سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>6خبر ویژه کیهان

 

6خبر ویژه کیهان

 

 

 

اعتراف محتشمی و سروش به نقش انجمن حجتیه در فتنه سبز (خبر ویژه)

ما نخواهیم موسوی و کروبی با حکومت مبارزه کنند باید کی رو ببینیم؟! (خبر ویژه)

خلبان اف- 15 اسرائیل ،دنده عقب گرفت (خبر ویژه)

منافق قدیمی: ما را اغفال کردند وگرنه می دانستیم براندازی توهم است (خبر ویژه)

ما که حلقه به گوش صدای آمریکاییم، اخراج چرا؟! (خبر ویژه)

توجیهات جالب اوباما برای ساخت صدوپنجمین رآکتور اتمی آمریکا! (خبر ویژه)

چند ساعت پس از ادعای علی اکبر محتشمی پور مبنی بر اینکه «پشت سر تمام فتنه هایی که رخ داده انجمن حجتیه را می بینم»، عبدالکریم سروش درباره این ادعا شهادت داد و گفت: تعدادی از افراد انجمن حجتیه در درون جنبش سبز حضور دارند.
به تازگی محتشمی پور مشاور ارشد ستاد موسوی و رئیس کمیته صیانت از آرا- بخوانید کمیته القای تقلب- در گفت وگو با ایلنا مدعی شد: «انجمن حجتیه با اساس نهضت امام مخالف بود و الان بسیار قدرت پیدا کرده و پشت سر تمام این فتنه هایی است که رخ داده است. این تفکر در قالب برخی بنیادها و تشکل ها با عناوین و اسامی دیگر فعال است و در بسیاری از مراکز نفوذ دارد و از طریق برخی چهره ها و شخصیت هایی که در زمان امام اجازه مطرح شدن نیافتند و افکارشان دقیقاً مخالف امام است، عمل می کنند... طبق اطلاعاتی که دارم تفکر انجمن حجتیه متحول شده و اکنون اعتقاد دارند نباید دست روی دست بگذاریم تا فساد جهان را فراگیرد و مقدمه ظهور امام زمان باشد زیرا این امر باعث می شود تا حرکت هایی برای اصلاح جامعه صورت گیرد و ظهور عقب بیفتد، لذا وظیفه ماست که کمک کنیم تا فساد همه جا را فرا گیرد. در همین راستا تخریب اخلاق، اقتصاد و سیاست و... در دستور کار آنها قرار گرفته است.»
محتشمی در این مصاحبه تصریح کرد: امام در پاسخ آقایان خاتم یزدی، توسلی، عبایی و... که پرسیده بودند در چه صورت فقیه جامع الشرایط بر جامعه اسلامی ولایت دارد، فرموده بودند «او ولایت در جمیع صور دارد و لکن تولی امور مسلمین و تشکیل حکومت، بستگی دارد به آرای اکثریت مسلمین».
ادعای محتشمی و دادن آدرس انحرافی درباره انجمن حجتیه، بلافاصله با استقبال گسترده رسانه ها و سایت های ضد انقلاب از جمله صدای آمریکا و رادیو فرانسه مواجه شد. رادیو فرانسه در این میان از قول حسن شریعتمداری مستخدم رسمی لانه جاسوسی آمریکا که در طراحی کودتا در بیت آیت الله شریعتمداری علیه نظام دخالت داشت، از سخنان محتشمی درباره انجمن حجتیه استقبال کرد و گفت: امروز از ایدئولوژی و پافشاری بر عقاید فقط لعاب ظریفی باقی مانده است. من معتقد نیستم که نیروهای با ایمان و معتقدی در حاکمیت باقی مانده باشند.
با این حال چند ساعتی از مصاحبه محتشمی با ایلنا نگذشته بود که عبدالکریم سروش (عضو اتاق فکر جنبش سبز در خارج کشور) به مصاحبه با سایت ضدانقلابی روزنت پرداخت و ضمن تاکید بر حضور انجمن حجتیه در جنبش سبز، به ولایت فقیه حمله کرد.
سروش که یکی از تئوریسین های اصلی جریان نفاق جدید (موسوم به اصلاحات) به شمار می رود، با اشاره به بیانیه 5 نفره حمایت از موسوی (به امضای مهاجرانی، سروش، کدیور، عبدالعلی بازرگان و اکبر گاف) گفت: واقعیت این است که درون جنبش سبز، هم دینداران و هم غیردینداران، هم چپ ها و سکولارهای فلسفی و حتی افرادی از انجمن حجتیه وجود دارند و این را نه می توان انکار کرد و نه مخفی نگاه داشت. اتفاقاً ما آشکارکننده همین پلورالیزم و تکثر هستیم که یک بخش ما روشنفکر دینی و بخش دیگر آن سکولاریسم فلسفی است و همه اینها درون جنبش سبز موجودیت دارند.
سروش البته «سکولاریسم فلسفی» موجود در جنبش سبز را تعریف کرد و گفت «سکولاریسم فلسفی معادل با بی دینی و بی اعتقادی به دیانت و نوعی ماتریالیزم (ماده گرایی) است». این حجتیه ای مستخدم سرویس جاسوسی آمریکا پس از آن به حضرت امام و ولایت فقیه حمله کرد و گفت:«تئوری ولایت فقیه عین استبداد دینی است. تئوری ولایت فقیه آیت الله خمینی از همان آغاز یک تئوری غیراخلاقی و شوم بود».
حال باید از مسئول کمیته القای تقلب- و تدارک تشنج و آشوب- در ستاد آقای موسوی پرسید که جناب آقای محتشمی! نسبت شما و نامزدی که با تابلوی خط امام از او برای فریب افکارعمومی حمایت کردید، با امثال آقای سروش چیست که جرئت مخالفت با مواضع وی را ندارید هیچ، بلکه اصلاحات نقابدار شما اساساً مدیون عناصری از این دست و حلقه نفاق «کیان» است؟ نسبت شما با حجتیه ای ها، بهایی ها، منافقین و تروریست ها چیست که در تجمعات دعوت شده از جانب شما علیه امام، ولایت فقیه، جمهوری اسلامی و قانون اساسی، و به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار دادند و شماری از آنها به دام افتادند؟ معلوم است که گروهک ها و از جمله حجتیه ای ها پشت فتنه اخیر بودند اما آنها در کدام اردوگاه ایستاده اند؟ آیا غیر از این است که نامزد دیکتاتور و کودتاچی شما اساساً از سوی حجتیه ای ها و گروهک های مشابه و علی الخصوص آمریکا و انگلیس و اسرائیل نشان شده بود تا به جنگ میراث حیات بخش امام خمینی(ولایت فقیه) برود؟ آقای محتشمی! سروش و کدیور و مهاجرانی و گنجی و سازگارا و ده ها مهره مفلوک دیگر متعلق به کدام اردوگاه بودند و اکنون که گریخته و زیر بیرق آمریکا و انگلیس پناه گرفته اند، جز از اردوگاه شما حمایت می کنند؟ علت این تجانس در کدام سنخیت است؟ آیا آنها دست از دشمنی با ولایت و مهدویت و اسلام و قرآن برداشته اند یا شما در خوش بینانه ترین گمان، بازیچه آنها قرار گرفته اید؟و چرب و شیرین دنیا زیر زبانتان مزه کرده است؟!


 

 

ما نخواهیم موسوی و کروبی با حکومت مبارزه کنند باید کی رو ببینیم؟! (خبر ویژه)

به دنبال شکست سهمگین جبهه ضدانقلاب در مقابل حماسه باشکوه 22 بهمن، گروهک های مذکور به جان هم افتاده اند و اغلب با لحن تحقیر و تمسخر و نفرین با هم دیالوگ! می کنند.
پایگاه اینترنتی ایران لیبرال در تحلیلی به قلم رامین کامران ضمن حمله به موسوی، کروبی و مهاجرانی تلاش کرد مسئولیت شکست سنگین جبهه استکبار در 22 بهمن را صرفا متوجه این عده کند. ایران لیبرال می نویسد: از 22 بهمن صدای شکوه و شکایت همه مخالفان بلند است. باید بدون معطلی وضعیت را ارزیابی کرد و درس گرفت وگرنه سرحرف های نامعقول باز خواهد شد و روحیه مبارزان آسیب خواهد داد. رهبران تسخیری جنبش این بار تکانی به خود داده بودند تا از حرکت جنبش عقب نیفتند. آنها بعد از نرمش نشان دادن در برابر نظام که منکرش شدند، خط و نشان کشیدند که به میدان خواهیم آمد و دستورالعمل هایی هم صادر کردند که به گوش همه رسید. روش پیشنهادی آنها مثل کمدی های وودی آلن بود تا مبارزه سیاسی. قرار بود مخالفان، خود را به شکل حزب اللهی درآورند و بروند در محور تجمع در میدان آزادی تا آنجا شعار الله اکبر سردهند! بسیار ممنون! حزب اللهی در مملکت کم بود، تقلبی اش را هم به بازار فرستادید؟ نتیجه اینکه مخالفانی هم که رفتند جزو طرفداران نظام شماره شدند و به دلیل ناآشنایی و هیئت و هیبت این طوری، احتمالاً از همدیگر ترسیدند و بازگشتند. آفرین به این درایت! خوب است که یکیشان هم در دوره جنگ نخست وزیر بوده، باید گفت شما به جای مبارزه با حکومت سعی کنید تقویتش کنید بلکه این طوری به درد مخالفان بخورید.
این سایت ضد انقلابی اضافه کرد: روحیه را نباید از دست داد. مشکل اصلی ابهام در استراتژی است که از انتخاب نامناسب رهبری جنبش برخاست. این دوقلوها ]موسوی و کروبی[ و نمونه های کوچک تر آنها که در فرنگ می پلکند، با گزینش استراتژی درست به حاشیه میدان رانده خواهند شد. آنها با تاکتیک مضحک خود همه را گرفتار کردند. «بروید قاطی حزب اللهی ها بشوید و شعار الله اکبر بدهید»! چنین سخنی فقط می توانست از ذهن بیمار آنها تراوش کند وگرنه کسی که در فکر مبارزه درستی است چنین توصیه های نامربوطی نمی کند، فکر می کند چگونه باید متمایز شد و ضربه زد نه اینکه چگونه با آنها مخلوط شد. بلایی که اینها با راهنمایی مسخره شان بر سر تظاهرات 22 بهمن درآوردند، می خواهند بر سر تمام جنبش بیاورند. قابلیت آنها معلوم شد و اگر همین یک درس درست آموخته شود، کافی است.


 

 

خلبان اف- 15 اسرائیل ،دنده عقب گرفت (خبر ویژه)

نخست وزیر سفاک و پرگوی رژیم صهیونیستی پس از شنیدن پاسخ قاطع ایران و حزب الله لبنان درباره تلافی عبرت آموز، جا زد و تهدید نظامی را پس گرفت.
نتانیاهو برخلاف گزافه گویی خود و اطرافیانش طی ماههای اخیر، دیروز در جمع خبرنگاران در مسکو گفت: اسرائیل قصد هیچ گونه جنگ و تعرضی را ندارد و چنین اقدامی را برنامه ریزی نمی کند.
این عقب نشینی منفعلانه پس از آن اعلام شد که پریروز-به فاصله چند ساعت- هم رئیس جمهور اسلامی ایران و هم دبیرکل حزب الله لبنان، دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی را تهدید به تلافی عبرت آموز کردند. دکتر احمدی نژاد تاکید کرده بود اسرائیل از قصد حمله نظامی به سختی پشیمان خواهد شد. سیدحسن نصرالله هم گفت: اگر اسرائیل فرودگاه رفیق حریری را بزند ما فرودگاه بین المللی بن گوریون را می زنیم، اگر آنها ضاحیه بیروت را بزنند، ما به تل آویو حمله می کنیم و اگر به پالایشگاههای ما حمله کنند پالایشگاههای آنها را به آتش خواهیم کشید.
جا زدن نتانیاهو و انکار تهدید به حمله نظامی در حالی است که شخص وی و دیگر سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بارها اقدام به تهدید نظامی ایران، لبنان و فلسطین کرده اند. شخص وی آبان سال گذشته ضمن سوارشدن بر یک جنگنده دور پرواز اف-15 که تصویر آن عکس اول روزنامه معاریو شد، گفته بود ما بدون رضایت آمریکا هم به ایران و تاسیسات اتمی آن حمله می کنیم. وی همچنین سالها از حامیان حمله پیشدستانه به ایران بوده و به روزنامه های صهیونیستی گفته بود ما باید با یک اقدام شجاعانه مثل حمله دوران بگین به عراق، به تاسیسات اتمی ایران حمله کنیم. این کاری است که اسرائیل باید انجام دهد.
عقب نشینی مفتضحانه مقامات ارشد رژیم صهیونیستی البته مسبوق به سابقه است. چند ماه پیش در پی تهدید مقامات وزارت جنگ اسرائیل در زمینه حمله به ایران و پاسخ مقامات ارشد نظامی کشورمان مبنی بر اینکه برای صهیونیست ها جهنم درست می کنیم، شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حتی فکر حمله به ایران احمقانه و ابلهانه و به معنای پا گذاشتن در دوزخ است.
ژنرال دان حالوتز فرمانده کل سابق ارتش اسرائیل و فرمانده اسبق نیروی هوایی این رژیم چند روز پیش با ارائه یک ارزیابی نظامی و تخصصی اعلام کرد: اسرائیل نباید نامزد و پیشقراول درگیری نظامی با ایران باشد. دفاع هوایی ایران می تواند جنگنده های ما را دچار مشکل کند. ارتش ما توان کافی برای چنین جنگی ندارد.


 

منافق قدیمی: ما را اغفال کردند وگرنه می دانستیم براندازی توهم است (خبر ویژه)

یک ضد انقلاب قدیمی اعلام کرد توهم سقوط جمهوری اسلامی در 22بهمن، توهم «خارج نشین های جدید» بود وگرنه قدیمی ها دیگر دچار چنین توهماتی نمی شوند.
حسین باقرزاده از اعضای گروهک منافقین در سایت ایران امروز نوشت: مصاف 22بهمن یک شکست در برابر جمهوری اسلامی بود. کسانی به توهم سقوط رژیم در 22بهمن دامن زدند و امیدهای کاذبی ایجاد کردند. اکنون کاسه کوزه های شکست بر سر خارج نشین ها شکسته می شود اما اغلب اینان از خارج نشینان «جدید» بوده اند. بسیاری از قدیمی ها این قدر تجربه داشتند که گرفتار توهماتی از این قبیل نشوند.
عضو مرکزیت منافقین که تا چند سال پیش با نشریات زنجیره ای مدعی اصلاحات همکاری داشت، همچنین با اقتباس از دستور جدید وزارت خارجه اسرائیل مبنی بر ترک اردوکشی خیابانی و رفتن به سراغ نافرمانی مدنی خواستار تدبیر نافرمانی مدنی شده و سپس می نویسد: جهان ]جبهه استکبار[ به جنبش امید بسته بود که کار جمهوری اسلامی ایران را از درون بسازد اما اکنون که غرب احساس می کند در آینده نزدیک نمی توان به جنبش و تغییر از درون امید بست، به سهم خود وارد عمل شده است. شدت لحن مقامات غربی به خصوص در روزهای اخیر و جولان های دیپلماتیک آمریکا در خاورمیانه تصادفی نیست. غرب در چند ماه اخیر که جنبش رو به اوج بود، کمی حالت صبر و انتظار پیشه کرد اما حال که رژیم به قدر قدرتی خود می نازد، غرب دیگر دلیلی بر ادامه صبر و انتظار نمی بیند. رژیم ممکن است ضربه پذیری در داخل را کاهش داده باشد ولی همزمان با فشارهای تازه غرب روبرو خواهد شد.


 

 

ما که حلقه به گوش صدای آمریکاییم، اخراج چرا؟! (خبر ویژه)

به دنبال انتشار اخباری مبنی بر اخراج محسن سازگارا و احمدرضا بهارلواز صدای آمریکا، اخبار جدید از ادامه روند اخراج همکاران VOA حکایت می کند.
سایت ضدانقلابی پارس دیلی در این باره نوشت: براستی در صدای آمریکا چه می گذرد؟ نخست احمدرضا بهارلو، سپس لونا شاد، بعد از آن علی جوانمردی، حالا بیژن فرهودی و فردا جمشید چالنگی. آیا رقابتی سخت میان جمهوری اسلامی و صدای آمریکا برای حذف این چهره های مورد علاقه در جریان است؟ در بخش فارسی صدای آمریکا هر از چند گاهی یک برنامه ساز به خاطر دعوت از چهره های مطرح آن هم در چارچوب مقررات آن سازمان و سأالات کلیشه ای مورد توجه قرار می گیرند، ابتدا به پشت صحنه و سپس به بیرون از سازمان هدایت می شوند. چرا صدای آمریکا این گونه دیکتاتوری هدایت می شود تا جایی که مطالب به برنامه سازان دیکته می شود و با این وجود برنامه سازان کار خود را از دست می دهند؟
صدای آمریکا سالهاست با بحران مخاطب و اثرگذاری مواجه است چندان که حتی محافل ضد انقلاب مقیم آمریکا هم این شبکه را مبتذل، دم دستی، کلیشه ای و «صرفاً نان دانی و محل درآمد برخی افراد کلاهبردار» تلقی می کنند. صدای آمریکا طی سالهای اخیر تلاش کرد عناصر روزنامه نگار زنجیره ای فراری از کشور را وارد حلقه همکاران بهایی و سلطنت طلب خود کند اما این اقدام هم افاقه ای نکرد و از این عناصر هم کاری ساخته نبود.
اخیراً برخی عناصر ضدانقلاب در مصاحبه با رادیو زمانه از آمریکا و دولت های غربی خود خواسته بودند دلارهای اعطایی خود را با روند فعلی هدر ندهند و به آدم های جدید- که منظور، خودشان بود- بپردازند.


 

 

توجیهات جالب اوباما برای ساخت صدوپنجمین رآکتور اتمی آمریکا! (خبر ویژه)

رئیس جمهور آمریکا با اختصاص 8 میلیارد دلار، دستور ساخت صد و پنجمین نیروگاه و رآکتور اتمی را صادر کرد.
آمریکا از 30 سال پیش ساخت نیروگاه های اتمی جدید را متوقف کرده بود اما اوباما ضمن اعلام تصمیم جدید گفت: آمریکا برای تولید انرژی پاک و کاهش وابستگی به واردات نفت به این نیروگاه های هسته ای نیاز دارد. کشورهای دیگر از جمله چین هم اینک در زمینه انرژی پاک سرمایه گذاری می کنند و این خطر وجود دارد که ایالات متحده آمریکا از آنها عقب بیفتد.
اوباما با ایمن و پاکیزه توصیف کردن نیروگاه ها و انرژی هسته ای گفت: ما برای برآورده کردن نیازهای آینده انرژی خود نیازمند نیروگاه های هسته ای هستیم. پروژه جدید طی 8 سال هزاران شغل تازه عمرانی ایجاد خواهد کرد. پس از عملیاتی شدن نیروگاه نیز، صدها شغل با حقوق خوب به وجود خواهد آمد. این تنها آغازی است بر تلاش ها برای توسعه نسل تازه ای از فناوری های ایمن و پاکیزه. ما نمی توانیم در مورد مسئله ای که بر اقتصاد، امنیت و آینده سیاره ما تاثیر می گذارد، همچنان درگیر مجادله های کهنه میان چپ و راست باشیم. برای برآورده کردن نیازهای روزافزون انرژی و جلوگیری از بدترین عواقب تغییرات اقلیمی، باید عرضه نیروی اتمی را افزایش دهیم. مسئله به همین سادگی است.
گفتنی است هم اکنون 104رآکتور اتمی در 31 ایالت آمریکا فعالیت می کند و 20درصد برق مصرفی آمریکا از این نیروگاه ها تامین می شود.
برنامه ریزی برای ساخت نیروگاه صد و پنجم در آمریکا در حالی است که ماشین تبلیغاتی آمریکا، برنامه هسته ای ایران را تهدیدی برای امنیت در منطقه، به دور از صرفه اقتصادی، پرهزینه و بی ارزش معرفی می کند.

اعتراف محتشمی و سروش به نقش انجمن حجتیه در فتنه سبز (خبر ویژه)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد