سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>نهی از منکر اوباش به روش محتشمی پور

نهی از منکر اوباش به روش محتشمی پور


شبکه ایران:  علی اکبر محتشمی پور از اعضای مجمع روحانیون مبارز گفت که هدف معترضین امر به معروف است و چیزی جز این نیست.


وی که با خبرگزاری ایلنا مصاحبه‌ای تفصیلی انجام داده است، در بخشی از این مصاحبه گفته است: امروز بسیاری از کسانی که مورد حذف فیزیکی و سیاسی قرار می‌گیرند، کسانی هستند که نظام، انقلاب، قانون اساسی و انقلاب را قبول دارند، اما می‌گویند ما انتقاد داریم. امام هم انتقاد، اشکال و حتی تخطئه را موهبت الهی می‌دانستند، چه رسد به نقد و مخالفت با یک شخص و دولت و اگر کسی مخالف این مساله است، با یکی از اصول مسلم اسلام، یعنی امر به معروف و نهی از منکر که از واجبات است، مخالفت کرده است. زیرا این اصل مانند نماز و روزه و حج است.
نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره کسانی که "معترضین" نامیده است، گفت که آنان "فقط سخن می‌گویند و کار دیگری نمی‌کنند."
این ادعای عضو مجمع روحانیون مبارز در حالی مطرح می‌شود که طی ماه‌های اعتراضات غیرقانونی جریان موسوم به "فرقه سبز" خسارات جانی و مالی فراوانی به همراه داشته است.

همچنین یکی از شدیدترین اغتشاشات جریان آشوبگر که آقای محتشمی پور از آنان با عنوان "معترضین" نام برده در روز 30 خرداد یعنی یک روز پس از سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران و با دعوت مجمع روحانیون مبارز انجام گرفت.

گفتنی است موضوع برکناری آقای محتشمی پور از دبیر کلی کمیته حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی یکی از موضوعات مورد گفتگو میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده است.

این موضوع از آنجا مورد توجه نمایندگان مجلس قرار گرفت که دبیر کل کمیته حمایت از فلسطین نه تنها شعارهای ماه‌های اخیر جریان سبز از جمله شعار "نه غزه نه لبنان" را محکوم نکرد، بلکه نشریه‌ تحت نظر او در مجلس نیز به حمایت از این شعار پرداخته بود.

با این حال آقای محتشمی پور که ریاست کمیته صیانت از آرای میرحسین موسوی در انتخابات دهم را نیز بر عهده داشته است و از اولین مطرح کنندگان ادعای بدون سند تقلب شناخته می شود، چندی پیش نامه‌‌ای به مسئولان ارشد نظام ارسال و طی آن از رفتارهای افراطی اخیر فرقه سبز اعلام برائت و پشیمانی کرده است.

البته برخی از ناظران سیاسی دلیل این اقدام وی را موضوع برکناری اش از دبیر کمیته صیانت از آرا دانستند؛ برخی دیگر از ناظران سیاسی آن را در راستای پروژه "معتدل نمایی" سازی اصلاح طلبان که پس از روز نهم دی و حضور میلیونی مردم کلید زدند ارزیابی کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد