سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>ربع پهلوی:با اطرافیان میرحسین در تماسم

 

ربع پهلوی: با اطرافیان میرحسین در تماسم

 

فرزند شاه مخلوع در مصاحبه با شماره اخیر هفته نامه فرانسوی پاری ماچ ، در پاسخ به این سوال که آیا "موسوی" می تواند رهبر اپوزیسیون باشد و آیا شما با او در تماس هستید؟ اظهار داشت:به طور مستقیم با میرحسین موسوی در تماس نیستم، اما با اطرافیان او در تماس هستم.

به گزارش ایرنا ، رضا پهلوی در ادامه افزود:میرحسین موسوی به شدت جسور ظاهر شد و می تواند انتقال رژیم را مدیریت کند.
فرزند شاه مخلوع در پاسخ به این سوال پاری ماچ که "کشورهای غربی چه کاری می توانند برای براندازی جمهوری اسلامی انجام دهند؟ " اظهار داشت: ما به آن ها نیاز داریم. اگر دنیای آزاد به کمک ما نشتابد امری غیر مسئولانه انجام داده است. کشورهای غربی روی مساله هسته ای متمرکز شده اند اما برای ما ایرانی ها این مساله، ثانوی است. ورای اظهارات و بیان نیات موجود، جامعه بین المللی باید رفتاری بسیار فعال تر را در پیش گیرد. این در حالی است که ایرانی ها احساس می کنند که دنیا بیشتر به صورتی نمادین و بدون در برداشتن نتیجه ای ملموس عمل می کند.
رضا پهلوی در پاسخ به این سوال که "چگونه می توان به انقلاب سبز کمک کرد؟" گفت:تنها چیزی که ما می خواهیم کمک تکنولوژیک و اقتصادی است. دولت های غربی می توانند به طور مثال روی شرکت هایی مانند "نوکیا" یا "زیمنس" فشار آورند تا دیگر اطلاعات خود را در اختیار رژیم قرار ندهند.
وی در پاسخ به این سوال که شما چه نقشی برای خود در نظر می گیرید؟ اظهار داشت:امروز من به طور مستمر با اپوزیسیون به ویژه از طریق فیس بوک و توییتر در تماس هستم. ماموریت سیاسی من هدایت این جنبش تا روزی است که مردم ایران خود بتوانند به انتخاب نظامی نو و قانون اساسی جدید مبادرت ورزند. من از اصل یک رژیم دمکراتیک و لائیک که بر پایه جدایی دین از سیاست باشد، دفاع می کنم. من به یک حکومت سلطنتی پارلمانی چیزی شبیه اسپانیا فکر می کنم. اما امروز مهم این است که دمکراسی پایه گردهم آمدن ما است.
رضا پهلوی در پاسخ به این سوال که " آیا شما با دولت امریکا نیز در ارتباط هستید؟ " گفت:بلی علاوه بر آنکه با دولت امریکا مرتبط هستم ، با اعضای کنگره امریکا نیز به طور ویژه ارتباط دارم و می دانم که صبر دولت و کنگره امریکا نیز در قبال جمهوری اسلامی به سر آمده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد