرد.

رسایی با طرح این سئوال که آیا اگر با سران فتنه در همان روزهای اول برخورد می‌شد آیا این ریزش‌ها صورت می‌گرفت یا خیر؟ خاطرنشان کرد: پس از حوادث جریان فتنه در روز قدس، 13 آبان و روز عاشورا جمعیت آنها ریزش پیدا کرد و در نهایت در حماسه 9 دی ماه سیل آمده و خس و خاشاک را برد.

وی افزود: برخی شایعه کردند که احمدی نژاد گفته است رای دادن به موسوی خس و خاشاک است در حالی که ما در کنار احمدی نژاد حضور داشتیم و رئیس جمهور کشورمان گفت: من رئیس جمهور 40 میلیونی هستم و کسانی که شیشه شکسته و اغتشاشات کرده‌اند خس و خاشاک هستند و در ادامه مشخص شد اینگونه افراد به سازمان‌های جاسوسی، سلطنت طلبان، منافقان و ... وصل هستند.

این نماینده مجلس در ادامه تاکید کرد: اینگونه افراد از ابتدای انقلاب حضور داشتند. برخی از این گروه خانواده‌هایی هستند که به دستور امام خمینی (ره) حکم اعدام در خصوص آنها اجرا شد و باید اجرا می‌شد و اکنون کینه دارند. کمترین جرم سران فتنه این است که این عناصر ضد انقلاب را که از ابتدای انقلاب حضور داشتند جرات و جسارت داد.

رسایی در پاسخ به دانشجویی در خصوص برخورد دستگاه قضایی با مهدی هاشمی تاکید کرد: برخورد با سران فتنه و از جمله مهدی هاشمی یک آزمون برای دستگاه قضایی کشور است، می دانیم در برخورد با سران فتنه سیاست صبر و بصیرت مقام معظم رهبری حاکم است و البته ایشان به وقت خود برخورد خواهند کرد اما باید توجه داشت سران فتنه در 22 بهمن ماه امسال در خیابان‌های کشور به روشنی محاکمه شدند.

رسایی در ادامه تاکید کرد: مهدی هاشمی که گفته می‌شود در لندن ساکن شده است اکنون در لندن حضور ندارند و در دبی ساکن است و حتی آقای مرعشی چند وقت پیش به ملاقات وی رفته است و تحصیل وی دروغ است و یکی از دروغ‌هایی است که در ادامه سلسله دروغ‌های پس از انتخابات مطرح است.

وی افزود: دستگاه قضایی اعلام می‌کند پرونده مهدی هاشمی به مراجع ذی ربط ارجاع شده در حالی که باید دستگاه قضایی در ابتدا مهدی هاشمی را در دادگاه احضار کند و حال چرا دستگاه قضایی وی را احضار نمی‌کند و این بحث در مجلس شورای اسلامی هم مطرح شده است اما هنوز جواب قانع کننده‌ای در خصوص اینکه پرونده وی به مراجع قضایی ارجاع شده یا خیر را دریافت نکرده‌ایم و باید توجه داشت که احضار مهدی هاشمی به دادگاه اولین اقدامی است که باید صورت بگیرد. اما تاکنون متاسفانه این اقدام عملی نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به خاطره‌ای از امام خمینی (ره) درج شده در روزنامه جمهوری اسلامی اشاره و تاکید کرد: روزنامه جمهوری اسلامی در تاریخ دهم شهریور ماه سال 78 در صفحه 13 خود که به نوشته مسیح مهاجری موجود است آورده است سید حمید روحانی که یک مورخ است نقل می‌کند در سال 59 آن روز که بنی صدر کودتای خزنده‌ای را علیه نظام اسلامی دنبال می‌کرد یکی از عزیز ترین وابستگان امام خمینی (ره) (سید حسین خمینی) فرزند آقای سید مصطفی در سفری به مشهد در پشتیبانی از بنی صدر سخرانی کرد و از شهید رجایی انتقاداتی به عمل آورد.

رسایی در ادامه ذکر این خاطره گفت: در این مراسم شماری از مردم حزب اللهی و وفادار به اسلام و انقلاب به سخنران شوریدند و مراسم به تشنج کشیده شد. نیروهای امنیتی سخنران را برای دور داشتن از حمله و هجوم به کمیته اعزام کردند و طی تماسی تلفنی با دفتر امام خمینی (ره) اعلام کردند سخنران مزبور مسلح است و هم اکنون دست بر سلاح کمری خود دارد و ممکن است از روی عصبانیت به سوی تظاهر کنندگان آتش کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه اظهار داشت: وقتی خبر به امام خمینی (ره) رسید ایشان از مرحوم آیت الله اشراقی خواستند به برادران حاضر در دفتر دستور داده شود تا بی درنگ با مشهد تماس بگیرند و پیام امام (ره) را اینگونه ابلاغ کنند که: " نام برده تحت حفظ به تهران اعزام شود و مراقب باشند اگر وی بر آن بود که به سوی کسی تبر اندازی کند به او مهلت ندهند و بلافاصله به سوی او شلیک کنند و او را از پای در آوردند ".

رسایی در این بین با گفتن لفظ الله اکبر و با حالت فریاد گفت: امام می‌فرمود فرزندم فدای انقلاب اما برخی اکنون می‌گویند انقلاب فدای فرزندم.
نماینده مردم تهران در مجلس به ادامه این خاطره پرداخت و خاطرنشان کرد: آیت الله اشراقی به دفتر امام (ره) آمد و به حجت الاسلام رحمانی رئیس وقت عقیده‌ سیاسی نیروی انتظامی این مطلب را انتقال داد. در پیامی که به مشهد ارسال شد بخش نخست پیام امام (ره) که عنوان شده بود وی تحت حفظ به تهران باز گردانده شود ارسال شد و از ابلاغ بخش دوم پیام خودداری شد. آیت الله اشراقی دوباره به حضور امام (ره) آمد و ایشان از وی پرسید پیام را ارسال کردید آیت الله اشراقی پاسخ مثبت داد. اما امام سئوال کرد آیا گفتید اگر خواست به سوی کسی تیر اندازی کند به او مهلت داده نشود آیت الله اشراقی وقتی دید نمی‌تواند دروغ بگوید به امام گفت قسمت دوم پیام را ندادم و امام (ره) به وی دستور دادند برگردید به دفتر و عین پیام را به برادران سپاه و کمیته مشهد اطلاع دهید.

رسایی با طرح این سئوال که چرا مردم امام خمینی (ره) را دوست دارند، تاکید کرد: مردم به این دلیل امام خمینی (ره) را دوست دارند که ایشان بین انقلاب و خانواده خود انقلاب را انتخاب کرد و بین خانواده خود و خط شهدا، شهدا را انتخاب کرد.
رسایی در ادامه افزود: چرا مردم امروز با جمعیت میلیونی به خیابان‌ها می‌‌آیند و به حمایت از رهبری می‌پردازند به همان دلیل که برای حمایت از امام خمینی (ره) می‌آمدند و اکنون از رهبری حمایت می‌کنند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: چرا مردم از برخی‌ها متنفرند؟ چون آنها بین خانواده خود و انقلاب خانواده‌اشان را انتخاب کردند و جالب این است که این گونه افراد ما را متهم می‌کنند به اینکه ما خط امام را تحریف می‌کنیم و آقای ضرغامی متهم می‌شود که از امام یک چهره خشن در صدا و سیما به نمایش گذاشته است.

رسایی خطاب به سید حسن خمینی تاکید کرد: آقای سید حسن خمینی! این دستور امام در مورد سید حسین خمینی بود که در مورد دیگران هم صادق است.

رسایی خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان رهبری که فردا جلسه دارد باید اعضای آن این خاطره را که نقل کردند مقابل هاشمی رفسنجانی بگذارند و بگویند آقای هاشمی رفسنجانی، امام اینگونه شخصیتی بودند.

وی افزود: آن روز اوج قدرت طلبی اصلاح طلبان بود که می‌گفتند افکار خمینی را باید در موزه‌های تاریخ پیدا کنیم امام افکار خمینی (ره) در دانشگاه ها وارد شد و 10 سال بعد جریان اصلاح طلب به محاکم کشیده شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه اعضای مجلس خبرگان باید از رئیس مجلس خبرگان رهبری سئوال کنند که چرا در ایام پس از حوادث روز عاشورا موضع گیری نکردید و وقتی مهم‌ترین اصل قانون اساسی از منظر امام خمینی (ره) توسط یک عده‌ قلیل زیر سئوال رفت خاطرنشان کرد: چرا فرزند هاشمی رفسنجانی اکنون در دبی سکونت دارد.آقای هاشمی رفسنجانی مانند مثلی که می‌گویند که فردی فرزند خود را آنقدر رستم خطاب کرد که باورش شد فرزندش رستم است، مهدی هاشمی آنقدر رستم صدا زد که حال از وی می‌ترسد شما باید از آیت الله خزعلی و آیت الله گیلانی یاد بگیرید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد