سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>حمله مجدد علی مطهری به رئیس جمهور

 

دفاع از هاشمی در بحران اخیر ،دفاع از مظلوم است!؟

 

 

نوشته‌اید «چگونه احمدی نژاد را لیبرال می‌خوانید؟» پاسخ روشن است، کافی است پردة تعصب را که مایه کوردلی است و انصاف را زایل می‌کند از جلوی چشم خود کنار بزنید، آنگاه به روشنی درمی‌یابید که رئیس جمهور محترم از نظر فرهنگی لیبرال است

در پی انتشار مطلبی در روزنامه وطن امروز راجع به علی مطهری ، این نماینده مجلس شورای اسلامی ، به نقدهای مطرح شده پاسخ داد.

مطهری در پاسخ خود با اشاره به مقاله ای تحت عنوان «آقای مطهری! حیف روزخند» که در 19 بهمن در آن روزنامه کارشده بود، با تاکید بر اینکه کمتر کسی مثل او به نقد برخی حملات اصلاح طلبان به اصل اسلام پرداخته است ، گفت:‌ ترویج برخی سنتهای خرافی ایران باستان در آن دوره یکی از انحرافات آنها بوده، همچنان که امروز نیز این انحراف وجود دارد و مقاله شما نیز به عنوان یکی از حامیان متعصب دولت نشان می دهد که این امور را مهم نمی دانید.

این نماینده مجلس در ادامه دفاع از هاشمی در بحران اخیر را، دفاع از مظلوم دانست و تصریح کرد :دفاعیاتم ، دفاع از کسی است که خانواده‌اش توسط رئیس جمهور کشور در حضور بیش از پنجاه میلیون بیننده تلویزیون به اختلاس و غارت بیت المال متهم شده و وقتی در خواست چند دقیقه فرصت برای دفاع از خود می‌کند از او دریغ می‌شود.

دفاع از آقای هاشمی در این بحران به معنی مبارزه با ابزار واقع شدن عدالت خواهی برای افزایش آراء در انتخابات است، و الا رئیس جمهور می‌توانست در چهار سال دوره اول ریاست جمهوری خود با نامه‌ای به قوه قضائیه خواستار رسیدگی به پرونده این افراد شود، همچنان که می‌توانست دستور رسیدگی به پرونده برخی شخصیتهای حامی خود و فرزندان آنها را صادر کند.

مطهری افزود :‌ مطرح کردن این امور در شب انتخابات نشان می‌دهد که این کار برای خدا نیست و اهداف سیاسی در کار است.

در ادامه پاسخ مطهری آمده است :‌

نوشته‌اید «چگونه احمدی نژاد را لیبرال می‌خوانید؟» پاسخ روشن است، کافی است پردة تعصب را که مایه کوردلی است و انصاف را زایل می‌کند از جلوی چشم خود کنار بزنید، آنگاه به روشنی درمی‌یابید که رئیس جمهور محترم از نظر فرهنگی لیبرال است.

به عنوان نمونه، آیا برگزاری جشنواره تورهای نوروزی توسط سازمان میراث فرهنگی که رئیس آن معاون رئیس جمهور است و این جشنواره بیشتر شبیه محلی برای عرضه بانوان و جذب مشتری سفرهای نوروزی به وسیله جاذبه‌های جنسی بود نشانه‌ای از لیبرال بودن آقای احمدی‌نژاد از نظر فرهنگی نیست؟

اگر چنین جشنواره‌ای با ده درصد از این وقاحت در دوره اصلاحات برگزار می‌شد امثال جناب عالی چه فریادها که می‌زدید و کفن‌پوشان تظاهرات می‌کردند که اسلام از دست رفت؛ اما امروز هیچ اتفاقی نمی‌افتد، چرا؟ به خاطر عشق کور و تعصب نسبت به یک فرد یا گروه، که عشق به یک شیء انسان را کور و کر می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد